Announcement

Collapse
No announcement yet.

GT-Radialit, Nankangit ja muut halpiskumit

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JuusoJ
    Bimmer Rookie
    • Sep 2009
    • 60
    • Myyrmäki

    onko Hemillä kokemuksia S1 evo K107:sta?

    ite ei oo vielä päässyt yksiäkään asentamaan kun ei oo tullu myytyä.. mutta näyttäisi vähän kovempaan menoon tarkoitetulta kuin k110 :think

    Comment

    • _nixu_
      Bimmer Enthusiast
      • Feb 2006
      • 8972
      • Kellokoski

      Originally posted by Hemi View Post
      Miten niin? Kuka tässä on nyt taas puhunut Nankang:sta mitään???
      Voin luvata että esim.minulla tällä hetkellä alla olevat 19" Hankook V12:t kääntyy taatusti siinä missä tilaamasi hyvin keskinkertaiset Vredesteinit tai ne Bridget, mutta uria ne ei tunne lainkaan.
      Toisaalta, jos se Nankang tuntuu löysältä, niin valittu vannekoko on liian pieni.
      235/35/19" nankangit oli ainakin letkut. Kumho KU-31 oli huomattavasti paremmat tuossa koossa.
      Tosiaan 19" koossa nuo Hankookit tuntui madalletun E39M5:sen alla toimivan loistavasti niin sillä niihin päädyin.
      Last edited by _nixu_; 18-06-2010, 22:33.
      E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

      Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

      Comment

      • Hemi
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2004
        • 18880
        • Pirkanmaa

        Originally posted by JuusoJ View Post
        onko Hemillä kokemuksia S1 evo K107:sta?

        ite ei oo vielä päässyt yksiäkään asentamaan kun ei oo tullu myytyä.. mutta näyttäisi vähän kovempaan menoon tarkoitetulta kuin k110 :think
        Suoraan sanottuna minulla on kokemusta lähes jokaisesta yli 17" nykyisin markkinoilla olevasta vähänkään tunnetusta rengasmerkistä/mallista.
        Tämä ei nyt ole tarkoitettu miksikään brassailuksi, vaan liittyy puhtaasti ammatin varjopuoliin.
        No, tämä Hankookin S1 on nykyisin juuri se rengas mihin KAIKKI muut valmistajat haluaisivat päästä.
        Erittäin poikkeuksellinen testistä testiin testivoittajana jatkava rengas että sen saa toimimaan 99% tunteettomasti Suomen uriin ja kallistuksiin ja on kokoluokkansa hiljaisempia.
        Ihan ilmaiseksi niitä testivoittoja ei tässäkään ole saatu, vaan hieman haasteellisempi on alustan säätö kuin monessa muussa Korealaisessa, jotta oikeat alustakulmat löytyy täydelliseen vetelemättömyteen pyrittäessä.
        Toinen kolikon kääntöpuoli tulee luonnollisesti tuon erinomaisen märkäpidon vuoksi, joka saavutetaan aina pääosin renkaan silicapitoisuutta kasvattamalla.
        S1:ssä silicapitoisuus on suuri, joten kulutuskestävyys ei ole samaa luokkaa kuin näiden halpis "nokirenkaiden" jotka parhaimmillaan 17"-18" kokoluokissakin kestävät sen 50tkm.
        S1 ei tätä kestä, mutta ei se sentään niin nopeasti kulu kuin esim.vastaava conti.
        Hyvin tyypillistä Kumhon kestoikää, poislukien Kumhon Ku19 joka sulaa alle reilussa kesässä.
        Vierintävastushan S1:ssä on 17"-20" kokoluokkien markkinoiden pienin.
        Joka tapauksessa tuo S1 on se tämän hetkinen Kukkulan kuningas yli 17" kokoluokissa....piste.

        Comment

        • Carbonfiber
          Bimmer Enthusiast
          • Oct 2005
          • 5226
          • Hki 43

          Kumpaa mielummin vakioalustaiseen rauhallisessa ajossa olevaan e39:iin koossa 225/55-16. Kumho KU31 vai NS2?
          Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
          Z3 Roadster 2.8 '98
          isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
          ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
          Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
          Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre



          - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-

          Comment

          • bemu2000
            Bimmer Enthusiast
            • Jul 2003
            • 17799
            • Jämsä

            Originally posted by Carbonfiber View Post
            Kumpaa mielummin vakioalustaiseen rauhallisessa ajossa olevaan e39:iin koossa 225/55-16. Kumho KU31 vai NS2?

            kumho tietysti.
            TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
            Vanteet edullisesti
            Nostureita ja rengaskoneita

            Comment

            • sipi
              Bimmer Fanatic
              • Nov 2005
              • 320
              • Helsinki

              Originally posted by hemi
              Miten niin? Kuka tässä on nyt taas puhunut Nankang:sta mitään???
              Voin luvata että esim.minulla tällä hetkellä alla olevat 19" Hankook V12:t kääntyy taatusti siinä missä tilaamasi hyvin keskinkertaiset Vredesteinit tai ne Bridget, mutta uria ne ei tunne lainkaan.
              Toisaalta, jos se Nankang tuntuu löysältä, niin valittu vannekoko on liian pieni.
              Ilmeisesti sinulla on kokemuksia tuosta Vredesteinin renkaasta 19" koossa joten miten tuo sinusta eroaa Hankook v12:sta? Itse pähkäilin pitkään juuri noiden kahden välillä ja päädyin Vredesteiniin lukuisten britti/jenkki forumien hehkutukien jälkeen, mutta ei se sanottua ole etteikö v12:Sta alle löytäisi seuraavalla kierroksella jos ne vielä paremmat on?
              e39 M5 Carbonschwarz '2001
              ex: e36/7 Z3M Roadster '1998 - "Hamann"
              ex: e36 328i Coupe '1995 - Powered by Dr. Shrick (232hp)

              Comment

              • Hemi
                Bimmer Enthusiast
                • Apr 2004
                • 18880
                • Pirkanmaa

                Originally posted by sipi View Post
                Ilmeisesti sinulla on kokemuksia tuosta Vredesteinin renkaasta 19" koossa joten miten tuo sinusta eroaa Hankook v12:sta? Itse pähkäilin pitkään juuri noiden kahden välillä ja päädyin Vredesteiniin lukuisten britti/jenkki forumien hehkutukien jälkeen, mutta ei se sanottua ole etteikö v12:Sta alle löytäisi seuraavalla kierroksella jos ne vielä paremmat on?
                Siis testeissähän ko.Vredestein on aivan vastaantulija verrattuna esim.V12:een, mutta tämän voisi vielä ymmärtää/hyväksyä mikäli mukavuus ja uratunnottomuuspuolella ko.testitappiot saataisiin takaisin.
                Näin ei kuitenkaan missään tapauksessa ole, vaan myös tällä osa-alueella V12 hakkaa Vredesteinin mennen tulle.
                Eli esim.17" Y nopeusluokan renkaiden Autobild:n 6/08 testissä jossa testikin ajettiin poikkeuksellisesti takavetoisella(=takaveto pyöränkulmilla), ja Vredesteinin Ultrac oli tyydyttävä, kun puolestaan V12 oli esimerkillinen ottaen testivoiton.
                Kuitenkin näillä testivoitoillahan voi ns."pyyhkäistä", mikäli kyseisellä testivoittajarenkaalla ei ole asiaa Suomen pitkittäisuriin ja kallistuksiin, joten tuo V12 on yksi poikkeus säännöstä että sillä voi isommissa kokoluokissa ja koko sen elinkaaren ajaa myös Suomessa.
                Toki sekin vaatii sitten ne oikeat pyöränkulmat ja kunnossa olevan alustan, mutta voin omasta 19" kokemuksesta sanoa että vaikka sillä ohjattavuus on
                A1-luokkaa, menee pienten uraisten ja kallistettujen pääteiden ohitukset se kuuluisa munkkirinkilä toisessa kädessä ja peukalonpäällä ohjaten.
                Hieman kuluneella vastaavalla Ultrac:lla ei kannata yrittää.
                Tuo Ultrac on ajoltaan hyvin saman tyyppinen kuin Marangoni Mythos, eli
                "ok tiukka" mutta ilman täydellisen loogista kontrollia ja elinkaaren loppupuolella vetelee, tärisee ja rallattaa varsinkin jos hiemankaan on ollut auraukset pielessä ja samalla negatiivista camberia liikaa.
                Radalla, hyvillä rengaslämmöillä ok.

                Comment

                • KariM
                  Bimmer Fanatic
                  • Apr 2003
                  • 199
                  • Pirkanmaa

                  Originally posted by Juppe View Post
                  Mulla on tämmöset alla eikä oo mitään valittamista edelleenkään: http://www.falkentire.com/Tires/Pass.../ZIEX-ZE-912-2

                  En halunnut sporttisempaa rengasta käyttöautoon, koska arvostan vetelemättömyyttä ja hiljaisuutta vaikka edullisemmilla renkailla ajankin.
                  Juuri samat perusteet minullakin, ja tuollaiset tuli viime kesänä klikattua koossa 205/50-17 93W XL. Ajettavuudeltaan ovat etuvetoiseen perhevankkuriin oikein mainiot, mutta karkealla asvaltilla syntyvä peltitynnyrimäinen melu ottaa aivoon niin, että olen alkanut jo seuraavia vaihtoehtoja kartoittamaan. Ajettu noilla on reilusti alle 10tkm.

                  Comment

                  • eri-ernesti
                    Bimmer Fanatic
                    • Sep 2009
                    • 241
                    • Hämeenlinna / Mikkeli

                    225/40/18

                    Tänään puhkes hienosti good year renkas. Tässä muutenki alkaa kypsyyn tohon uravetelyyn aika hienosti ni nyt aattelin ostaa tämmöset pehmeet halpiskummit jotka ei vetele ja on hiljaset. Ensimmäisenä oon kattellu ny ainaki näitä NS2 gangbangeja (alle 300e kotio). Voiko joku ny kertoo kokemuksia miten ne toimii esim. 10tkm jälkeen? Tietysti muutkin merkit käy, nuo nyt vaan sattuu oleen aika edukkaita... Niin ja se auto on e46
                    Last edited by eri-ernesti; 12-07-2010, 17:06. Reason: ei misukka vaa kuud jiör!
                    VOOORT
                    K7 gsx-r 1000 rata

                    Comment

                    • Hemi
                      Bimmer Enthusiast
                      • Apr 2004
                      • 18880
                      • Pirkanmaa

                      Originally posted by eri-ernesti View Post
                      Tänään puhkes hienosti good year renkas. Tässä muutenki alkaa kypsyyn tohon uravetelyyn aika hienosti ni nyt aattelin ostaa tämmöset pehmeet halpiskummit jotka ei vetele ja on hiljaset. Ensimmäisenä oon kattellu ny ainaki näitä NS2 gangbangeja (alle 300e kotio). Voiko joku ny kertoo kokemuksia miten ne toimii esim. 10tkm jälkeen? Tietysti muutkin merkit käy, nuo nyt vaan sattuu oleen aika edukkaita... Niin ja se auto on e46
                      Katso nyt jos saat tuossa koko+hintaluokassa Nexen:it (=myös Roadstone merkillä).
                      Taatusti hiljaiset ja vetelemättömät.
                      Ei sillä että NS-2:ssa olisi hintaansa nähden mitään vikaa varsinkaan jos niitä vertaa noihin GY:hin, mutta ainakin vielä hiljaisempi tuo Nexen/Roadstone on.

                      Comment

                      • Irl-Racing
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jun 2006
                        • 1755
                        • Naantali

                        Originally posted by Hemi View Post
                        Katso nyt jos saat tuossa koko+hintaluokassa Nexen:it (=myös Roadstone merkillä).
                        Taatusti hiljaiset ja vetelemättömät.
                        Ei sillä että NS-2:ssa olisi hintaansa nähden mitään vikaa varsinkaan jos niitä vertaa noihin GY:hin, mutta ainakin vielä hiljaisempi tuo Nexen/Roadstone on.
                        noissa roadstoneissa ei ole ainakaa mitään pitoa 235/40-17 koossa pirun kovat
                        Autot
                        Bmw I8
                        Mini cooper S

                        Ex A90 3.0 GR Supra, F30 330e, e36 widebody 330 turbo, f30 318d, e30 mtech 2 apina b6 turbo.

                        IG: Irl_Customs

                        Comment

                        • bemu2000
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jul 2003
                          • 17799
                          • Jämsä

                          Originally posted by Jipsu View Post
                          noissa roadstoneissa ei ole ainakaa mitään pitoa 235/40-17 koossa pirun kovat
                          ja mikäs oli valmistus ajankohta noissa kumeissa? itsellä ja parilla kaverilla ollut ainakin pehmeällä seoksella ja hiljaiset.
                          TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
                          Vanteet edullisesti
                          Nostureita ja rengaskoneita

                          Comment

                          • eri-ernesti
                            Bimmer Fanatic
                            • Sep 2009
                            • 241
                            • Hämeenlinna / Mikkeli

                            Originally posted by Hemi View Post
                            Katso nyt jos saat tuossa koko+hintaluokassa Nexen:it (=myös Roadstone merkillä).
                            Taatusti hiljaiset ja vetelemättömät.
                            Ei sillä että NS-2:ssa olisi hintaansa nähden mitään vikaa varsinkaan jos niitä vertaa noihin GY:hin, mutta ainakin vielä hiljaisempi tuo Nexen/Roadstone on.
                            Camskilliltä näitä nyt olen kattellu, sielä näyttäs olevan nexen 6000 ja 8000. Kumpis näistä sitten? Vai tämä 3000 malli jostain muualta? :think

                            Edelleenkään en ole menossa rataennätyksiä diisseli autollani tekemään
                            VOOORT
                            K7 gsx-r 1000 rata

                            Comment

                            • Supa
                              Bimmer Enthusiast
                              • Oct 2005
                              • 7597
                              • Järvenpää

                              Originally posted by Hemi View Post
                              Katso nyt jos saat tuossa koko+hintaluokassa Nexen:it (=myös Roadstone merkillä).
                              Taatusti hiljaiset ja vetelemättömät.
                              Ei sillä että NS-2:ssa olisi hintaansa nähden mitään vikaa varsinkaan jos niitä vertaa noihin GY:hin, mutta ainakin vielä hiljaisempi tuo Nexen/Roadstone on.
                              Ilmeisesti Syron Race 1 on samaa rengasta nexenin kanssa? Ainakin näin jotkut sanoivat kun koitin etsiä kokemuksia kyseisistä renkaista.
                              Onko kellään lisää kokemuksia noista? Toimivatko e38 alla ja riittääkö kantavuus, ettei kuitenkaan ole liian löysät painavalle autolle?
                              Kooksi tulisi 245/45R19 sekä 275/40R19
                              Kokemuksia, Hemi tai muut? Kiitos!
                              - E90 320i LCI M-sport -09
                              - Porsche Boxster 987 2.7 -07

                              Comment

                              • peto2
                                BTCF Member
                                • Jan 2007
                                • 8262
                                • Järvikylä (Nakkila)

                                täytyykin pistää maininta Nakang NS-II renkaista, nykyään voi kysyä että mitä se vetely on?, mitä rengasmelu on? eikä mainostettu rungon löysyys ainakaan itseäni ole häirinnyt..
                                autona E32 735iAL ja renkaat 235/40/18@2,5bar + 265/35/18@2,9bar..
                                mitä parhaimmat renkaat arkiseen liikenteeseen eikä tarvitse edes kysyä mitä ostetaan sitte kun nuo kuuvat loppuun
                                F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
                                ex:
                                E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
                                Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
                                Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
                                Nakkaa privaa jos tarvetta.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎