Niin, ja noissahan on tosiaan kaiken lisäksi M+S merkintä, pitäisköhän kokeilla talvella
Lähes kaikissa kiinalaisissa on, liekö nähnyt jossain renkaan kyljessä kyseisen merkinnän, ja ajatellut että mitä lie tarkoittaa mutta meidänkin se pitää kirjoittaa Vähän samalla tyylillä vissii tehty noi "renkaat" alusta loppuun
Mitä te ostatte noita paskahalpiksia, jos ostatte halparenkaita niin sitten jotain hyväksi todettuja esim osastolta Kumho tai Hankook.
Tero
Hankook v12(k110) on kyllä hyvä mutta ei voi laskea samaan sarjaan hintojensa kanssa esim. nangangin kanssa Itse päätin kokeilla seuraavaksi tuota nangang ns-2, jos ei ole hyvä niin äkkiäkös ne saa kulutettua
Hankook v12(k110) on kyllä hyvä mutta ei voi laskea samaan sarjaan hintojensa kanssa esim. nangangin kanssa Itse päätin kokeilla seuraavaksi tuota nangang ns-2, jos ei ole hyvä niin äkkiäkös ne saa kulutettua
Kaveri tilasi E-meseensä v12 Hankookit ja kas, soikeat olivat. Nyt sitten täristää ja jonkunverran jyrpii...
Edit: melkeen tuntuu sun kuvailu perusteella, että alustassa on jossain päin vikaa. Vai oletko millon vaihdellut puslia+
Nuo löysempirunkoiset renkaat antavat jonkin verran anteeksi alustan välyksiä. Omassakin tuntui Nankangeilla että vetely loppui lähes kokonaan ja pienet tutinatkin hävisi mitä 17" jäykemmillä renkailla aikaisemmin oli. Tosin keulan osat oli jo tilattu ja tiedossa oli että ainakin reaktiotangon puslat on menossa. Ja kun sai osat(tukivarret,reaktio+raidetangot) vaihdettua ja kulmat säädettyä niin meno olikin paljon epämääräisempää noilla Nankangeilla. Nykyiset Kumhot on tarkemmat ohjaustuntumaltaan mutta matkaa on vielä 17" Semperitteihin.
Eli ehjällä alustalla tuo kuvattu muutos on hyvinkin mahdollinen kun siirrytään jäykkärunkoisesta merkkirenkaasta löysempiin Kiina/Taiwan renkaisiin.
Tänään pyörähti alle Nankang NS-2, ei pahaa sanottavaa. 100km ajokokemuksella melu samaa tasoa kuin Nexen N3000, vetely oli hirveää noilla Nexenillä tosin olivat ihan loppu. Nämä Nankangit menee suoraan vaikka olisikin hieman uria.
Kokona 225/40-18 ja autona E46, alustan korkeus edessä jotain -40mm
jeba.. kaikki asentajat eivät vaan osaa asentaa renkaita vanteille..
Appiukolla on rengasfirma jossa on tullut tehtyä aika monia hommia ja tullut nähtyä aika monenlaisia asennuksia..
Mitä nankangeihin tulee niin ihan varmaan ok renkaita hintaluokassaan.. Kumhoja on ollut vittumainen ottaa pois vanteelta kun on ajettu tarpeeksi.. sama homma kyllä nankangeilla.. GT-radiaaleja oli isommissa koissa ihan uskomaton työ vääntää vanteille..
Mutta kyllä tosiaan noi hankookit painii nykyään ihan eriluokassa kuin halpiskumit.. ei tosiaankaan nykyään voi puhua, että hankook on halpiskumi.. ei laadun eikä varsinkaan HINNAN puolesta.. ja hankookilla oli parivuotta sitten todellinen loisto kumi mallimerkintä oli RS-2 tms. nyt tuli viime vai toissa kesäksi S1 evo jotka ajattelin ensi kesäksi laittaa alle.. mutta noi renkaat taistelee hinnaltaan jo aivan samoissa kuin nokian, misukan ja contin renkaat.. tosin misukan pilot sporteista saa maksaa vähän enemmän, joten niitä en taida viittii homata
jeba.. kaikki asentajat eivät vaan osaa asentaa renkaita vanteille..
Itsekin joskus renkaan jos toisenkin asentaneena, voin vaan ihmetellä millainen tauno täytyy olla että jotain tekee väärin, kyseessä kun ei kovin monimutkainen prosessi ole jossa jotain voisi väärin tehdä..?
Kriteereihisi sopii tällä hetkellä EHDOTTOMASTI parhaiten tuo Nankang
NS-2....piste.
Kuten Hemi jo sanoi..
Tuo Nankangin setti on mulla ollu koossa 235/45 r17 ja takana 255/40 r17
jo kaksi kesää.. pito on uskomaton, rengasmelu on hiljainen, hinta laatusuhde uskomaton, yms yms, eli en vaihda merkkiä kovin helposti enään..
mainittakoon vielä pirssi minkä alla kumin rullailee e34 535i -89
Muihin asioihin en kommentoi, mutta totahan ei nyt voi hyvällä tahdollakaan sanoa noin.. toki jos vertailukohta on 155r13 ässä uusiorengas cherryn alla, voihan se tuntua että kingkong pitää..
Comment