Onko kokemuksia Kumho Ecsta 711 kumeista? Onko 711 712:sta vanhempi malli? Saksalaisen liikkeen mukaan "parempi kuin Nankang NS-2".
GT-Radialit, Nankangit ja muut halpiskumit
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Minkä mallin Gislaved ja ennenkaikkea missä koossa?Originally posted by tuumas View PostTänään vaihtui nankangit gislavedeihin - mukavalta tuntuvat, hiljasemmat ja jämäkämmät.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
Pari viikkoa sitten tuli itselle alle kumho ecsta MX KU15 malliset renkaat koossa 235/40 - 18. Ei ole vanteissa paljon painoa eli ei ole ollut kovinkaan paljon heittoa. Ostin siis uuden rengas/vannepaketin.
Näin lyhyen tutustumisen perusteella ihan hyvät renkaat. Kohtuu hiljaiset eivätkä vetele urissakaan turhan paljon. Odotin paljon pahempaa.
Kulutuksenkestävyydestä en oikein voi vielä sanoa mitään kun olen ajellut vasta alle 1000km.
Eikä edes pahan hintaiset 99,95e kappale
Kyllästyin BMWn huonouteen ja nyt ajelen nissanilla
Comment
-
Mainitaan nyt kun soitin eilen maahantuojalle etsiessäni Ecsta MX KU15 kumeja kisakäyttöä varten. Virallisen maahantuojan kautta KU15-rengasta ei ole tuotu ollenkaan maahan koska "se ei ole Suomen oloihin sopiva rengas, erittäin pehmeä seos ja kuluu nopeasti." Jotenkin noin se meniOriginally posted by Isamu View PostPari viikkoa sitten tuli itselle alle kumho ecsta MX KU15 malliset renkaat koossa 235/40 - 18......
Kulutuksenkestävyydestä en oikein voi vielä sanoa mitään kun olen ajellut vasta alle 1000km.
Comment
-
Ostin riisiin takagummeiksi Daytonin 215/40/17 mustat pyöreät. Mallia en muista, jos jotakuta kiinnostaa voin tarkistaa. Kuivalla ei ongelmia minkään asian suhteen, mutta märällä sivuttaispidon määrän vähyys saattaa takavetoisessa yllättää.
Nimim. sladittelua liikenneympyröissä kakkosella kevyellä kaasulla.
Exät E21/316, E28/525E, E34/540ia, E46/328ia, R1200S, K100RT/M, K100RS/SE, E38/728ia ja K1200S
Comment
-
Sommer Grüss Für hemi
Tuli tehtyä kesälomareissu Eurooppaan, ja samalla piti hankkia uudet nakit alle.
Oikea ostopaikkahan on tietysti kuva 1:
Ja kesäharjoittelija pääsi heti loistohommiin, kun sai ajaa asiakkaan kiesin sisään, Kuva 2, oikealla näkyy muutama keltainen häkki, jotka ovat täynnä uusia renkaita:
Samanlaisia häkkejä oli "muutama" ulkopuolellakin, mutta!!! yhdessäkään häkissä ei ollut noita ylistettyjä nankankkeja, voihan jysäys. Mietin miten sönköttää virkailijoille moisesta puutteesta, mutta tuskin olisivat ymmärtäneet lainkaan....
Sanoivat vain, että Bridgestone Potenza 050A ROF, on tehtaan suosituksista se parempi (toinen on Dunlopin RainSport1 DSST).
Niinpä sitten moiset BMW:n varaosanumeroilla alle
:
Ehkää se sivistys joskus tulee sinnekin...Last edited by jaki; 08-03-2012, 21:57.BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Comment
-
Saksan hyville teille varmasti onkin paras rengas, koska pystyy ajamaan rengas tyhjänä varikolle liikamatta käsiään lainkaan(jos ymmärin oikein, että RF renkaasta on kyse) ja auto menee suoraan johuen juuri tiestön laadusta. Kokeileppa suomen ojaisilla pätkillä niin hermot menee ja samalla uudehkon bmw:n ajettavuus uusiksi 17" koosta alkaen ja 18" koossa huomaa jo todella selkeästi mistä täälläkin on paljon puhuttu.Originally posted by jaki View PostSanoivat vain, että Bridgestone Potenza 050A ROF, on tehtaan suosituksista se parempi (toinen on Dunlopin RainSport1 DSST).
Niinpä sitten moiset BMW:n varaosanumeroilla alle
:
Ehkää se sivistys joskus tulee sinnekin...
Comment
-
Voisitko kertoa, mikä tuo "Saksan hyville teille" on?Originally posted by Stone View PostSaksan hyville teille varmasti onkin paras rengas, koska pystyy ajamaan rengas tyhjänä varikolle liikamatta käsiään lainkaan(jos ymmärin oikein, että RF renkaasta on kyse) ja auto menee suoraan johuen juuri tiestön laadusta. Kokeileppa suomen ojaisilla pätkillä niin hermot menee ja samalla uudehkon bmw:n ajettavuus uusiksi 17" koosta alkaen ja 18" koossa huomaa jo todella selkeästi mistä täälläkin on paljon puhuttu.
Nimittäin nyt alkaa jo lama näkyä: teissä alkaa jo olla uria melkein Suomen tyyliin. Ei onneksi sentään vielä niin pahasti. ja Itävallan tiet ovat paikotellen jo hyvinkin kotimaisten "tasolla". Samaa teistä kertoi Saksassa jo yli 12 v asunut ystävämme. Eli havaintoni ei kai sitten ollut ihan auto.
Renkaat tosiaan ovat runflatit, mutta, kun Olarin kundit olivat säätäneet alustan kohdalleen, auto oli yllättävänkin hyvä, vaikka koka tosiaan on tuo 18".BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Comment
-
Aja joskus huvikseen Saksasta Tanskan ja Ruotsin läpi Tukholmaan vesikelillä. Eli ihan kunnon vesisateessa. Silloin huomaat, miten hyvät tiet Saksassa on keskimäärin. Ruotsissa nimittäin on paikoitellen moottoritietkin aivan luvattoman heikossa kunnossa. Tien pinta on kulunut pahimmillaan jopa kymmenien kilometrien matkalta todella isoille urille, jotka ovat tietysti täynnä vettä. Saksassa sentään teitä yritetään pitää jonkinlaisessa kunnossa.Originally posted by jaki View PostVoisitko kertoa, mikä tuo "Saksan hyville teille" on?
Vertailun vuoksi.. siinä missä E46:lla pystyi ajamaan vesikelillä Saksan puolella 150 - 200km/h nopeuksia, Ruotsin puolella jo välillä 100 - 140km/h vauhdissa hirvitti välillä itseäkin, kun mentiin vähän väliä vesiliirrossa rapakosta toiseen.Last edited by Juhis; 05-08-2007, 21:27.All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
-
no ei todellakaan ole uria suomen tyyliin!Originally posted by jaki View PostVoisitko kertoa, mikä tuo "Saksan hyville teille" on?
Nimittäin nyt alkaa jo lama näkyä: teissä alkaa jo olla uria melkein Suomen tyyliin. Ei onneksi sentään vielä niin pahasti. ja Itävallan tiet ovat paikotellen jo hyvinkin kotimaisten "tasolla". Samaa teistä kertoi Saksassa jo yli 12 v asunut ystävämme. Eli havaintoni ei kai sitten ollut ihan auto.
Renkaat tosiaan ovat runflatit, mutta, kun Olarin kundit olivat säätäneet alustan kohdalleen, auto oli yllättävänkin hyvä, vaikka koka tosiaan on tuo 18".
jos uria on bahnoilla edes sen verran mitä pari vuotta vanhoissa suomalaisissa teissä, niin siitä jo varoitetaan kylteillä ja ei niitä kylttejä paljon ole. jotain pikkukylien välisiä kärrypolkuja on monesti nätisti paikkailtu ja ne näyttää jo tilkkutäkiltä, mutta nekin on yleensä tasaisesti korjattu, eikä suomen tyyliin "kottikärryllinen asfalttia ja vähän kun lapiolla taputtelee, niin hyvä tulee"
ne kärrypolutkin on muuten kaikki asfalttia! hiekkaa ei löydy kuin työmailta ja hiekkamontuilta... siitäkin voitais ottaa suomessa oppia :think että kerro vaan terveisiä sille kummin kaimalle
Comment
-
Miten ihmeessä edellinen nyt liittyy kirjoittamaani? :thinkOriginally posted by jaki View PostTuli tehtyä kesälomareissu Eurooppaan, ja samalla piti hankkia uudet nakit alle.
Oikea ostopaikkahan on tietysti kuva 1:
Ja kesäharjoittelija pääsi heti loistohommiin, kun sai ajaa asiakkaan kiesin sisään, Kuva 2, oikealla näkyy muutama keltainen häkki, jotka ovat täynnä uusia renkaita:
Samanlaisia häkkejä oli "muutama" ulkopuolellakin, mutta!!! yhdessäkään häkissä ei ollut noita ylistettyjä nankankkeja, voihan jysäys. Mietin miten sönköttää virkailijoille moisesta puutteesta, mutta tuskin olisivat ymmärtäneet lainkaan....
Sanoivat vain, että Bridgestone Potenza 050A ROF, on tehtaan suosituksista se parempi (toinen on Dunlopin RainSport1 DSST).
Niinpä sitten moiset BMW:n varaosanumeroilla alle
:
Ehkää se sivistys joskus tulee sinnekin...
Comment

Comment