Originally posted by Eetyzk
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
GT-Radialit, Nankangit ja muut halpiskumit
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Ozzy #69# View PostItse olen ainakin ollut todella tyytyväinen noihin nankangeihin. Aina ne on tasapainoon saanut ja on vielä melko hiljainen ja vetelemätön rengas.
Comment
-
-
Aikoinaan kun piti Volvo myydä ja siinä oli huonot kesärenkaat niin ostin halvimmat: Linglong merkkiset, kuulemma on paremmat kuin nangkang. Täytyy todeta, että todella hyvät ja mitä muilta kuultu niin ovat paremmat kuin nangkang.Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
Check: www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
Tampere 044-5867096
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostVesipito on vaan on surkee, ainakin NS-2:lla.BMW 530iA Touring -05
Comment
-
-
Originally posted by markok View PostNankang NS-2:ta näyttää olevan M+S merkinnällä sekä ilman. Mitä eroa näillä on? Onko pintakuvio samanlainen ja onko M+S merkinnällä varustettu edes parempi liukkaalla? Jotenkin tuntuu tämäkin vain siltä, että kiinalaiset kopioi kaikki mahdolliset merkinnät omiin tuotteisiinsa mitä on maailmalla nähnyt.
Comment
-
-
Originally posted by urria View PostOnko porukalla kokemuksia syron N3000 renkaista? Kyseessä sama rengas kuin nexen N3000?
Olisi tulossa E30:een 7,5*16" + 9*16" vanteet ja pitäisi kumit saada päälle.Nykyään: E60 545 sedan -04.
Ex: F25 x3-11, E61 530d -08 touring, E91 325d -08 Touring, E46 330D -02 Touring, E39 530D -98 sedan, E34 520 -91 sedan, E36 325 Cäbi -93, E30 316 4D -91, E36 318is Coupé -96, E30 320i 2D -88 & Ford Sierra -90.
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostVesipito on vaan on surkee, ainakin NS-2:lla.
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostVesipito on vaan on surkee, ainakin NS-2:lla.- Isi mikä toi on?
- Jonkinmoinen auto jolla pääsee helvetin kovaa..
Comment
-
-
Originally posted by Mumtsi View PostEi vaan ole mulla ainakaan normaaliajossa vaikuttanut millään tavalla. Tietysti jos autossa on potkua niin lähteehän noilla helposti pyörimään tyhjää märällä. Mutta perus pentille nuo mun mielestä riittää vallan hyvin pitojen suhteen. Miten me uskalletaan sitten talvella ajaa jos ei kesälläkään meinaa sadekelillä tiellä pysyä?Originally posted by KimmoK View PostKyllä ainakin e34 m5:n alla oli hyvä vesipito. Kadulla ja radalla oli hyvä ajella. Vesipito huonontui vasta kun pintaa oli jäljellä 3mm luokkaa, mutta näin käy jokaisella renkaalla.
Comment
-
-
kiinasta saa halvalla
Näyttää näissä keskusteluissa olevan oudon vallitsevana renkaanvalintakriteerinä halpuus/kiinalaisuus.
Musta ja pyöreä toki saa vielä olla.
En ole nähnyt vielä y h t ä k ä ä n testiä joissa Kiinan kumi olisi pärjännyt märkäoloissa edes välttävästi. Jopa runkorakenteet pettävät(GT Radial)
Mitäs muuta laatutavaraa sieltä Kiinasta tulee? ai niin, tekeväthän ne kokonaisia autojakin, joten.... siitä vaan!Mikä laulaen tulee, se tulee.
BMW E39 M5, vm. 2002
Comment
-
-
Originally posted by jonne View PostNäyttää näissä keskusteluissa olevan oudon vallitsevana renkaanvalintakriteerinä halpuus/kiinalaisuus.
Musta ja pyöreä toki saa vielä olla.
En ole nähnyt vielä y h t ä k ä ä n testiä joissa Kiinan kumi olisi pärjännyt märkäoloissa edes välttävästi. Jopa runkorakenteet pettävät(GT Radial)
Mitäs muuta laatutavaraa sieltä Kiinasta tulee? ai niin, tekeväthän ne kokonaisia autojakin, joten.... siitä vaan!Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
Z3 Roadster 2.8 '98 isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
Comment
-
-
Suomen nopeusrajoituksien mukaan ajaessa on kyllä lähes ihan yksi ja sama minkä merkkinen kesärengas siellä alla pyörii, kunhan on uusi ja hyväkuntoinen. Ja mieluiten sellainen rengas, joka ei vetele pahasti urissa tai ole kovin meluisa. Noilla märkäpito-ominaisuuksilla on merkitystä lähinnä rata-ajossa tai Saksan autobaanoilla todella lujaa ajettaessa. Suomen max 120km/h nopeuksilla rengastestissä hieman huonomminkin pärjänneellä kesärenkaalla pärjää mainiosti. Talvirenkailla taas hyvän ja huonon renkaan välillä on jo todella suuria käytännön eroja.All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
-
-
Onko tästä Millenium Dirctional tms. kumista kellään kokemusta?
Rengas-onlinessä mainostavat, että Länsi-Euroopassa valmistetut, johtavalta rengasvalmistajalta, mikä lie?
Muutoin oisin tilannut Nankangit koossa 265/35r18, mutta ei riitä kantavuusindeksi (93) tourinkiin taakse, joten joku muu tällainen hintaansa nähden hyväksi havaittu halpamerkki kiinnostaisi..
Ainiin ja vielä kokemusta Pirellin PZero Rossoista koossa 235/45r17, vaikka ei tähän halpisrengastopikkiin ilmeisesti kuulukkaan. Eli vaihdoin vastaavankokoisista Gislavedin NordFrost nastoista em. kesärenkaisiin, joissa pintaa vielä mukavasti, min. 5mm. Voi hyvänen aika sitä vetelyn määrää ja rengasmelukin kasvoi aivan huomattavasti, siis jumalauta nastarenkaisiin verrattuna!?
Rengaspaineitakin on kokeiltu vaihtaa, mutta ei näistä tunnu noiden Gislavedien veroisia tulevan..
Comment
-
-
Originally posted by Martti View PostAiniin ja vielä kokemusta Pirellin PZero Rossoista koossa 235/45r17, vaikka ei tähän halpisrengastopikkiin ilmeisesti kuulukkaan. Eli vaihdoin vastaavankokoisista Gislavedin NordFrost nastoista em. kesärenkaisiin, joissa pintaa vielä mukavasti, min. 5mm. Voi hyvänen aika sitä vetelyn määrää ja rengasmelukin kasvoi aivan huomattavasti, siis jumalauta nastarenkaisiin verrattuna!?
Rengaspaineitakin on kokeiltu vaihtaa, mutta ei näistä tunnu noiden Gislavedien veroisia tulevan..
Eihän "testivoittaja" Pirelli PZero mitenkään VOI OLLA äänekäs, täysin sietämätön ja hengenvaarallinen ajettava vuoden vanhana jo 17" kokoluokissa.
Vikahan on kuluttajassa joka ei vain ymmärrä x2-3 hintaista "premium" laatua?
Comment
-
Comment