Pakko sen verran avautua, kun tossa uudessa kiesissäni on alla Fuldan Carat Extremot, niin ne vetelee aivan h....tisti! Vanhassa oli Nankang NS2 ja oli aivan loistavat kumit. Tarvii saada noi Fuldat äkkiä loppuun et saa hommattua taas Nankangit...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
GT-Radialit, Nankangit ja muut halpiskumit
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by jukheik View PostOikein. Itselläni nankangeissa m+s merkintä ainakin eli huoleta voi ajaa vaik läpi talven.E46 M3 perän lukkoyksikkö
Projekti: E46 M3 Supercharged rata-auto Myydään, ehkä, privaviestiä jos kiinnostaa
www.xenonkauppa.fi Kaikki osat xenonvaloihin
Comment
-
-
Originally posted by Terou View PostJuu tuo m+s tuli testattua pääsiäisenä ja pito oli lumella n. 0
Asfaltit kuitenki oli jo sulat kun ajoin takasi, aikamoinen uraohjus oli
Täytyy päässä rengaspaineet tarkistamaan koska ei voi olla että ne ois näin urautuvat ja silti kehutut.
Comment
-
-
Originally posted by Petri.Kekkonen View PostMulla vapunjälkeiset taas tarkottaa käytännössä aikaisintaan 12.-13.5. viikonloppua. Sillon vois jo olla lämpimämpää.
OK. Viikonloppu pitäis sopia mullekin. Sehän olikin siis ACS-viikonloppu, mutta jos on näin kylmä sittenkin niin ehkä on parempi lykätä.E46 320d sedan vm-02
museopeli: Isuzu Bellett 1500 vm-68
Comment
-
-
Toissapäivänä meni Nankangit alle 215/45R17 ja 235/40R17 setillä ja mukavat renkaat on ajella, eikä noita uraherkiksi voi sanoa. Ajelin tuossa viikon sattuneesta syystä yksi nastarengas takakulmassa ja sillon meno oli uraherkkää.
Omista löytyy myös tuo M+S merkintä, mutta rengasliikkeessä jannu sano, että ainoa syy merkintään olisi renkaan melutestien poistuminen, eli kaitpa valmistaja siinä jotain rahaa säästää, mikä voi näkyä hinnassakin. Itse renkaatan on mukavan hiljaiset ajaa, tosin motaritesti uupuu vielä.
ALPINA B3 3.3 Coupe #211
ex. BMW 318 TI Compact -96 H&H Msport
If you can see Chuck Norris, he can see you. If you can't see Chuck Norris you may be only seconds away from death.
Comment
-
-
Originally posted by Jarde View PostViikonloppu meneekin töissä ja kylmääkinhän tuo vielä on, joten katellaanko sitten Vapun jälkeen?E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Originally posted by Jamperi View PostOmista löytyy myös tuo M+S merkintä, mutta rengasliikkeessä jannu sano, että ainoa syy merkintään olisi renkaan melutestien poistuminen, eli kaitpa valmistaja siinä jotain rahaa säästää, mikä voi näkyä hinnassakin.
Comment
-
-
Moi!
Meillä on e39:ssä Bridgestone Potenza Re050 A renkaat koossa 235/45 R17 eikä noissa mitään vikaa tunnu olevan, mutta kyllähän se vituttaa, kun melkein puoleen hintaan olisi saanut samoilla ominaisuuksilla Nangangit. Autossa on vakio alusta ja takakelkan puslat on ainoat mitä siihen alustaan on vaihdettu. Ajettu on 196 tkm.
Vaimohan tuolla suurimmaksi osaksi ajelee ja valitteli kyllä uraherkkyyttä, joka parani alentamalla paineita 2,8:sta 2,6:teen. Ovipilarihan neuvoo 2,3.
Tänään kyllä sain (on se nautinto e34 jälkeen, ainakin tuon meidän e34 jälkeen) ajaa Hämeenlinnaan ja takaisin, eikä mitään vetelyä ollut havaittavissa. Ihan huolettamasti sai ajaa kahdella sormella, mutta taitaa olla aika uraton tie.
Olihan tuolla rengas onlinessäkin jotain testejä, joissa nuo arvo merkit olivat pärjänneet, mutta aika tasoissa oli tuo Bridgestone ja Nangang.BMW E61 525iA -05, E38 740ia -97
ex E53 3.0DA 04, E90 320DA -05, E36 325CiA -94, E34 525iAT -95, E87 120DA -05, E60 530DA -03, E39 523iA -96, E30 318i -90, E39 530DAT -99, E34 525i 24V -89, E36 316i -95, E28 520i -87, E21 318i -82, 2002 -69
Comment
-
-
Originally posted by Petri.Kekkonen View PostOK. Sain lainaan RadioShack:in dB-mittarin, joten ei tartte luottaa melumittauksissa ton kännykän lukemiin.
60 km/h 63 dB(A) (+5 dB)
80 km/h 64 dB(A) (+3 dB)
100 km/h 65 dB(A) (+2 dB)
120 km/h 67 dB(A) (+1 dB)
Suluissa erot TM:n 1998 mittaukseen E39 523iA:sta, joka on tästä autosta se huonompi (ja ehkä uskottavampi) mittaustulos. Ei näitä nyt varmaan voi TM:n lukemiin hirveän hyvin verrata, mutta pinta oli sen verran sileää kuin se nyt täällä on. Yritin ajaa poissa pahimmista kulumisurista, mutta ei silläkään suurta merkitystä ollut mittarin mukaan.
Nämä kuitenkin pohjaksi jos saadaan muitakin autoja täällä Oulussa mittailtua samalla mittarilla.Last edited by Petri.Kekkonen; 06-05-2007, 19:09.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Tilasin rengas-onlinesta Nangkangin NS2:set. Maksusta meni 9 päivää, niin renkaat oli postissa (olisi varmasti menny 7 päivää, mutta kun maksoin OP:n tililtä Nordean tilille...). Tarjottiin tietysti kotiin asti, mutta ketään ei ollut vastaan ottamassa renkaita.
Renkaat maksoivat ~386e. Eteen 235/45/17 ja taakse 255/40/17. Paikallinen liike olisi tarjonnut samat renkaat asennuksineen 500e, niin aattelin, että säästän ja tilaan saksasta. Asennus maksoi paikallisessa liikkeessä 50e, eli 436e tuli maksamaan lopulta. Joten suht kannattava tilaus oli. Isä tilaa kyseisestä paikasta vielä renkaat (ja aika varmasti NS2:set), sen verran hyvä maku jäi kaupasta!
Itse noista renkaista, niin ovat todella hyvän tuntuiset! Pelkäsin, että halpisrengas ja tuon levyiset renkaat olisivat vedelleet, mutta paskan marjat, ei vetele yhtään. Suosittelen rengasta! (ja autohan on e34)
Comment
-
-
Originally posted by Petri.Kekkonen View PostMittailin tänään melut TM-tyyliin tolla RadioShack:in mittarilla. Lämmintä +11 astetta, melko tyyntä, ajelin samaa suoraa molempiin suuntiin aika monta kertaa. Lukemat mitattu keskeltä autoa kuljettajan korvan kohdalta (ei ollu paljoo vaikutusta missä mittari on).
Nyt kokeilemaan eri merkkisillä renkailla jne..
On muuten melkoinen melu ero Falkenin 20" vs. BF Goodrich 19".:think
Comment
-
Comment