Falken ZIEX 912 renkaat 225/40-18 ja 255/35-18 koossa olleet alla nyt n. 20tkm ja ei edelleenkään ole huonoa sanottavaa renkaista.
Pitoa kuivalla hyvin, vetely varsin maltillista, melu ja pito märällä kohtalaista.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
GT-Radialit, Nankangit ja muut halpiskumit
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mulla on ollu nuo Falkenit alla vähän vajaat 10tkm 911:sta.
Uraherkkyys suunnilleen samaa kuin samankokoisessa Continentalissa..onko se sitten uraherkkä vai ei, se on kai makuasiakin hiukan, ei ainakaan 911:sta häirinnyt mitenkään.
Korvakuulolta arvioiden ehkä hiljaisempi kuin Conti oli, tuntui kuluvan nopeammin kuin Conti.
Voisin harkita uudelleenkin.
Leave a comment:
-
-
Kokemusta kenelläkään näistä Falken ZE912 Ziex 235/50R18. Tuli viivyteltyä eturenkaiden hankinnan kanssa ja nämä saisi nyt nopeasti alle.
Hakusessa vetelemätön ja hiljainen rengas.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Peltsii View PostTätä ei kyllä nyt ihan voi uskoa.. Hakka Z on kuitenkin märälle painotettu UHP rengas.
Eli jo tällä yhdistelmällä taitaa olla märkäpidon osalta jo kutakuinkin yhdentevevää mikä rengas on alla.
Last edited by Hemi; 30-08-2012, 13:23.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostMeikäläisellä oli alkukesästä takana uudet nankangin ns2:t 215/40 koossa ja nyt vaihtu loppukesäksi nokian hakka z:hin samassa koossa. Hintaa ko. renkailla on melkein triplasti nankangiin nähden, mutta ajossa ei huomaa mitään eroa renkaiden välillä. Sateella nuo nokialaiset pitää ihan yhtä huonosti mitä nankangitkin, ellei jopa huonommin. Toki nokialaiset on vuoden vanhemmat, mutta tuskin siinä ajassa mitään suurta eroa kumiseoksessa tapahtuu.
Nankangissa kyllä hävisi kaikki ominaisuudet kun pintaa oli alle sakkorajan. Ihme vetelyä ja täryytystä oli, vaikka esim. falkenit ei sen kummempia ollu ajaa kaljunakaan.
Tätä ei kyllä nyt ihan voi uskoa.. Hakka Z on kuitenkin märälle painotettu UHP rengas.
Leave a comment:
-
-
Meikäläisellä oli alkukesästä takana uudet nankangin ns2:t 215/40 koossa ja nyt vaihtu loppukesäksi nokian hakka z:hin samassa koossa. Hintaa ko. renkailla on melkein triplasti nankangiin nähden, mutta ajossa ei huomaa mitään eroa renkaiden välillä. Sateella nuo nokialaiset pitää ihan yhtä huonosti mitä nankangitkin, ellei jopa huonommin. Toki nokialaiset on vuoden vanhemmat, mutta tuskin siinä ajassa mitään suurta eroa kumiseoksessa tapahtuu.
Nankangissa kyllä hävisi kaikki ominaisuudet kun pintaa oli alle sakkorajan. Ihme vetelyä ja täryytystä oli, vaikka esim. falkenit ei sen kummempia ollu ajaa kaljunakaan.
Leave a comment:
-
-
Tuhat kilometriä takana Hankook V12 evoilla 235/35/19 ja 265/30/19 E91:ssä sport alustalla. Ehkä hieman pehmoiset vielä uutena, saa nähdä miltä tuntuu ensi kesänä kun pintaa lähtee pari milliä. Koska alusta ei ole enää tikissä vajaa 200tkm takana, niin kyllä menee kuin juna, jos nyt ei ihan kammouria tiessä ole. Voin suositella!
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Supa View PostKyllä mäkin haukun sateella liukkaaksi. Ainakin sivuttaispito on aika kauhea
Leave a comment:
-
-
Kyllä mäkin haukun sateella liukkaaksi. Ainakin sivuttaispito on aika kauhea
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Mik@ View PostEi noissa ns2 mitään isompaa vikaa ole, jotkut haukkuu sateella liukkaaksi yms. mutta on noilla tiellä pysynyt. Tuo kuluminenkin luultavasti johtuu eniten noista pyöränkulmista, saattaa ne tietysti ohjelmoidussa diisselissä kulua hieman nopeammin muutenkin vaikka ei tarkoituksella sudittele.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Hemi View PostSiis kuluvatko ne tasaisesti vai sisäreunoista?
Entä onko alustakulmat asetettu 20" vannekoolle, vai onko alla tehtaalla säädetyt 16" vannekoon kulmat(mm.16" liiallinen takapään auraus syö 20":n renkaat nopeasti loppuun)?
Originally posted by -challenger- View PostMika ,Osta vredersteinin renkaat. Tehty hollannissa ja itellä ollu 245/35/20 ja takana 275/30/20 eikä mitää kulumisen merkkejä 2 kesän jälkeen.. Maksaa vähän enemmän ku jotku nangangit..
Nyt tuola on joku special tarjouski näemmä..
Edit. Ite maksoin muistaakseni tonnin koko setistä suomesta ostettuna, gangit oli kumminki jonku 750e ettei kauhee ero ollu näihin..Vois kai välillä muitakin merkkejä kokeilla. Olikohan viime kesänä satsi gänbängeja ~520€ että on nuo vielä aikapaljon edukkaammat ja nyt alkukesästä 2xtakakumit 320€ rengasonlinelta.
Ei noissa ns2 mitään isompaa vikaa ole, jotkut haukkuu sateella liukkaaksi yms. mutta on noilla tiellä pysynyt. Tuo kuluminenkin luultavasti johtuu eniten noista pyöränkulmista, saattaa ne tietysti ohjelmoidussa diisselissä kulua hieman nopeammin muutenkin vaikka ei tarkoituksella sudittele.
Leave a comment:
-
-
Kokemustietoa:
Nankang xr611 215/50/18 pyörinyt isäni autossa nyt kaksi kesää... Hän ei meinannut tuolloin olla valmis halpamerkkiin, mutta mutta. 360 euron sarjahintaan oli valmis kokeilemaan... Aiemmin ajanut Nokian 900 euron kumeilla, mutta tuo 18" koossa hintaerot jo tuntuvat. Nyt ollut siis tuo Nankkang xr611 alla noin 40tkm (2 kesää). Pintaa vielä reilu 3mm. Eipä ole moitetta tullut. Seuraavatkin Renkaat ostetaan siis samat, jos tuohon hintaan tai yleensä vielä saa... Suomestahan tuota kokoa ei taida edes löytyä...
Itsellä puolestaan ollut Nankang Ns2 alla monessa koossa. Ei moitittavaa. Jostain syystä takaset tupanneet kulumaan etusia nopeammin... Etusia en ole kerinnyt kuitenkaan loppuun ajaa, kun autot vaihtuvat kulumista nopeammin....
Nyt otin kokeeksi Nankang as-1 245/40/18. Saapi nähä mistä on tehty:thinkLast edited by jakeluvesimies; 28-08-2012, 20:20.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tomba87 View PostJaa-a, kokeilin itse vielä tyrkätä reilu 4 baria mutta ei tapahtunut mitään. Voiko muka noin pieneltä alalta jäädä nousematta? Pitää huomenna käydä näyttämässä rengasliikkeessä mitä mieltä ovat.
Leave a comment:
-
Leave a comment: