Transport Topics is the nation's logistics and trucking news leader, with award-winning coverage of the regulatory, technology, business, and equipment sectors.
Niin siis jotain kokoja myös Kiinan mantereella valmistetaan, mutta tarkoittaako tuo CN sitten Nankang:in tai Misukan kyljessä Kiinan tehdasta, sitä en tiedä?:
Nyt on vajaa tonni ajettu Kumhon KU31:llä(225/40/18 + 255/35/18) ja hyviltä vaikuttaisi tähän asti. Uudessakaupungissa tuli käytyä alkuviikosta ja kyllä nuo renkaat ovat todella hyvät ajaa kovassakin vauhdissa, ei vetele ollenkaan ja hyvällä asfaltilla ne ovat lisäksi todella hiljaiset.
Eli kumhot, ihan ok pito märällä ja myös hiekkatiellä. Toista kesää pyörii alla ja ei mitään pahaa sanottavaa, ehkä "aamuisin" hieman kantikkaat.
Ja noita sai kyllä repiä päälle tosissaan, samalla asentaja (nuori jantteri) ryssi vanteet heittämällä ne väärinpäin koneeseen ja rykäsemällä kidat auki, kivat naarmut kehässä...
Heh, heh ja LOL, taas kerran kantaaottava (kauhea suomenkielen sana, vai onko) kommentti jossa on pelottavan paljon asiaa. Kyllä se misukkakin joutuu tekemään muutoksia suuressa organisaaatiossaan jos meinaa pysyä mukana globaaleilla markkinoilla. Meinaan en tiedä pysyykö lafka pystyssä ihan sen voimin että ne valmistaa kumeja joita ei osteta muualla kun Monacossa. Rahantyrkyttäjiä kyllä piisaa laadun suhteen mutta kun niitä on kuitenkin niin harmillisen vähän
Kuitenkin harvassa Ranskalaistuotteessa joka hyvässä lykyssä valmistetaan Kiinassa, on niin vahva usko/luotto tuotteena kuin usein kuitenkin on.
Tietenkin Coca Colan ohella yksi tehokkaimmista markkinoinnista ja suurimmista mainosbudjeteista takaa suuren kuluttajajoukon vaikka tuote itsessään ei niin ihmeellinen joka suhteessa aina olisikaan.
Michelin brandihan on itsessään todella mahtava.
Kerrotko nyt vielä sen testin josta tämä on todennettavissa NS-2:n kohdalla ja josta nähdään ne oikeat senteiksi ja sekunneiksi muutetut konkreettiset erot? Nankang ei ole muuten varsinaisesti "Kiinalainen" tuote.
Eihän siitä paljoa ole aikaa kun TM:ssä oli testi joka mm. toistomäärissään täyttää tieteellisen tutkimuksen rajat.
Lehteä ei ole nyt käsillä enkä muista NS-2:n mukanaoloa. Kiinalaisia kumminkin.
Mitä väliä sillä olisi vaikka sellaisen testin tässä nyt heti löytäisinkin.
Eivät ne testitulokset kelpaisi koska agenda on se, että "halvalla saa hyvää ja varsinkin, jos se on kaukoidästä kotoisin"
Samalla periaatteella voisi alkaa Landwindin omistajaksi.
Hämmästyisin kuitenkin, jos Kiinan kopiomaakarit olemattomilla testiradoillaan/testimäärillään tuosta vain roiskaisevat markkinoille parempaa tavaraa kuin "kotiläksynsä" tehneet. Tähän saakka on kopioitu enimnäkseen pintakuvioita.
Hiukan minua vaivaa se, että tällä palstalla nihiloidaan hyvinkin rankat ja laajat rengastestit omien kapea-alaisten ja mitättömien sekä epätieteellisten perstuntumien perusteella.
Renkaassa on muitakin ominaisuuksia kuin mustuus ja pyöreys.
Moni valittaa sitä, että jokin ns. laaturengas(kallis!!!) hakee ja on vaikea ajettava.
Mieleen ei tule, että väljä ripustus löysine puslineen ilmenee laaturenkaalla (laaturengas paljastaa tuennan virheet) toisin kuin valmiiksi hevoskärryihin "suunniteltu" tuote.
Eihän siitä paljoa ole aikaa kun TM:ssä oli testi joka mm. toistomäärissään täyttää tieteellisen tutkimuksen rajat.
Lehteä ei ole nyt käsillä enkä muista NS-2:n mukanaoloa. Kiinalaisia kumminkin.
Mitä väliä sillä olisi vaikka sellaisen testin tässä nyt heti löytäisinkin.
Eivät ne testitulokset kelpaisi koska agenda on se, että "halvalla saa hyvää ja varsinkin, jos se on kaukoidästä kotoisin"
Samalla periaatteella voisi alkaa Landwindin omistajaksi.
Hämmästyisin kuitenkin, jos Kiinan kopiomaakarit olemattomilla testiradoillaan/testimäärillään tuosta vain roiskaisevat markkinoille parempaa tavaraa kuin "kotiläksynsä" tehneet. Tähän saakka on kopioitu enimnäkseen pintakuvioita.
Hiukan minua vaivaa se, että tällä palstalla nihiloidaan hyvinkin rankat ja laajat rengastestit omien kapea-alaisten ja mitättömien sekä epätieteellisten perstuntumien perusteella.
Renkaassa on muitakin ominaisuuksia kuin mustuus ja pyöreys.
Moni valittaa sitä, että jokin ns. laaturengas(kallis!!!) hakee ja on vaikea ajettava.
Mieleen ei tule, että väljä ripustus löysine puslineen ilmenee laaturenkaalla (laaturengas paljastaa tuennan virheet) toisin kuin valmiiksi hevoskärryihin "suunniteltu" tuote.
Toistamiseen vielä, Nankang ei ole kiinalainen eikä ole Kiinassa valmistettu rengas valitettavasti. Mitä tulee renkaiden arvioimiseen niin mitä vikaa ns. perstuntumassa on? Eikös se ole pääasiassa juuri se tuntuma millä joka manne täällä sen renkaan tuntee jokaikinen ajopäivä. Ketä se hyödyttää jos joku tuote on todistettu maailman edistyksellisemmäksi avaruusteknolgiaksi mutta tavallisen kuluttajan perstuntuma siitä on että "eipä tässä nyt mitään ihmeellistä ole mutta miksiköhän mä tästä maksoin kaksin- tai kolminkertaisen hinnan". Oletan että nyt kuitenkin keskustellaan siviililiikenteeseen käytettävistä renkaista, ei kilpailukäyttöön radalle tehdyistä renkaista.
Toistamiseen vielä, Nankang ei ole kiinalainen eikä ole Kiinassa valmistettu rengas valitettavasti
Ihan mielenkiinnosta on pakko kysäistä,että missähän tämä merkki (renkaat) sitten valmistetaan?Meidän emännän piilistä ko. kumit löytyy ja olen niitä Kiinalaisvalmisteisina pitänyt.
Eihän siitä paljoa ole aikaa kun TM:ssä oli testi joka mm. toistomäärissään täyttää tieteellisen tutkimuksen rajat.
Lehteä ei ole nyt käsillä enkä muista NS-2:n mukanaoloa. Kiinalaisia kumminkin.
Mitä väliä sillä olisi vaikka sellaisen testin tässä nyt heti löytäisinkin.
Eivät ne testitulokset kelpaisi koska agenda on se, että "halvalla saa hyvää ja varsinkin, jos se on kaukoidästä kotoisin"
Samalla periaatteella voisi alkaa Landwindin omistajaksi.
Hämmästyisin kuitenkin, jos Kiinan kopiomaakarit olemattomilla testiradoillaan/testimäärillään tuosta vain roiskaisevat markkinoille parempaa tavaraa kuin "kotiläksynsä" tehneet. Tähän saakka on kopioitu enimnäkseen pintakuvioita.
Hiukan minua vaivaa se, että tällä palstalla nihiloidaan hyvinkin rankat ja laajat rengastestit omien kapea-alaisten ja mitättömien sekä epätieteellisten perstuntumien perusteella.
Renkaassa on muitakin ominaisuuksia kuin mustuus ja pyöreys.
Moni valittaa sitä, että jokin ns. laaturengas(kallis!!!) hakee ja on vaikea ajettava.
Mieleen ei tule, että väljä ripustus löysine puslineen ilmenee laaturenkaalla (laaturengas paljastaa tuennan virheet) toisin kuin valmiiksi hevoskärryihin "suunniteltu" tuote.
Joo itselläni on kyllä tapana viitata kintaalle nuo rengas testit koska niissä keskitytään erillaisiin ominaisuuksiin mitä minä renkaalta vaadin. Eli hiljaisuutta/kulutuskestävyyttä ja sitä ettei auto vaella urissa. Näitä ominaisuuksia ei testivoittajista löydy ainakaan isoissa kokoluokissa, sen sijaan halpiksista löytyy. Mulle on ainakin aivan sama jos alla olevat renkaat eivät menestyneet sekunttikellolla tehdyissä testeissä tms. En kuitenkaan huomaa normaali ajossa mitään pidon puutetta tms. Ja uskallan väittää et jos tehtäisiin rengas testi jossa tavalliset autoiliat arvioisivat sokkona renkaita arkisessa ajossa jäisivät nykyiset testivoittaja usein hännille.
Chrysler 300c crd touring 2010
Daily driver
Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
Man cave on wheels
Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
Built not bought
V8, only juice&milk come in 2 litres
Ihan mielenkiinnosta on pakko kysäistä,että missähän tämä merkki (renkaat) sitten valmistetaan?Meidän emännän piilistä ko. kumit löytyy ja olen niitä Kiinalaisvalmisteisina pitänyt.
Taiwanissa... ja koressa esim. kumho, hankook, nexen ym. osa korkeampi profiilisista nangangin kumeista tehdään kiinan tehtaalla. kyllähän ne taitaa pääsääntöisesti olla vanhemmat Taiwanin ja Korean merkit laadukkaampia mitä uudet kiinan ihmeet, mitä tuskin on liiemmin testattu, nopeasti vaan markkinoille...
Joo itselläni on kyllä tapana viitata kintaalle nuo rengas testit koska niissä keskitytään erillaisiin ominaisuuksiin mitä minä renkaalta vaadin. Eli hiljaisuutta/kulutuskestävyyttä ja sitä ettei auto vaella urissa. Näitä ominaisuuksia ei testivoittajista löydy ainakaan isoissa kokoluokissa, sen sijaan halpiksista löytyy. Mulle on ainakin aivan sama jos alla olevat renkaat eivät menestyneet sekunttikellolla tehdyissä testeissä tms. En kuitenkaan huomaa normaali ajossa mitään pidon puutetta tms. Ja uskallan väittää et jos tehtäisiin rengas testi jossa tavalliset autoiliat arvioisivat sokkona renkaita arkisessa ajossa jäisivät nykyiset testivoittaja usein hännille.
Eihän noita rengastestien tuloksista voi verrata suoraan eri kokoluokan renkaisiin. Yleensä noissa testeissa on kokona yleisin perheautoon sopiva koko. Tietenkin jotain johtopäätösiä noista voi vetää, esim jos joku tuote todetaan tavallisemmassa kokoluokassa kelvottomaksi, niin tuskin se paranee renkaan suurentuessa.
Tesla Model 3 Performance
EX: BMW F36 420d Gran Coupé x-drive M-Sport
EX: VW Touran 2.0 TDI
EX: VW R6 Polo GTI
EX: Audi 4F A6 Avant 3.0Tdi Quattro
EX: BMW E91 325dA M-sport
EX: BMW E46 320d touring M-sport
EX: VW Golf IV Variant 1.9 Tdi PD
EX: Seat Leon 1.9 Tdi PD
EX: Peugeot 605 3.0 v6 sr
EX: Ford Sierra 4D 2.0i DOCH
Comment