Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jarrujen huolto, tutinat ja ratin heiluminen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Slome
    replied
    Originally posted by janke View Post
    Mikäs auto lkyseessä? Olikos akunkenkä irti kun vaihtelit osia? Pitäisi kyllä valon haihtua itsestään:think
    Auto on 320i e46. Ei ollu irti

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Originally posted by kaol View Post
    Onko tarkistettu, että etuapurungon kiinnityspultit koriin on kireällä? Ja hammastangon kiinnitykset?
    Täytyy kiristellä kun ehtii.

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Laitoin 16" talvirenkaat alle eikä tärise enää. Ovenpielen tarrassa ei ole vaihtoehtona 18" kokoa, joten sitä si siis voi tähän autoon laittaa vaan rupeaa tärisemään

    Leave a comment:


  • janke
    replied
    Originally posted by Slome View Post
    Moi. Mittaristoon ilmestyi varoitusvalo (O) joka ilmeisesti kertoo palojen olevan lopussa. Vaihdoin samalla kertaa sitten kaikki palat, levyt ja uudet ko anturit ja tadaa valo palaa yhä eli kysymys kuuluu että pitääkös tuo valo nollata lukijalla vaiko pitäisikö sen hävitä itestään :think
    Mikäs auto lkyseessä? Olikos akunkenkä irti kun vaihtelit osia? Pitäisi kyllä valon haihtua itsestään:think

    Leave a comment:


  • Slome
    replied
    Kuluneisuuden anturi

    Moi. Mittaristoon ilmestyi varoitusvalo (O) joka ilmeisesti kertoo palojen olevan lopussa. Vaihdoin samalla kertaa sitten kaikki palat, levyt ja uudet ko anturit ja tadaa valo palaa yhä eli kysymys kuuluu että pitääkös tuo valo nollata lukijalla vaiko pitäisikö sen hävitä itestään :think

    Leave a comment:


  • kaol
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Ongelma: Ratti. 1999
    Onko tarkistettu, että etuapurungon kiinnityspultit koriin on kireällä? Ja hammastangon kiinnitykset?

    Leave a comment:


  • suppari
    replied
    Originally posted by Supa View Post
    Oikein. Näkkyypi olevan noin 120€/pari arviolta. Täytyy kahtoo kun tulee tarvetta paneskella taas.
    Kyllä vaihdettujen osien lista vaikuttaa jo siltä, että pillu ja purkkimaito on enää ainoat vaihtoehdot tärinättömyyteen.
    OLIS muuten jokusen kerran käynyt naisissa tuolla kasalla rahaa, jolla on tähän saakka saavutettu ainoastaan lisää/erityyppistä tutinaa. Eikä vituttais yhtään.

    Leave a comment:


  • Supa
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Seuraavaksi kun panet Julian kanssa menemään niin mulle uudet levyt.
    Oikein. Näkkyypi olevan noin 120€/pari arviolta. Täytyy kahtoo kun tulee tarvetta paneskella taas.

    Leave a comment:


  • MNi
    replied
    Jos kaverilla sattuu olemaan tunnetusti renkaistaan rauhallinen viitossarjalainen niin kokeilis päikseen renkaita, saa ainakin rajattua ne pois.

    Mikäli tärinä siirtyy kaverin pirssiin niin avot, renkaita tutkimaan.

    Leave a comment:


  • TJJ
    replied
    Originally posted by janke View Post
    Ai, onko tämä värinänvaimennin ihan ratin alla?
    Virtalukon kohdalla. Osa #17: http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...nition_switch/

    Leave a comment:


  • janke
    replied
    tai tämä https://www.youtube.com/watch?v=bjEvGOEYHkg

    Ja tämä: https://www.youtube.com/watch?v=lLqF7A3SAXE

    Leave a comment:


  • janke
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Hammastangossa ei nyt tunnu väjää kun kiristin sitä, ei tietenkään vaikuttanut tärinään. Miksi väljä hammastanko tärisisi? Eikö jossain pitäisi ensin olla epätasapaino joka sen tärinä aloittaisi? Lamput on jo vaihdettu.



    Seuraavaksi kun panet Julian kanssa menemään niin mulle uudet levyt.
    Mahdollista on vielä tukivarsien nivelien holkit (navassa) väljät, kuten minulla on oikealla alatukivarren holkki. Oletko kiristänyt momenttiin varret?

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Originally posted by janke View Post
    Meinasin myös ehdottaa samaa mitä TJJ että jos hammastangon uusiminen ei auta... niin,niin sitten... vaikka uudet lamput?
    Hammastangossa ei nyt tunnu väjää kun kiristin sitä, ei tietenkään vaikuttanut tärinään. Miksi väljä hammastanko tärisisi? Eikö jossain pitäisi ensin olla epätasapaino joka sen tärinä aloittaisi? Lamput on jo vaihdettu.

    Originally posted by Supa View Post
    käytä kometilla tarkastuksessa
    Seuraavaksi kun panet Julian kanssa menemään niin mulle uudet levyt.

    Leave a comment:


  • Supa
    replied
    Pitää säätää penkki niin että kassit roikkuu penkin etupuolella

    Leave a comment:


  • janke
    replied
    Originally posted by TJJ View Post
    Jospa sinulla on värinänvaimennin yhä kunnossa... Niin, ohjauspylvään alla muuten on sellainen, varmaan joku insinööri on optimoinut viikkokausia sen avulla jotain tiettyä tärinää/värinää pois, olisi kiva tietää mitä.
    Ai, onko tämä värinänvaimennin ihan ratin alla?

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎