Originally posted by Petri.Kekkonen
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
GT-Radialit, Nankangit ja muut halpiskumit
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Antsah View PostItsellä on noi samat renkaat 225/45/17 koossa. Muuten on hyvät renkaat, mutta runko tuntuu olevan aika löysä ja kuluvat ihan silmissä. Tämä siis ihan normaalikäytössä matka-ajoa suurinosa, 15tkm matkalla on takarenkaat sakoilla.
Itse en ainakaan osta tuon nopean kulumisen takia enää toisia Kumhoja. Muuten ostaisin varmasti, mutta kulutuskestävyys on niin heikko.
Monelle joka ajaa sen 5tkm kesässä ei varmaan ole tuolla kulumisella niin merkitystä, mutta itsellä tuo 15tkm tulee 3kk. Sais ne nyt sentään koko kesän kestää.
Muistan vain aikoinaan kun joka kesä suli yksi 17" kierros Contin sportteja alle ja Kumhon KU19:kin kesti kuitenkin puolentoista kesää ja se on kuitenkin se nopeimmin kuluva Kumho?Last edited by Hemi; 07-08-2009, 22:15.
Comment
-
-
Originally posted by Antsah View PostItsellä on noi samat renkaat 225/45/17 koossa. Muuten on hyvät renkaat, mutta runko tuntuu olevan aika löysä ja kuluvat ihan silmissä. Tämä siis ihan normaalikäytössä matka-ajoa suurinosa, 15tkm matkalla on takarenkaat sakoilla.
Itse en ainakaan osta tuon nopean kulumisen takia enää toisia Kumhoja. Muuten ostaisin varmasti, mutta kulutuskestävyys on niin heikko.
Monelle joka ajaa sen 5tkm kesässä ei varmaan ole tuolla kulumisella niin merkitystä, mutta itsellä tuo 15tkm tulee 3kk. Sais ne nyt sentään koko kesän kestää.
Comment
-
-
Originally posted by Hemi View PostToisaalta, mainitseppa yksi "testivoittajamerkki" 19" kokoluokassa joka ei kuluisi suunnilleen samaa tahtia kuin Kumhon KU19 tai KU31?
Muistan vain aikoinaan kun joka kesä suli yksi 17" kierros Contin sportteja alle ja Kumhon KU19:kin kesti kuitenkin puolentoista kesää ja se on kuitenkin se nopeimmin kuluva Kumho?
Ensimmäisen kerran huomasin tuon nopean kulumisen juurikin jossain 5tkm paikkeilla. Järkytyin kun katoin takarenkaita, kun olivat jo kuluneet selvästi monta milliä. En tiedä onko se sitten Bemareissa normaalia tuo kuluminen takana, oli rengas mikä tahansa? Ja autolla ei tosiaankaan ole harrastettu muuta kuin tasaista matka-ajoa. Mutta otan kernaasti vinkkejä vastaan kulutuskesväksi todetuista renkaista.Last edited by Antsah; 10-08-2009, 09:27.
Comment
-
-
Originally posted by Antsah View PostMutta otan kernaasti vinkkejä vastaan kulutuskesväksi todetuista renkaista.Last edited by Warra; 09-08-2009, 18:01.E46 320i Facelift Touring M54b22
exät:E46 316i Facelift Sedan N42b18, E46 316i Sedan M43b19, E36 318tiA Compact M42B18
Comment
-
-
Originally posted by Olio View PostEipä tuu ainakaan mulle enää toisia Nankang ns-2.a, noi renkaat ei sovi pätkääkään "aktiivisen ajotavan" omaavalle kuskille / suht tehokkaaseen autoon, ei vaan oo pitoa edes kuivalla saati sitten märällä, ja radalla ihan hirveeet, ylivoimasesti huonoimmat renkaat millä oon apparaa kiertänyt
Sellasella noi varmaan menee joka ajelee rajotusten mukaan, ei räppää yms, ei vaan taida kovin moneen bemarikuskiin täsmätä
Hyvää noissa mielestäni on että ovat suht hiljaset ja eivät vetele.Last edited by Patriot; 10-08-2009, 07:45.E39 540iA M62TUB44
Comment
-
-
Originally posted by Antsah View PostEn tietääkseni mainostanut mitään "testivoittaja" renkaita viestissäni vaan kerroin omat kokemukset noista Kumhoista.
Ensimmäisen kerran huomasin tuon nopean kulumisen juurikin jossain 5tkm paikkeilla. Järkytyin kun katoin takarenkaita, kun olivat jo kuluneet selvästi monta milliä. En tiedä onko se sitten Bemareissa normaalia tuo kuluminen takana, oli rengas mikä tahansa? Ja autolla ei tosiaankaan ole harrastettu muuta kuin tasaista matka-ajoa. Mutta otan kernaasti vinkkejä vastaan kulutuskesväksi todetuista renkaista.
Comment
-
-
Originally posted by Warra View PostHankook VENTUS V12 EVO K110 <- koossa 225/45r17, hävittänyt reilun 6500km matkalla noin millin per rengas, takaa n.1.5mm. Eli ei paha
Ajettavuus kadulla aivan loistava, ei vetele kuten noin Pzerot teki. Pitoja ei kyllä ole niin paljon kun Pzeroissa...
Mulla oli myös viime kesänä Z3sessa noi samat renkaat ja toimi siinäkin aivan loistavasti.
Suosittelen!!G30 520d Msport
R1150R+Remus+Wunderlich engine tuning
EX. E92 M3 DCT+Nothing
EX. Z4 3.0SI Coupe+H&R Coilovers+BBS CH
EX. Z4 2.5+Style 108+ACS suspension+ACS antirollbar+ACS strut bar
EX. E91 325i+BBS CH+H&R cupkit
EX. E46 Compact+Ac Schnitzer ACS3 Optic+H&R+BBS CH
Comment
-
-
Originally posted by Patriot View PostEi kai Nankangit mitkään ratarenkaat ole? Mikset hankkisi omaa vanne+rengaskierrosta ratakäyttöön.
Hankkisin kyllä katuslicksit ja vanteet jos ois joutavaa rahaa.. tosin en tiedä senkään järkevyydestä jos/kun käyn 2-3 kertaa kesässä radalla
Ei noi Nankangit toimi mun käytössä kyllä kadullakaanSeuraavaks hankin Hankook rs2-z212 kumit, toimii kadulla ja radalla!
Comment
-
-
Originally posted by Warra View PostHankook VENTUS V12 EVO K110 <- koossa 225/45r17, hävittänyt reilun 6500km matkalla noin millin per rengas, takaa n.1.5mm. Eli ei pahaSkoda.
ex.
e63 645ci
e38 730iA
e36 325i
Comment
-
-
Originally posted by Patriot View PostEi kai Nankangit mitkään ratarenkaat ole? Mikset hankkisi omaa vanne+rengaskierrosta ratakäyttöön.
Aika omituista touhua tuollanen, mutta olihan se hintakin aika suolaisen kuulonenW124 voll, markalla pidemmälle
Comment
-
-
Originally posted by ka00z View PostSaako udella mikä lafka sitten suostui laittamaan ne Nankangit alle? Aika omituista touhua tuollanen, mutta olihan se hintakin aika suolaisen kuulonen
330D ei ainakaan jaksa vilkutella kuivalla asvaltilla luistoneston valoa, joten pitoa on omiin tarpeisiini riittävästi. Sadekelillä voin ajaa halparenkaineni joko rajoitusten mukaan tai hieman alle niin vältyn vesiliirrolta. Toisaalta, eihän kukaan nyt niin paljon luota tonnin TM:n testivoittajarenkaisiinsa, että ajaisi ylinopeutta kaatosateella...Last edited by Patriot; 11-08-2009, 14:19.E39 540iA M62TUB44
Comment
-
-
Originally posted by Patriot View PostNaapurissa toimiva Euromaster laittoi alle ja tasapainotti 70 eurolla. Samoin Vianor olisi laittanut, mutta paikan sijainti ei mahdollistanut vaihtoa. Euromaster kommentoi lähinnä, että joskus oli ollut ongelmia tasapainotuksen kanssa. Tasapainotusongelmia ei kuitenkaan omassa tapauksessa ilmennyt. Auto muuttui pehmeämmäksi ajaa ja vetely loppui. Tosin mitään johtopäätöksiä on turha vetää, koska edellinen kierros oli täysin lopussa ollut sekarengastus ja takana pyöri mammutti 265-leveät läskit.
330D ei ainakaan jaksa vilkutella kuivalla asvaltilla luistoneston valoa, joten pitoa on omiin tarpeisiini riittävästi. Sadekelillä voin ajaa halparenkaineni joko rajoitusten mukaan tai hieman alle niin vältyn vesiliirrolta. Toisaalta, eihän kukaan nyt niin paljon luota tonnin TM:n testivoittajarenkaisiinsa, että ajaisi ylinopeutta kaatosateella...W124 voll, markalla pidemmälle
Comment
-
Comment