Announcement

Collapse
No announcement yet.

GT-Radialit, Nankangit ja muut halpiskumit

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ///MJ
    replied
    Tuli tilattua Kumhon KU39 265/30/19 Rengasonlinesta 148€ kpl, hinta yllätti kun oli halvemmat kuin Nankang NS2 tai Nexenit :think Olin varautunut ~200 hintaan kappaleelta...

    http://www.rengas-online.com/cgi-bin...136&sowigan=So

    Liekkö joku alennus menossa noissa, toiv tulee pyöreät

    Leave a comment:


  • Antsah
    replied
    Originally posted by bemu2000 View Post
    Omasta mielestä nexenit jopa kumhoa paremmat, jos ei tarvitse radalle mennä. Nexenit sulaa alle pehmeän seoksen vuoksi. Kumhoa vaivaa aika usein flatspot ilmiöt.
    Omissa Kumhoissakin taisi olla tuota flatspottia, mutta katosi aina jonkun parin kilsan ajon jälkeen.

    Autobildin suuressa rengasvertailussa jossa oli muistaakseni 50 rengasta. Nexen N8000 pääsi 10 parhaan finalisti renkaan joukkoon. Olikohan 7 tai 8 lopulta. Kumho KU39 oli 9 tai 10. Kyseinen vertailu löytyy tästä ketjusta skannattuna -> http://www.btcf.fi/forum/showpost.ph...postcount=3917

    Sinnehän jäi taakse montakin rengasta 10 sakin ulkopuolelle joita täällä monet pitää jotenkin parempina merkkirenkaina.

    Huonot puolet noissa nexeneissä on, että vierintävastus on kalliita merkkejä korkeampi. Nexeniltä näyttää tosin kotisivujen mukaan olevan tullut vasta uusia malleja joissa on ainakin mainosten mukaan tähänkin kiinnitetty huomiota.

    Last edited by Antsah; 26-03-2013, 07:22.

    Leave a comment:


  • bemu2000
    replied
    Originally posted by Antsah View Post
    Ei kyllä pysty allekirjoittamaan Nexeneistä tuollaista. Erittäin hyvät renkaat nuo N6000. Kumhon Ku31 on ollut parikin sarjaa ja ei voi niitäkään moittia, mutta mitään mainittavaa eroakaan ei kyllä ollut.

    Omasta mielestä nexenit jopa kumhoa paremmat, jos ei tarvitse radalle mennä. Nexenit sulaa alle pehmeän seoksen vuoksi. Kumhoa vaivaa aika usein flatspot ilmiöt.

    Leave a comment:


  • Antsah
    replied
    Originally posted by bimmerE34 View Post
    Ehdottomasti panostat vähän enemmän ja Hankook tai Kumho alle vain. Ne ovat kuitenkin edullisesta päästä olevia jo renkaiksi mainittavia tuotteita.

    Nankangit ja nexenit suosittelen jättämään ihan vaan poltto / driftinki kategoriaan. Halpa ja savuaa..
    Ei kyllä pysty allekirjoittamaan Nexeneistä tuollaista. Erittäin hyvät renkaat nuo N6000. Kumhon Ku31 on ollut parikin sarjaa ja ei voi niitäkään moittia, mutta mitään mainittavaa eroakaan ei kyllä ollut.

    Leave a comment:


  • jumbo
    replied
    Hankookit ehdottomasti noista vaihtoehdoista

    Leave a comment:


  • bimmerE34
    replied
    Originally posted by Rise View Post
    Mitäs sanoisitte jos vaihtoehdot ovat Nankang NS2, Nexen 6000, Hankook V12 K110 ja Kumho KU39? Kokona 255/40/17. Onko suuria eroja ja pitäisikö panostaa kerralla hintavampiin Kumhoon tai Hankookiin?
    Ehdottomasti panostat vähän enemmän ja Hankook tai Kumho alle vain. Ne ovat kuitenkin edullisesta päästä olevia jo renkaiksi mainittavia tuotteita.

    Nankangit ja nexenit suosittelen jättämään ihan vaan poltto / driftinki kategoriaan. Halpa ja savuaa..

    Leave a comment:


  • Rise
    replied
    Mitäs sanoisitte jos vaihtoehdot ovat Nankang NS2, Nexen 6000, Hankook V12 K110 ja Kumho KU39? Kokona 255/40/17. Onko suuria eroja ja pitäisikö panostaa kerralla hintavampiin Kumhoon tai Hankookiin?

    Leave a comment:


  • jumbo
    replied
    Originally posted by janne320d View Post
    entäs sitten nexen n3000 tai n1000?
    3000 ollut 275/30-19 takakumeina parina kesänä, itse tykkäsin. Hinnaltaan edullinen mutta kuitenkin kestää kulutusta ja ei ole se kaikkein äänekkäin.
    Itseasiassa taitaa olla tällekkin kesälle tulossa kyseiset kumit taka-akselille

    Leave a comment:


  • janne320d
    replied
    entäs sitten nexen n3000 tai n1000?

    Leave a comment:


  • ///MJ
    replied
    Originally posted by Ässä View Post
    Itselle tuli 275/30/19 Nankang ns-2:t taka-akselille ja muutama kilometri tuli ajettua pakkassäällä. Todella liukkaan tuntuiset kuivalla ja kylmällä tien pinnalla. Katsotaan uudestaan kun kelit lämpenee.
    Originally posted by Heguli 31 View Post
    Kuten tuossa aiemmin kirjoitinkin,niin näissä NS2:ssa pito tippuu nopeasti suhteessa moniin "kilpailijoihin" mitä alemmas mennään +10 asteesta ->.Tämän "ominaisuuden" kanssa on oikeasti oltava tarkkana,ettei vaan lähde mopo lapasesta.Kesällä ei tälläistä ongelmaa sitten ole.
    Allekirjoitan nämä, kylmä ja kostea keli niin saa olla tarkkana nopeuden/kaasun kanssa mutkissa jos meinaa ilman luisuja ajella :think

    Leave a comment:


  • jumbo
    replied
    Originally posted by zener View Post
    Ja reuna kulunut hampaalle? Ku31 on kovin altis sille, kun kuvio on tuollainen. Ei tarvi edes välttämättä kulmissa olla vikaa...
    Ei ollut näissä reunat kuluneet huonosti, tien karheudet tuntui selvästi kumin läpi. Piti ajella mieluummin tien sileillä osilla kuin keskellä kaistaa. Myös uraherkkyys keväisin ja syksyisin oli aika kova kun ilmat olivat viileämmät, myös renkaalla missä oli enemmänkin pintaa.

    Leave a comment:


  • zener
    replied
    Originally posted by jumbo View Post
    Samoja huomioita täälläkin, ja kuluneena todella äänekäs. Tien karheus oikein tuntuu ratissa mutta mikäpä rengas kuluneena nyt parhaimmillaan olisi? Omat kokemukset 235/35-19 kokoisina eturenkaina.
    Ja reuna kulunut hampaalle? Ku31 on kovin altis sille, kun kuvio on tuollainen. Ei tarvi edes välttämättä kulmissa olla vikaa...

    Leave a comment:


  • Heguli 31
    replied
    Originally posted by Ässä View Post
    Itselle tuli 275/30/19 Nankang ns-2:t taka-akselille ja muutama kilometri tuli ajettua pakkassäällä. Todella liukkaan tuntuiset kuivalla ja kylmällä tien pinnalla. Katsotaan uudestaan kun kelit lämpenee.
    Kuten tuossa aiemmin kirjoitinkin,niin näissä NS2:ssa pito tippuu nopeasti suhteessa moniin "kilpailijoihin" mitä alemmas mennään +10 asteesta ->.Tämän "ominaisuuden" kanssa on oikeasti oltava tarkkana,ettei vaan lähde mopo lapasesta.Kesällä ei tälläistä ongelmaa sitten ole.

    Leave a comment:


  • Ässä
    replied
    Itselle tuli 275/30/19 Nankang ns-2:t taka-akselille ja muutama kilometri tuli ajettua pakkassäällä. Todella liukkaan tuntuiset kuivalla ja kylmällä tien pinnalla. Katsotaan uudestaan kun kelit lämpenee.

    Leave a comment:


  • jumbo
    replied
    Originally posted by ///MJ View Post
    Seos pehmeämmän puoleinen. Tekee joskus flatspottia renkaaseen seisomisen jälkeen joka tietenkin häviää ajamalla :think
    Samoja huomioita täälläkin, ja kuluneena todella äänekäs. Tien karheus oikein tuntuu ratissa mutta mikäpä rengas kuluneena nyt parhaimmillaan olisi? Omat kokemukset 235/35-19 kokoisina eturenkaina.

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎