Announcement

Collapse
No announcement yet.

GT-Radialit, Nankangit ja muut halpiskumit

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • alttu
    replied
    Mitkäs pitää olla kantavuudet vähintään e61 etu ja taka-akselille 19" koossa? Kattelin camskillistä nankang ns2 joiden kantavuus 275/30 on 92, ei taida riittää. Onko yleensäkään noita ns2 oikealla kantavuudella kun ns20 ei niiden valikoimasta löydy joissa deltin valikoimsta löytyy 96Y.

    Leave a comment:


  • Hemi
    replied
    Originally posted by luikas View Post
    Ns-2:set kuluivat yhdessä kesässä (n.15tkm) kulutusrajalle asti. Autona E39 touring, ja koko oli tuo sama eli 265/35R18.
    Nyt on kyllä ollut pyöränkulmat aivan jotain muuta kuin mitä 265/35-18" vaatii.
    Eli tämä ongelma ei kyllä nyt renkaan tyyppiä tai merkkiä vaihtamalla parane, vaan vika on 100%:n varmuudella väärissä kulmissa tälle kokoluokalle.

    Leave a comment:


  • tenzo
    replied
    itellä on edessä noin NS-20, viime kesänä tuli ajettu nillä n.13.000km ja eivät kyl kuluneeet nimeksikään. Kokona oli 225/35-19.

    Leave a comment:


  • luikas
    replied
    Tuossa ylemmässä eli ns-2 on liian pieni kantavuus, pitäisi olla 94 minimissään E39:iin ainakin tourinkiin, en tiedä miten sedanissa. Itselle aion tilata nuo Ns-20:set ns-2:sen korvaajaksi taka-akselille, juurikin tuon suuremman kantavuuden vuoksi. Ns-2:set kuluivat yhdessä kesässä (n.15tkm) kulutusrajalle asti. Autona E39 touring, ja koko oli tuo sama eli 265/35R18.

    Leave a comment:


  • Rise
    replied
    Mitähän muuta eroa on kyseisillä renkailla muuta kuin kantavuus?





    Itsekin käyttänyt Ns-2: sta, mutta mikäs tämä Ns-20 sitten on? Kuviokin varsin erilainen. Autohan on E39 540, niin käykö kumpikin kumi?

    Leave a comment:


  • bemu2000
    replied
    Originally posted by Tommix View Post
    Kumho KU31 Ecsta Sport koossa 275/30-19 sigun autossa slikseiksi 16 900 kilometrissä. Normaalia?

    pyöränkulmat kohdallaan?

    Leave a comment:


  • Tommix
    replied
    Kumho KU31 Ecsta Sport koossa 275/30-19 sigun autossa slikseiksi 16 900 kilometrissä. Normaalia?
    Last edited by Tommix; 11-11-2012, 18:59.

    Leave a comment:


  • Remolux
    replied
    Mitäs ootte mieltä kannattaako uhrata pennosiaan GT Radial Champiro Ice Pro 205/55/16 renkaisiin vai hankkia alle hiukan kalliimmat? Tuon sarjan sais 300e allelaitettuna eli hinnan puolesta kiinnostaa mutta onko millaset talvikeleissä? Viime talvena oli Goodyear extremet ja olin hyvin tyytyväinen mutta enää sitä ei kuulemma saa..

    Leave a comment:


  • Hemi
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Kokemuksia Sava intensa UHP renkaista?
    Vanhoja GoodYyear:n "reinkarnaatioita", eli ovat kutakuinkin sitä mitä GY oli kymmenen vuotta sitten.
    Tehdään siis Sloveniassa GY:n ja Dunlopin vanhoilla koneilla+tekniikalla, ko.konsernin halpistuotetta. Nykypäivän mittapuulla siis teknisiltä ominaisuuksiltaan korkeintaan joka suhteessa keskinkertaisita tavaraa, mutta omasta kokemuksesta ei pahimmasta päästä uraherkin.
    Ei kuitenkaan tänä päivänä oikein missään suhteessa uuden NS2:n veroinen.

    Leave a comment:


  • Rudenorth
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Kokemuksia Sava intensa UHP renkaista?

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Kokemuksia Sava intensa UHP renkaista?

    Leave a comment:


  • Heguli 31
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Hieman himottaisi 225/50-17, mutta tuoko vakiokokoa 0,4% suurempi kumi vaihteisto ongelmia?
    Parillakin tutulla on automaatti E39:ssä (bensa ja diesel) talvirenkaina ollut useamman vuoden 225/50R17 kumia.Eivätkä ole tähän mennessä valitelleet mistään omituisuuksista.Ei luistonestossa eikä tomaatin toiminnassa.
    Last edited by Heguli 31; 28-09-2012, 14:47.

    Leave a comment:


  • luikas
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Tarvitsen 2kpl renkaita, Nankang ns2 vs Nexen n6000 hintaero on 25€. Onko Nexen hintansa väärti?
    Ostin ex autoon nuo Nexenin N6000 235/45R17 koossa m-sport alustan kaveriksi, ei moitittavaa. Loistava hinta/laatusuhde + hiljaiset kumet on ainakin yhden ajetun kesän perusteella

    Leave a comment:


  • Peltsii
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Hieman himottaisi 225/50-17, mutta tuoko vakiokokoa 0,4% suurempi kumi vaihteisto ongelmia?

    Ei varmasti tuo. Eri rengasmerkkien välilläkin on jo saman kokoisen renkaan korkeudessa tuollaisia eroja, kuluneen ja uuden renkaan välillä...

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Originally posted by Heguli 31 View Post
    Omaasiko nuo laitat?Eikös nuo 45-sarjalaiset olleet mielestäsi "karmeat täryttimet" (tjs.).Muistelisin sinun vannoneen 205/60R16 koon puolesta?Sorry,mutta oli ihan pakko kysyä,koska itse pidän tuota 235/45R17 rengasta perus E39:ssä parhaana rengaskokona...
    Kyllä. Liputan edelleen pullakumien puolesta. Mutta onnistuin ostamaan vanteet jotka mielestäni ovat yhdet hienoimmista e39:siin. Ulkonäön vuoksi tein kokeilun ja yllätyin. Mukavuus ei kärsinyt kovin paljoa, meteliä tuli lisää mutta ramppeihin voi nyt ajaa "mukavammin" kun ei ole sellaista "kaatuu" fiilistä.

    Nyt auto on pajalla ja tulee uudet vakio iskarit+jouset sport alustan tilalle. Uskoisin, että tulee ihan siedettävän mukava 17" kumeilla. Nykyiset vaan pitää kaameaa meteliä ja siksi etsin uusia hiljaisempia tilalle

    Hieman himottaisi 225/50-17, mutta tuoko vakiokokoa 0,4% suurempi kumi vaihteisto ongelmia?

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎