Announcement

Collapse
No announcement yet.

alumiinivanteiden hoito/kunnostus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sierra4x4tbo
    BTCF Member
    • Oct 2004
    • 2096
    • Lappeenranta

    Nostetaas kevään kunniaksi kiillotustopicci..

    Meinasin E28in Futuroiden lipat siivota kunnolla ekaa kertaa sitten niiden kasauksen (-14 tai -15).
    Mikä/mitkä liemet on tänä päivänä parhaat lippojen loppukiillotukseen?

    Vieläkö Mothers on ykkönen? Nopeella guuglauksella näyttäisi "final shine/sealer" puolelta hävinneen tuotteita..?

    Thanks!

    -Timo
    M535i BiTurbo -85
    740iA -95 ”#tonnin_pommi"

    --=MushroomMotorsport=--
    --=MaxTuned.com=--

    Comment

    • Soininen
      BTCF Member
      • Nov 2006
      • 1289
      • Kajaani

      Originally posted by sierra4x4tbo View Post
      Nostetaas kevään kunniaksi kiillotustopicci..

      Meinasin E28in Futuroiden lipat siivota kunnolla ekaa kertaa sitten niiden kasauksen (-14 tai -15).
      Mikä/mitkä liemet on tänä päivänä parhaat lippojen loppukiillotukseen?

      Vieläkö Mothers on ykkönen? Nopeella guuglauksella näyttäisi "final shine/sealer" puolelta hävinneen tuotteita..?

      Thanks!

      -Timo
      Suuri suositus Greatlion kiillotus aineelle! Ei toki saa suomesta ja ei sitä halvintakaan mutta suosittelen erittäin vahvasti. On oikeasti kaikkein parasta ainetta mitä saa! Itse käytän vain ja ainoastaan sitä, ja olen myös mothersit yms muut kokeillut. Todella helppo kiillottaa.


      https://www.ebay.com/itm/334906203639?itmmeta=01HR99RQBG788W24T2A5V5J59Y&ha sh=item4df9f71df7:g:LioAAOSw2GtjZAV7&itmprp=enc%3A AQAIAAAA4MKMznFy%2B4aphNhay7HU1qxFmG%2BC95tUn%2FCa wrnFGwqbG0DdtyKQzt1Tzoeg8WD2TMRCJBu6VZIhnBhrLQ6vnp xlY4omdKckKw0F%2BxI1SYyt9hR9UvL%2B2OsrzfLbjtVD3zDY vgcfEt8WoTnSDol0mq%2Fuay%2FVEYDN9XlMNA0hdPiucbkjju p67hSY68JKSl2FQaRT6lh4uc5xpmXOQ%2BO8cSiqtxrOiA6V4c vuVSwjcgSCEatYIkLO%2BUBmR4Zan27n9SnOvDLo4ps0IYwmBx LrZoYI1eyBsO2bwYjr2gbcsXRD%7Ctkp%3ABk9SR5D24qnCYw
      Last edited by Soininen; 06-03-2024, 08:14.
      E28 "525i" M52 -84
      F11 520d xDrive -16

      Comment

      • Jarger
        Bimmer Enthusiast
        • Mar 2005
        • 3269
        • Finnland

        Mulla on tuollaiset 90-luvun alun Remotecit jotka kunnostettu, lipat luonnollisesti kiillotettu. Oon tässä pähkäillyt kun autoa ois kiva seisottaa yksillä vanteilla, että lakkaako nuo reunat noista vai
        miten noita suojaa? Yleensä auto seisoo pihalla. Vai liekö helpoin vaihtoehto laittaa nuo Borbetit alle ja myydä ekat pois? Pitäisin kyllä noista toisista enempi, lippa ihan aavistuksen isompi ja sama edessä ja takana. Borbetit on kuitenkin paljon uudemmat kuin itse autokin, niin mieluusti vanhat laittais.​


        Negatiiviset kauppakokemukset:
        Kaj Blomqvist nimimerkki kaizzu ja juttu sekä kieroilut

        Comment

        • aae30
          BTCF Member
          • May 2010
          • 2626
          • .fi

          Originally posted by Jarger View Post
          Mulla on tuollaiset 90-luvun alun Remotecit jotka kunnostettu, lipat luonnollisesti kiillotettu. Oon tässä pähkäillyt kun autoa ois kiva seisottaa yksillä vanteilla, että lakkaako nuo reunat noista vai
          miten noita suojaa? Yleensä auto seisoo pihalla. Vai liekö helpoin vaihtoehto laittaa nuo Borbetit alle ja myydä ekat pois? Pitäisin kyllä noista toisista enempi, lippa ihan aavistuksen isompi ja sama edessä ja takana. Borbetit on kuitenkin paljon uudemmat kuin itse autokin, niin mieluusti vanhat laittais.​


          ai kauhee ei o tehtaalta tullu tommosilla
          Sorry I'm Not Sorry
          E34 540iA 93 sedan
          E34 540iA 93 sedan
          E39 530iA 00 touring

          Comment

          • Jarger
            Bimmer Enthusiast
            • Mar 2005
            • 3269
            • Finnland

            Siellä tehtaalla on huonosti osattu huulta laittaa takavetoisiin yleensä. En tiiä.. mut aikakautensa vanteet. Mulla oli tollaset Remotecit ennen E34:ssa aiemmilla omistuskerroilla, passas niin nätisti. Nyt vaan kävi vahinko kun viime vuonna ostaessa tuli hommattua kiillotettu huuli, on sen verran harvinainen vanne jo että kun noita katellut pitkään ja 2 settiä löysin, niin molemmat oli kiillotetulla huulella ja kunnostettu. Noista sitten paremman setin ostin itelle.
            Siellä on alla Style 66:t nyt siistikuntoisina, vaan vikana on se, että ei niitäkään oo ollut alla tehtaalta kun auto on rullannut linjalta vuonna 1990.
            Negatiiviset kauppakokemukset:
            Kaj Blomqvist nimimerkki kaizzu ja juttu sekä kieroilut

            Comment

            • sierra4x4tbo
              BTCF Member
              • Oct 2004
              • 2096
              • Lappeenranta

              Futurat tarviis rempan yhteydessä myös uudet pultit.

              Eka meinasin, että rosteripultit tottakai..
              ..muttamutta mites kiillotettu alsalippa ja rosteripultti tulee keskenään toimeen? Lähteekö alsa syöpymään pultin ympäriltä?

              Eli uudet kromipultit vai rosteripultit tilaukseen..?

              Thanks!!

              -Timo
              M535i BiTurbo -85
              740iA -95 ”#tonnin_pommi"

              --=MushroomMotorsport=--
              --=MaxTuned.com=--

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎