Announcement

Collapse
No announcement yet.

GT-Radialit, Nankangit ja muut halpiskumit

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Peltsii
    replied
    Originally posted by Pred View Post
    E46:n alla 255/35R18 Hankook K110 kesti yli 40tkm ja pintaa oli 4,5mm jäljellä. Eturenkaissa taisi olla melkein 6mm pintaa, että ei ne nyt ihan paskat ole vaikka sitä joka käänteessä väitätkin


    Aika hyvin, riippunee näköjään suuresti myös mallistakin. Itsellä taas tuosta S1 mallista päinvastaisia kokemuksia.

    Leave a comment:


  • Pred
    replied
    Originally posted by Peltsii View Post
    Tai sitten vain pitää uskoa, että noiden kilometritulos on aivan tajuttoman surkea, niinkuin muiden kinukkien ja korean ylpeyden, hankookin. Ihan testien mukaan, ei hemin faktojen.
    E46:n alla 255/35R18 Hankook K110 kesti yli 40tkm ja pintaa oli 4,5mm jäljellä. Eturenkaissa taisi olla melkein 6mm pintaa, että ei ne nyt ihan paskat ole vaikka sitä joka käänteessä väitätkin

    Leave a comment:


  • peto2
    replied
    Originally posted by Peltsii View Post
    Kyllä olen, yhteen E34 ostin rengas-onlinesta muutama vuosi sitten, kokona 255/40-17 ja 225/45-17. Meneehän ne kylänraitilla ajaessa, mutta sporttisesta renkaastahan nyt ei voi missään nimessä puhua. Varsinkin sadekelillä pito oli todella heikko. Kulutuskestävyyskään ei ollut kovin hyvä. Silti niillä ajaa. En missään vaiheessa ole sanonutkaan, että niillä ei PÄRJÄISI. Tässä nyt on puhuttu vain EROISTA, joita monen mielestä ei ole, tai kiinankumi on jopa parempi, kuin eurooppalainen laaturengas.

    Nykyisessä E39 on takana 265/35-18 hankookin S1 ja ne ovat oikeasti kuluneet aivan silmissä. Äärimmäisen huono kulutuskestävyys ko. renkaalla, niinkuin autobildin kulutuskestävyys testikin osoitti.
    se on ihan mitä painottaa, oma mielipide on se että kesärenkaissa mukavuus-ominausuudet menee heittämällä pito-ominausuuksien edelle ja talvikumeissa päinvastoin. :think

    Leave a comment:


  • Peltsii
    replied
    Originally posted by Heguli 31 View Post
    Täällä näitä eri rengasväittelyitä seuranneena onkin nyt pakko Michelin-mieheltä kysyä,että oletko itse koskaan ajanut autolla jossa on nämä haukkumasi NG NS-2 alla?Tuskin olet.Eihän ne mitään ratarenkaita tietenkään ole,mutta saattaisit yllättyä positiivisesti nomaalissa liikennekäytössä,jos ottaisit koeajon ajaksi ne Misukkalasit pois silmiltäsi.

    Ja nyt puhuttaisiin matalista ja leveistä 17"-> kumeista.


    Kyllä olen, yhteen E34 ostin rengas-onlinesta muutama vuosi sitten, kokona 255/40-17 ja 225/45-17. Meneehän ne kylänraitilla ajaessa, mutta sporttisesta renkaastahan nyt ei voi missään nimessä puhua. Varsinkin sadekelillä pito oli todella heikko. Kulutuskestävyyskään ei ollut kovin hyvä. Silti niillä ajaa. En missään vaiheessa ole sanonutkaan, että niillä ei PÄRJÄISI. Tässä nyt on puhuttu vain EROISTA, joita monen mielestä ei ole, tai kiinankumi on jopa parempi, kuin eurooppalainen laaturengas.

    Nykyisessä E39 on takana 265/35-18 hankookin S1 ja ne ovat oikeasti kuluneet aivan silmissä. Äärimmäisen huono kulutuskestävyys ko. renkaalla, niinkuin autobildin kulutuskestävyys testikin osoitti.

    Leave a comment:


  • M40 Power
    replied
    Itselläni oli E34:ssa Nankang NS II 225/45-18 edessä ja 255/35-18 takana.
    Ostin ko kumit uutena 2010 kesällä ja ajoin niillä ainakin 15 tkm.
    Minkäänlaisia ongelmia ei ollut edes kaatosateessa pidon ym suhteen. Kulutuspintaakin oli vielä reilusti jäljellä. En epäröis jatkossakaan ostaa ko merkkiä, sen verran hyvä kokemus jäi noista

    Leave a comment:


  • Madfexx
    replied
    Kyllä mä voisin Dacia Dusterin ottaa Hintaisekseen melko ylivoimainen laite...
    Last edited by Madfexx; 05-01-2013, 10:36.

    Leave a comment:


  • Heguli 31
    replied
    Originally posted by Peltsii View Post
    Ei se ole, ei ole edes michelin renkaita, muutakuin moottoripyörässä.

    Onhan se Daciakin hintaisekseen varmasti hyvä auto, miksi sitä ei täällä kukaan ylistä ? Ominaisuudet on silti yhtä paskat verrattuna BMW:hen kun vaikka nankangin Pirelliin.
    Täällä näitä eri rengasväittelyitä seuranneena onkin nyt pakko Michelin-mieheltä kysyä,että oletko itse koskaan ajanut autolla jossa on nämä haukkumasi NG NS-2 alla?Tuskin olet.Eihän ne mitään ratarenkaita tietenkään ole,mutta saattaisit yllättyä positiivisesti nomaalissa liikennekäytössä,jos ottaisit koeajon ajaksi ne Misukkalasit pois silmiltäsi.

    Ja nyt puhuttaisiin matalista ja leveistä 17"-> kumeista.

    Leave a comment:


  • Peltsii
    replied
    Originally posted by JermuS View Post
    Oli miten oli. Turha mitään vängätä, jos kuminen michelin nyrkki on fistattu noin syvälle perseeseen......


    Ei se ole, ei ole edes michelin renkaita, muutakuin moottoripyörässä.

    Onhan se Daciakin hintaisekseen varmasti hyvä auto, miksi sitä ei täällä kukaan ylistä ? Ominaisuudet on silti yhtä paskat verrattuna BMW:hen kun vaikka nankangin Pirelliin.

    Leave a comment:


  • JermuS
    replied
    Oli miten oli. Turha mitään vängätä, jos kuminen michelin nyrkki on fistattu noin syvälle perseeseen......

    Leave a comment:


  • Peltsii
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Vaikuttaa rengaskoko ja autonpaino, että ei voi suoraan verrata. Mun mielestä ihan ok kesto Nexeneissä, etenkin kun hinta on murto-osa merkkirenkaasta.


    Vaikuttaa toki, mutta tuollainen uusi volvo S60 on varmastikin E39 luokkaa painoltaan ja rengaskokokin about samaaluokkaa.

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Originally posted by Peltsii View Post
    Niin, eli 1/3 siitä mitä esim. Michelin primacy HP.
    Vaikuttaa rengaskoko ja autonpaino, että ei voi suoraan verrata. Mun mielestä ihan ok kesto Nexeneissä, etenkin kun hinta on murto-osa merkkirenkaasta.

    Leave a comment:


  • Peltsii
    replied
    Originally posted by JermuS View Post
    Molemmissa autoissa oli kulmat säädetty. Ja molempien kuskit ovat +50v, tuskin kummallakaan on tarvetta kaahailla. Näin se vain oli, usko tai älä...


    No ei tuota voi uskoa, jos esim. Micce///M autossa ne on kestäneet lähes 80tkm ja primacy hp, joka ei ole aivan yhtä kulutuskestäväksi optimoitu kuin saver, menee taksikäytössä 60+ tkm ? Ja tämä on ihan virallista seurantaa Michelinille, ei essonbaari juttuja.

    Leave a comment:


  • JermuS
    replied
    Originally posted by Peltsii View Post
    Esim. nuo sinun 10tkm ja sileet. Ymmärrät kai, että autossa on ollut jotain vikaa ? Mikään rengas ei kulu loppuun maantieajossa 10tkm:ssä, ei edes linglonggangbangnankang.
    Molemmissa autoissa oli kulmat säädetty. Ja molempien kuskit ovat +50v, tuskin kummallakaan on tarvetta kaahailla. Näin se vain oli, usko tai älä...

    Leave a comment:


  • Peltsii
    replied
    Originally posted by JermuS View Post
    Ja mitähän mutupaskaa täälä on ollu? Ei muutaku tuota sun suoltamaa paskaa kaikista halppis merkeistä?



    Esim. nuo sinun 10tkm ja sileet. Ymmärrät kai, että autossa on ollut jotain vikaa ? Mikään rengas ei kulu loppuun maantieajossa 10tkm:ssä, ei edes linglonggangbangnankang.

    Leave a comment:


  • Peltsii
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Ajoin viime kesänä Nexen n2000 renkailla 5tkm. Pintaa lähti 1mm. Eli jos ajaa 8->3mm niin kestää 25tkm.

    Niin, eli 1/3 siitä mitä esim. Michelin primacy HP. Myös Nokian taitaa kestää kilometrejä mukavasti, mutta siitä nyt ei ole itselläni mittaustuloksia.


    E: viimeiset millit kestää sitten aika paljon kauemmin, kuin ensimmäiset.. Esim. 3mm jälkiuritus about sileään(2-3mm) KA renkaaseen tuo 25% lisää kilometrejä, kun uudessa renkaassa on kulutuspintaa taas noin 18-22mm.
    Last edited by Peltsii; 04-01-2013, 19:13.

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎