Hyvä vertailu noista leveyksistä, Petri.Kekkonen. Itse jo aiemmin tässä topikissa olin huomioinut, kuinka kapeilta Nangkangit näyttävät verrattuna entisiin Dunlopeihin. Siihenkö se halpuus sitten perustuu, että myydään renkaita todellisuutta leveämmillä spekseillä 
Täytyy taas kommentoida Nankangien ominaisuuksia lisää, eikä hyviä uutisia valitettavasti kuulu. Märkäpito tuntuu heikenneen entisestään kun ilma viilenee. Eilen oli n. 10'C illalla, ja tie oli märkä. Kakkosella n. 2000rpm paikkeilta puolikaasulla kiihdytettäessä oli perä lähteä sivulle loivassa kaarteessa. Ykkösellä yli puolen kaasun kiihdyttelystä ei juurikaan voi edes puhua. Alkaa jo tuntumaan, että talvirenkaiden virkaa toimittavat contin cvc2 kitkat pitävät kovalla lumella reilussa pakkaskelissä paremmin kuin Nankangit viileällä märällä asfaltilla
Ja tämä Nankangien rengasmelu laittaa harkitsemaan peltoreiden hankintaa.

Täytyy taas kommentoida Nankangien ominaisuuksia lisää, eikä hyviä uutisia valitettavasti kuulu. Märkäpito tuntuu heikenneen entisestään kun ilma viilenee. Eilen oli n. 10'C illalla, ja tie oli märkä. Kakkosella n. 2000rpm paikkeilta puolikaasulla kiihdytettäessä oli perä lähteä sivulle loivassa kaarteessa. Ykkösellä yli puolen kaasun kiihdyttelystä ei juurikaan voi edes puhua. Alkaa jo tuntumaan, että talvirenkaiden virkaa toimittavat contin cvc2 kitkat pitävät kovalla lumella reilussa pakkaskelissä paremmin kuin Nankangit viileällä märällä asfaltilla

Comment