Announcement

Collapse
No announcement yet.

GT-Radialit, Nankangit ja muut halpiskumit

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bemu2000
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2003
    • 17799
    • Jämsä

    Originally posted by Ajomies View Post
    Tuli tilattua Nankang NS-2 täältä saatujen kokemusten mukaan 205/50-R16 87V CN. Ainoa asia mikä jäi mietityttää on mitä CN tuossa tarkoittaa?
    olisko CN eli china eli kiinalaiset gummit
    TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
    Vanteet edullisesti
    Nostureita ja rengaskoneita

    Comment

    • Hemi
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2004
      • 18880
      • Pirkanmaa

      Originally posted by bemu2000 View Post
      olisko CN eli china eli kiinalaiset gummit
      .....ei kai, vaikka mistä nämä "alikokoiset" tietää misukallakaan, bolivian, romanian, venäjän,ym.yli 50-valmistusmaan lisäksi?.

      Transport Topics is the nation's logistics and trucking news leader, with award-winning coverage of the regulatory, technology, business, and equipment sectors.
      Last edited by Hemi; 24-04-2008, 01:14.

      Comment

      • bemu2000
        Bimmer Enthusiast
        • Jul 2003
        • 17799
        • Jämsä

        Originally posted by Hemi View Post
        .....ei kai, vaikka mistä nämä "alikokoiset" tietää?.

        TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
        Vanteet edullisesti
        Nostureita ja rengaskoneita

        Comment

        • Hemi
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2004
          • 18880
          • Pirkanmaa

          Niin siis jotain kokoja myös Kiinan mantereella valmistetaan, mutta tarkoittaako tuo CN sitten Nankang:in tai Misukan kyljessä Kiinan tehdasta, sitä en tiedä?:

          Best Tyres in Australia shares your passion for safety, comfort & reliability on the road. | Nankang Tyres.

          Comment

          • Petri
            BTCF Member
            • Jun 2004
            • 3156
            • Nummela

            Nyt on vajaa tonni ajettu Kumhon KU31:llä(225/40/18 + 255/35/18) ja hyviltä vaikuttaisi tähän asti. Uudessakaupungissa tuli käytyä alkuviikosta ja kyllä nuo renkaat ovat todella hyvät ajaa kovassakin vauhdissa, ei vetele ollenkaan ja hyvällä asfaltilla ne ovat lisäksi todella hiljaiset.
            E36 323Ti Compact Sport Limited Edition -00
            E36 320i Cabriolet "M-Sport" -96


            Ex: E90 320dA LCI M-Sport -10 | E46 330xdA M-Sport II -03 | E46 320Ci M-Sport II -01 | E46 316i "Sport 2000" -00 | E39 523i Sedan M-Sport -99 | E36 320i Coupe M-Sport -95

            Comment

            • Vonsaku
              Bimmer Rookie
              • Oct 2004
              • 109

              Itellä pyörinyt alla noi:


              Eli kumhot, ihan ok pito märällä ja myös hiekkatiellä. Toista kesää pyörii alla ja ei mitään pahaa sanottavaa, ehkä "aamuisin" hieman kantikkaat.

              Ja noita sai kyllä repiä päälle tosissaan, samalla asentaja (nuori jantteri) ryssi vanteet heittämällä ne väärinpäin koneeseen ja rykäsemällä kidat auki, kivat naarmut kehässä...

              Comment

              • Ajomies
                Newbiemmer
                • Apr 2008
                • 2

                Täytynee kirjottaa miltä renkaat tuntuu kunhan saa ne ja vanteet hankittuu

                Comment

                • hurtta
                  Bimmer Fanatic
                  • Jun 2006
                  • 444

                  :think
                  Originally posted by Hemi View Post
                  .....ei kai, vaikka mistä nämä "alikokoiset" tietää misukallakaan, bolivian, romanian, venäjän,ym.yli 50-valmistusmaan lisäksi?.

                  http://www.ttnews.com/members/topNews/0017268.html
                  Heh, heh ja LOL, taas kerran kantaaottava (kauhea suomenkielen sana, vai onko) kommentti jossa on pelottavan paljon asiaa. Kyllä se misukkakin joutuu tekemään muutoksia suuressa organisaaatiossaan jos meinaa pysyä mukana globaaleilla markkinoilla. Meinaan en tiedä pysyykö lafka pystyssä ihan sen voimin että ne valmistaa kumeja joita ei osteta muualla kun Monacossa. Rahantyrkyttäjiä kyllä piisaa laadun suhteen mutta kun niitä on kuitenkin niin harmillisen vähän
                  Last edited by hurtta; 24-04-2008, 19:02.

                  Comment

                  • Hemi
                    Bimmer Enthusiast
                    • Apr 2004
                    • 18880
                    • Pirkanmaa

                    Kuitenkin harvassa Ranskalaistuotteessa joka hyvässä lykyssä valmistetaan Kiinassa, on niin vahva usko/luotto tuotteena kuin usein kuitenkin on.
                    Tietenkin Coca Colan ohella yksi tehokkaimmista markkinoinnista ja suurimmista mainosbudjeteista takaa suuren kuluttajajoukon vaikka tuote itsessään ei niin ihmeellinen joka suhteessa aina olisikaan.
                    Michelin brandihan on itsessään todella mahtava.

                    Comment

                    • jonne
                      Bimmer Fanatic
                      • Aug 2006
                      • 248
                      • Rusko

                      Originally posted by Hemi View Post
                      Kerrotko nyt vielä sen testin josta tämä on todennettavissa NS-2:n kohdalla ja josta nähdään ne oikeat senteiksi ja sekunneiksi muutetut konkreettiset erot? Nankang ei ole muuten varsinaisesti "Kiinalainen" tuote.

                      Eihän siitä paljoa ole aikaa kun TM:ssä oli testi joka mm. toistomäärissään täyttää tieteellisen tutkimuksen rajat.
                      Lehteä ei ole nyt käsillä enkä muista NS-2:n mukanaoloa. Kiinalaisia kumminkin.

                      Mitä väliä sillä olisi vaikka sellaisen testin tässä nyt heti löytäisinkin.
                      Eivät ne testitulokset kelpaisi koska agenda on se, että "halvalla saa hyvää ja varsinkin, jos se on kaukoidästä kotoisin"
                      Samalla periaatteella voisi alkaa Landwindin omistajaksi.


                      Hämmästyisin kuitenkin, jos Kiinan kopiomaakarit olemattomilla testiradoillaan/testimäärillään tuosta vain roiskaisevat markkinoille parempaa tavaraa kuin "kotiläksynsä" tehneet. Tähän saakka on kopioitu enimnäkseen pintakuvioita.

                      Hiukan minua vaivaa se, että tällä palstalla nihiloidaan hyvinkin rankat ja laajat rengastestit omien kapea-alaisten ja mitättömien sekä epätieteellisten perstuntumien perusteella.

                      Renkaassa on muitakin ominaisuuksia kuin mustuus ja pyöreys.

                      Moni valittaa sitä, että jokin ns. laaturengas(kallis!!!) hakee ja on vaikea ajettava.
                      Mieleen ei tule, että väljä ripustus löysine puslineen ilmenee laaturenkaalla (laaturengas paljastaa tuennan virheet) toisin kuin valmiiksi hevoskärryihin "suunniteltu" tuote.
                      Mikä laulaen tulee, se tulee.

                      BMW E39 M5, vm. 2002

                      Comment

                      • hurtta
                        Bimmer Fanatic
                        • Jun 2006
                        • 444

                        Originally posted by jonne View Post
                        Eihän siitä paljoa ole aikaa kun TM:ssä oli testi joka mm. toistomäärissään täyttää tieteellisen tutkimuksen rajat.
                        Lehteä ei ole nyt käsillä enkä muista NS-2:n mukanaoloa. Kiinalaisia kumminkin.

                        Mitä väliä sillä olisi vaikka sellaisen testin tässä nyt heti löytäisinkin.
                        Eivät ne testitulokset kelpaisi koska agenda on se, että "halvalla saa hyvää ja varsinkin, jos se on kaukoidästä kotoisin"
                        Samalla periaatteella voisi alkaa Landwindin omistajaksi.


                        Hämmästyisin kuitenkin, jos Kiinan kopiomaakarit olemattomilla testiradoillaan/testimäärillään tuosta vain roiskaisevat markkinoille parempaa tavaraa kuin "kotiläksynsä" tehneet. Tähän saakka on kopioitu enimnäkseen pintakuvioita.

                        Hiukan minua vaivaa se, että tällä palstalla nihiloidaan hyvinkin rankat ja laajat rengastestit omien kapea-alaisten ja mitättömien sekä epätieteellisten perstuntumien perusteella.

                        Renkaassa on muitakin ominaisuuksia kuin mustuus ja pyöreys.

                        Moni valittaa sitä, että jokin ns. laaturengas(kallis!!!) hakee ja on vaikea ajettava.
                        Mieleen ei tule, että väljä ripustus löysine puslineen ilmenee laaturenkaalla (laaturengas paljastaa tuennan virheet) toisin kuin valmiiksi hevoskärryihin "suunniteltu" tuote.

                        Toistamiseen vielä, Nankang ei ole kiinalainen eikä ole Kiinassa valmistettu rengas valitettavasti. Mitä tulee renkaiden arvioimiseen niin mitä vikaa ns. perstuntumassa on? Eikös se ole pääasiassa juuri se tuntuma millä joka manne täällä sen renkaan tuntee jokaikinen ajopäivä. Ketä se hyödyttää jos joku tuote on todistettu maailman edistyksellisemmäksi avaruusteknolgiaksi mutta tavallisen kuluttajan perstuntuma siitä on että "eipä tässä nyt mitään ihmeellistä ole mutta miksiköhän mä tästä maksoin kaksin- tai kolminkertaisen hinnan". Oletan että nyt kuitenkin keskustellaan siviililiikenteeseen käytettävistä renkaista, ei kilpailukäyttöön radalle tehdyistä renkaista.
                        Last edited by hurtta; 25-04-2008, 04:34.

                        Comment

                        • Heguli 31
                          BTCF Member
                          • Oct 2004
                          • 10079
                          • KVLA

                          Originally posted by hurtta View Post
                          Toistamiseen vielä, Nankang ei ole kiinalainen eikä ole Kiinassa valmistettu rengas valitettavasti
                          Ihan mielenkiinnosta on pakko kysäistä,että missähän tämä merkki (renkaat) sitten valmistetaan?Meidän emännän piilistä ko. kumit löytyy ja olen niitä Kiinalaisvalmisteisina pitänyt.

                          Comment

                          • sirkus
                            Bimmer Enthusiast
                            • Sep 2004
                            • 2195
                            • kaustinen

                            Originally posted by jonne View Post
                            Eihän siitä paljoa ole aikaa kun TM:ssä oli testi joka mm. toistomäärissään täyttää tieteellisen tutkimuksen rajat.
                            Lehteä ei ole nyt käsillä enkä muista NS-2:n mukanaoloa. Kiinalaisia kumminkin.

                            Mitä väliä sillä olisi vaikka sellaisen testin tässä nyt heti löytäisinkin.
                            Eivät ne testitulokset kelpaisi koska agenda on se, että "halvalla saa hyvää ja varsinkin, jos se on kaukoidästä kotoisin"
                            Samalla periaatteella voisi alkaa Landwindin omistajaksi.


                            Hämmästyisin kuitenkin, jos Kiinan kopiomaakarit olemattomilla testiradoillaan/testimäärillään tuosta vain roiskaisevat markkinoille parempaa tavaraa kuin "kotiläksynsä" tehneet. Tähän saakka on kopioitu enimnäkseen pintakuvioita.

                            Hiukan minua vaivaa se, että tällä palstalla nihiloidaan hyvinkin rankat ja laajat rengastestit omien kapea-alaisten ja mitättömien sekä epätieteellisten perstuntumien perusteella.

                            Renkaassa on muitakin ominaisuuksia kuin mustuus ja pyöreys.

                            Moni valittaa sitä, että jokin ns. laaturengas(kallis!!!) hakee ja on vaikea ajettava.
                            Mieleen ei tule, että väljä ripustus löysine puslineen ilmenee laaturenkaalla (laaturengas paljastaa tuennan virheet) toisin kuin valmiiksi hevoskärryihin "suunniteltu" tuote.
                            Joo itselläni on kyllä tapana viitata kintaalle nuo rengas testit koska niissä keskitytään erillaisiin ominaisuuksiin mitä minä renkaalta vaadin. Eli hiljaisuutta/kulutuskestävyyttä ja sitä ettei auto vaella urissa. Näitä ominaisuuksia ei testivoittajista löydy ainakaan isoissa kokoluokissa, sen sijaan halpiksista löytyy. Mulle on ainakin aivan sama jos alla olevat renkaat eivät menestyneet sekunttikellolla tehdyissä testeissä tms. En kuitenkaan huomaa normaali ajossa mitään pidon puutetta tms. Ja uskallan väittää et jos tehtäisiin rengas testi jossa tavalliset autoiliat arvioisivat sokkona renkaita arkisessa ajossa jäisivät nykyiset testivoittaja usein hännille.
                            Chrysler 300c crd touring 2010
                            Daily driver
                            Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
                            Man cave on wheels
                            Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
                            Built not bought
                            V8, only juice&milk come in 2 litres

                            Kawasaki zzr1100 fighter


                            Ex: E46 330xd -04, E60 545i -04, E39 528i -96, E60 530i -03, E38 740d -01, E39 530d -02, E38 750i -98, E30 325e -85 ja E32 730i -88

                            Comment

                            • bemu2000
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jul 2003
                              • 17799
                              • Jämsä

                              Originally posted by Heguli 31 View Post
                              Ihan mielenkiinnosta on pakko kysäistä,että missähän tämä merkki (renkaat) sitten valmistetaan?Meidän emännän piilistä ko. kumit löytyy ja olen niitä Kiinalaisvalmisteisina pitänyt.
                              Taiwanissa... ja koressa esim. kumho, hankook, nexen ym. osa korkeampi profiilisista nangangin kumeista tehdään kiinan tehtaalla. kyllähän ne taitaa pääsääntöisesti olla vanhemmat Taiwanin ja Korean merkit laadukkaampia mitä uudet kiinan ihmeet, mitä tuskin on liiemmin testattu, nopeasti vaan markkinoille...
                              TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
                              Vanteet edullisesti
                              Nostureita ja rengaskoneita

                              Comment

                              • Pred
                                Bimmer Fanatic
                                • Jun 2007
                                • 442
                                • E-Pohjanmaa

                                Originally posted by sirkus View Post
                                Joo itselläni on kyllä tapana viitata kintaalle nuo rengas testit koska niissä keskitytään erillaisiin ominaisuuksiin mitä minä renkaalta vaadin. Eli hiljaisuutta/kulutuskestävyyttä ja sitä ettei auto vaella urissa. Näitä ominaisuuksia ei testivoittajista löydy ainakaan isoissa kokoluokissa, sen sijaan halpiksista löytyy. Mulle on ainakin aivan sama jos alla olevat renkaat eivät menestyneet sekunttikellolla tehdyissä testeissä tms. En kuitenkaan huomaa normaali ajossa mitään pidon puutetta tms. Ja uskallan väittää et jos tehtäisiin rengas testi jossa tavalliset autoiliat arvioisivat sokkona renkaita arkisessa ajossa jäisivät nykyiset testivoittaja usein hännille.
                                Eihän noita rengastestien tuloksista voi verrata suoraan eri kokoluokan renkaisiin. Yleensä noissa testeissa on kokona yleisin perheautoon sopiva koko. Tietenkin jotain johtopäätösiä noista voi vetää, esim jos joku tuote todetaan tavallisemmassa kokoluokassa kelvottomaksi, niin tuskin se paranee renkaan suurentuessa.
                                Tesla Model 3 Performance
                                EX: BMW F36 420d Gran Coupé x-drive M-Sport
                                EX: VW Touran 2.0 TDI
                                EX: VW R6 Polo GTI
                                EX: Audi 4F A6 Avant 3.0Tdi Quattro
                                EX: BMW E91 325dA M-sport
                                EX: BMW E46 320d touring M-sport
                                EX: VW Golf IV Variant 1.9 Tdi PD
                                EX: Seat Leon 1.9 Tdi PD
                                EX: Peugeot 605 3.0 v6 sr
                                EX: Ford Sierra 4D 2.0i DOCH

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎