Announcement

Collapse
No announcement yet.

GT-Radialit, Nankangit ja muut halpiskumit

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mumtsi
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2008
    • 282
    • Kotka

    Originally posted by Eetyzk View Post
    Itellä lähisukalaisilla ollu parit nangangit ja aina joku rengas on ollu patilla, et ei oo ollu iha täysin pyöree, ja eihä siihe site auta vaikka kuinka yritetään tasapainottaa.. :/ Hankookkkeja suosittelen
    Pystyheittoa tarkoitat ilmeisesti? Itse olen huomannut myös omissa 17" kokoisissa Nankangeissa tuota pystyheittoa, mutta hyvin niillä on ajellut eikä ole ajossa tuntunut mitään vipatusta.
    - Isi mikä toi on?
    - Jonkinmoinen auto jolla pääsee helvetin kovaa..

    Comment

    • Ozzy #69#
      Bimmer Enthusiast
      • Nov 2006
      • 1642
      • Pirkanmaa

      Itse olen ainakin ollut todella tyytyväinen noihin nankangeihin. Aina ne on tasapainoon saanut ja on vielä melko hiljainen ja vetelemätön rengas.
      G20 330e M-Sport sunset orange

      Comment

      • zener
        Moderator
        • Oct 2004
        • 14454
        • Oulu

        Originally posted by Ozzy #69# View Post
        Itse olen ainakin ollut todella tyytyväinen noihin nankangeihin. Aina ne on tasapainoon saanut ja on vielä melko hiljainen ja vetelemätön rengas.
        Vesipito on vaan on surkee, ainakin NS-2:lla.
        E65 730dA '04 klick
        F10 520dA '11 klick
        E34 520iA (2.8l) '91 klick

        Instagram


        "E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

        Comment

        • VolvoTDi
          Bimmer Enthusiast
          • Jun 2006
          • 1576
          • Tampere - Pori

          Aikoinaan kun piti Volvo myydä ja siinä oli huonot kesärenkaat niin ostin halvimmat: Linglong merkkiset, kuulemma on paremmat kuin nangkang. Täytyy todeta, että todella hyvät ja mitä muilta kuultu niin ovat paremmat kuin nangkang.
          Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
          Check:
          www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
          Tampere 044-5867096

          Comment

          • markok
            Bimmer Enthusiast
            • Oct 2002
            • 3018
            • Kuopio

            Originally posted by zener View Post
            Vesipito on vaan on surkee, ainakin NS-2:lla.
            Nankang NS-2:ta näyttää olevan M+S merkinnällä sekä ilman. Mitä eroa näillä on? Onko pintakuvio samanlainen ja onko M+S merkinnällä varustettu edes parempi liukkaalla? Jotenkin tuntuu tämäkin vain siltä, että kiinalaiset kopioi kaikki mahdolliset merkinnät omiin tuotteisiinsa mitä on maailmalla nähnyt.
            BMW 530iA Touring -05

            Comment

            • zener
              Moderator
              • Oct 2004
              • 14454
              • Oulu

              Originally posted by markok View Post
              Nankang NS-2:ta näyttää olevan M+S merkinnällä sekä ilman. Mitä eroa näillä on? Onko pintakuvio samanlainen ja onko M+S merkinnällä varustettu edes parempi liukkaalla? Jotenkin tuntuu tämäkin vain siltä, että kiinalaiset kopioi kaikki mahdolliset merkinnät omiin tuotteisiinsa mitä on maailmalla nähnyt.
              Jaa-a, enpä tiiä mitä eroa. E30:ssä oli M+S merkinnän omaavat NS-2:et ja niissä ei märkäpitoa kyllä ollu yhtään. Mutta omaan käyttöön varsin hyvät renkaat silti.
              E65 730dA '04 klick
              F10 520dA '11 klick
              E34 520iA (2.8l) '91 klick

              Instagram


              "E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

              Comment

              • Miko
                Bimmer Fanatic
                • Sep 2006
                • 403
                • Aura

                Originally posted by urria View Post
                Onko porukalla kokemuksia syron N3000 renkaista? Kyseessä sama rengas kuin nexen N3000?
                Olisi tulossa E30:een 7,5*16" + 9*16" vanteet ja pitäisi kumit saada päälle.
                Itellä on E36:sessa tuon merkkiset renkaat alla 215/40/17 ja 235/40/17 kokosena. Eivät oo kyl ollu kun pari viikko alla, mutta aika hiljaset ne on. Suosisttelen, eivät edes oleet pahan hintaset 340€ vanteille laitettuna.
                Nykyään: E60 545 sedan -04.
                Ex: F25 x3-11, E61 530d -08 touring, E91 325d -08 Touring, E46 330D -02 Touring, E39 530D -98 sedan, E34 520 -91 sedan, E36 325 Cäbi -93, E30 316 4D -91, E36 318is Coupé -96, E30 320i 2D -88 & Ford Sierra -90.

                Comment

                • KimmoK
                  Bimmer Fanatic
                  • Apr 2006
                  • 553
                  • Kontiolahti/Joensuu

                  Originally posted by zener View Post
                  Vesipito on vaan on surkee, ainakin NS-2:lla.
                  Kyllä ainakin e34 m5:n alla oli hyvä vesipito. Kadulla ja radalla oli hyvä ajella. Vesipito huonontui vasta kun pintaa oli jäljellä 3mm luokkaa, mutta näin käy jokaisella renkaalla.
                  ///M Power

                  @colehmaizel

                  Comment

                  • Mumtsi
                    Bimmer Fanatic
                    • Nov 2008
                    • 282
                    • Kotka

                    Originally posted by zener View Post
                    Vesipito on vaan on surkee, ainakin NS-2:lla.
                    Ei vaan ole mulla ainakaan normaaliajossa vaikuttanut millään tavalla. Tietysti jos autossa on potkua niin lähteehän noilla helposti pyörimään tyhjää märällä. Mutta perus pentille nuo mun mielestä riittää vallan hyvin pitojen suhteen. Miten me uskalletaan sitten talvella ajaa jos ei kesälläkään meinaa sadekelillä tiellä pysyä?
                    - Isi mikä toi on?
                    - Jonkinmoinen auto jolla pääsee helvetin kovaa..

                    Comment

                    • zener
                      Moderator
                      • Oct 2004
                      • 14454
                      • Oulu

                      Originally posted by Mumtsi View Post
                      Ei vaan ole mulla ainakaan normaaliajossa vaikuttanut millään tavalla. Tietysti jos autossa on potkua niin lähteehän noilla helposti pyörimään tyhjää märällä. Mutta perus pentille nuo mun mielestä riittää vallan hyvin pitojen suhteen. Miten me uskalletaan sitten talvella ajaa jos ei kesälläkään meinaa sadekelillä tiellä pysyä?
                      Originally posted by KimmoK View Post
                      Kyllä ainakin e34 m5:n alla oli hyvä vesipito. Kadulla ja radalla oli hyvä ajella. Vesipito huonontui vasta kun pintaa oli jäljellä 3mm luokkaa, mutta näin käy jokaisella renkaalla.
                      Jep, kuten mainitsi niin rengas oli aivan hyvä omaan käyttöön, mutta märkäpito nyt oli sellanen asia mikä tuli esille heti eka sadepäivän ajon aikana. Mutta ei siis häirinnyt itseäni.
                      E65 730dA '04 klick
                      F10 520dA '11 klick
                      E34 520iA (2.8l) '91 klick

                      Instagram


                      "E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

                      Comment

                      • jonne
                        Bimmer Fanatic
                        • Aug 2006
                        • 248
                        • Rusko

                        kiinasta saa halvalla

                        Näyttää näissä keskusteluissa olevan oudon vallitsevana renkaanvalintakriteerinä halpuus/kiinalaisuus.
                        Musta ja pyöreä toki saa vielä olla.

                        En ole nähnyt vielä y h t ä k ä ä n testiä joissa Kiinan kumi olisi pärjännyt märkäoloissa edes välttävästi. Jopa runkorakenteet pettävät(GT Radial)



                        Mitäs muuta laatutavaraa sieltä Kiinasta tulee? ai niin, tekeväthän ne kokonaisia autojakin, joten.... siitä vaan!
                        Mikä laulaen tulee, se tulee.

                        BMW E39 M5, vm. 2002

                        Comment

                        • Carbonfiber
                          Bimmer Enthusiast
                          • Oct 2005
                          • 5226
                          • Hki 43

                          Originally posted by jonne View Post
                          Näyttää näissä keskusteluissa olevan oudon vallitsevana renkaanvalintakriteerinä halpuus/kiinalaisuus.
                          Musta ja pyöreä toki saa vielä olla.

                          En ole nähnyt vielä y h t ä k ä ä n testiä joissa Kiinan kumi olisi pärjännyt märkäoloissa edes välttävästi. Jopa runkorakenteet pettävät(GT Radial)



                          Mitäs muuta laatutavaraa sieltä Kiinasta tulee? ai niin, tekeväthän ne kokonaisia autojakin, joten.... siitä vaan!
                          Monen lehden rengastesteillä voi kyllä pyyhkiä pyllyn. En tiedä onko Nankang NS2:sta testattu minkään lehden vertailussa, mutta ihan kokemuksella sanon, että ovat hintaansa nähden hyvät ainakin tuossa sigun e39:ssä. Eivät ne missään nimessä ole esim. aikaisempien ContiSportContact kakkosten tasolla, mutta hintakin on sitten toisessa kategoriassa.
                          Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
                          Z3 Roadster 2.8 '98
                          isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
                          ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
                          Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
                          Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre



                          - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-

                          Comment

                          • Juhis
                            BTCF Honorary Member
                            • Jul 2002
                            • 19175
                            • -

                            Suomen nopeusrajoituksien mukaan ajaessa on kyllä lähes ihan yksi ja sama minkä merkkinen kesärengas siellä alla pyörii, kunhan on uusi ja hyväkuntoinen. Ja mieluiten sellainen rengas, joka ei vetele pahasti urissa tai ole kovin meluisa. Noilla märkäpito-ominaisuuksilla on merkitystä lähinnä rata-ajossa tai Saksan autobaanoilla todella lujaa ajettaessa. Suomen max 120km/h nopeuksilla rengastestissä hieman huonomminkin pärjänneellä kesärenkaalla pärjää mainiosti. Talvirenkailla taas hyvän ja huonon renkaan välillä on jo todella suuria käytännön eroja.
                            All good things come to those who wait.

                            Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group

                            Sound Factory Bar & Nightclub

                            Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.

                            Comment

                            • Martti
                              Bimmer Fanatic
                              • Mar 2005
                              • 787
                              • Suomi

                              Onko tästä Millenium Dirctional tms. kumista kellään kokemusta?
                              Rengas-onlinessä mainostavat, että Länsi-Euroopassa valmistetut, johtavalta rengasvalmistajalta, mikä lie?

                              Muutoin oisin tilannut Nankangit koossa 265/35r18, mutta ei riitä kantavuusindeksi (93) tourinkiin taakse, joten joku muu tällainen hintaansa nähden hyväksi havaittu halpamerkki kiinnostaisi..

                              Ainiin ja vielä kokemusta Pirellin PZero Rossoista koossa 235/45r17, vaikka ei tähän halpisrengastopikkiin ilmeisesti kuulukkaan. Eli vaihdoin vastaavankokoisista Gislavedin NordFrost nastoista em. kesärenkaisiin, joissa pintaa vielä mukavasti, min. 5mm. Voi hyvänen aika sitä vetelyn määrää ja rengasmelukin kasvoi aivan huomattavasti, siis jumalauta nastarenkaisiin verrattuna!?
                              Rengaspaineitakin on kokeiltu vaihtaa, mutta ei näistä tunnu noiden Gislavedien veroisia tulevan..

                              Comment

                              • Hemi
                                Bimmer Enthusiast
                                • Apr 2004
                                • 18880
                                • Pirkanmaa

                                Originally posted by Martti View Post
                                Ainiin ja vielä kokemusta Pirellin PZero Rossoista koossa 235/45r17, vaikka ei tähän halpisrengastopikkiin ilmeisesti kuulukkaan. Eli vaihdoin vastaavankokoisista Gislavedin NordFrost nastoista em. kesärenkaisiin, joissa pintaa vielä mukavasti, min. 5mm. Voi hyvänen aika sitä vetelyn määrää ja rengasmelukin kasvoi aivan huomattavasti, siis jumalauta nastarenkaisiin verrattuna!?
                                Rengaspaineitakin on kokeiltu vaihtaa, mutta ei näistä tunnu noiden Gislavedien veroisia tulevan..
                                Hys...hys... ollos vain hiljaa tästä "huippu premium" tuotteesta Suomen teillä!
                                Eihän "testivoittaja" Pirelli PZero mitenkään VOI OLLA äänekäs, täysin sietämätön ja hengenvaarallinen ajettava vuoden vanhana jo 17" kokoluokissa.
                                Vikahan on kuluttajassa joka ei vain ymmärrä x2-3 hintaista "premium" laatua?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎