Originally posted by jani
View Post
Misukka, Conti, Pirelli ja muut premiumkumit
Collapse
X
-
-
-
18" renkailla nelikutosen vetelyyn auttoi uudet Good Yearin Eagle f1 asym kolmoset. PS4 oli ensin hankinnassa mutta ei löytynyt taakse 18" 255/35 koossa viime kesänä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Jondis View PostKesämmällä oli juttua renkaiden vetelyistä. Hommasin lopulta tuohon kesäautoon misukan ps4:set eteen ja takana on pyörinyt ps3:sta, good yearin eagle f1 asym 3:sta, aotelia yms. Takarenkailla ei tuntunut olevan vaikutusta vetelyyn. Mutta nuo ps4:set tuntuu tosiaan olevan aika uraherkät, kehällä tai motarilla ajellessa saa välillä seilailla urien väliä enemmänkin. Mitähän koittaisi seuraavaksi? Good yearia ilmeisesti ainakin kehuttu hyväksi tuolta osin? Eagle F1 supersport kiinnostaisi, mutta epäilyttää mennäänkö tuossa jo sen verran sporttiseen että vetely on ominaisuus:think Noista aika huonosti löytyy kokemuksia mistään. Eagle F1 Asym 5 voisi sitten olla toinen. Tähän mennessä noiden ps4:sten lisäksi edessä ollut conti sport contact 5 ssr(eli runflat, yllättäen oli aivan järkyttävät ajaa) ja nankang ns20 jotka taas ei vedelleet juuri ollenkaan urissa vaikka oli vielä leveämmätkin kuin contit ja misukat(225/40-18 vs 235/40-18). Muitakin renkaita saa ehdottaa, jos löytyy hyviä kokemuksia:think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Jondis View PostKesämmällä oli juttua renkaiden vetelyistä. Hommasin lopulta tuohon kesäautoon misukan ps4:set eteen ja takana on pyörinyt ps3:sta, good yearin eagle f1 asym 3:sta, aotelia yms. Takarenkailla ei tuntunut olevan vaikutusta vetelyyn. Mutta nuo ps4:set tuntuu tosiaan olevan aika uraherkät, kehällä tai motarilla ajellessa saa välillä seilailla urien väliä enemmänkin. Mitähän koittaisi seuraavaksi? Good yearia ilmeisesti ainakin kehuttu hyväksi tuolta osin? Eagle F1 supersport kiinnostaisi, mutta epäilyttää mennäänkö tuossa jo sen verran sporttiseen että vetely on ominaisuus:think Noista aika huonosti löytyy kokemuksia mistään. Eagle F1 Asym 5 voisi sitten olla toinen. Tähän mennessä noiden ps4:sten lisäksi edessä ollut conti sport contact 5 ssr(eli runflat, yllättäen oli aivan järkyttävät ajaa) ja nankang ns20 jotka taas ei vedelleet juuri ollenkaan urissa vaikka oli vielä leveämmätkin kuin contit ja misukat(225/40-18 vs 235/40-18). Muitakin renkaita saa ehdottaa, jos löytyy hyviä kokemuksia:think
Leave a comment:
-
-
Kesämmällä oli juttua renkaiden vetelyistä. Hommasin lopulta tuohon kesäautoon misukan ps4:set eteen ja takana on pyörinyt ps3:sta, good yearin eagle f1 asym 3:sta, aotelia yms. Takarenkailla ei tuntunut olevan vaikutusta vetelyyn. Mutta nuo ps4:set tuntuu tosiaan olevan aika uraherkät, kehällä tai motarilla ajellessa saa välillä seilailla urien väliä enemmänkin. Mitähän koittaisi seuraavaksi? Good yearia ilmeisesti ainakin kehuttu hyväksi tuolta osin? Eagle F1 supersport kiinnostaisi, mutta epäilyttää mennäänkö tuossa jo sen verran sporttiseen että vetely on ominaisuus:think Noista aika huonosti löytyy kokemuksia mistään. Eagle F1 Asym 5 voisi sitten olla toinen. Tähän mennessä noiden ps4:sten lisäksi edessä ollut conti sport contact 5 ssr(eli runflat, yllättäen oli aivan järkyttävät ajaa) ja nankang ns20 jotka taas ei vedelleet juuri ollenkaan urissa vaikka oli vielä leveämmätkin kuin contit ja misukat(225/40-18 vs 235/40-18). Muitakin renkaita saa ehdottaa, jos löytyy hyviä kokemuksia:think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Heguli 31 View PostOnko Falken ns. premium-merkki?Last edited by jluoma; 06-12-2019, 19:54.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jluoma View PostFalken Azenis FK510, kaksi kesää takana ehkä n. 30tkm ja nyt takarenkaat (245/40R17) enää vain nipinnapin lailliset. En ole suditellut, ihan vaan normaalia ripeää paikasta toiseen siirtymistä.
Ei ne kulumiskestoa ensimmäisenä kyllä mainostaneetkaan, ja pito on hyvä niin kuivalla kuin märälläkin, eli voisin ostaa uudet samanlaiset jos ei löydy parempia ideoita. Ennen kevättä ehtii kyllä miettiä asiaa.
Leave a comment:
-
-
Falken Azenis FK510, kaksi kesää takana ehkä n. 30tkm ja nyt takarenkaat (245/40R17) enää vain nipinnapin lailliset. En ole suditellut, ihan vaan normaalia ripeää paikasta toiseen siirtymistä.
Ei ne kulumiskestoa ensimmäisenä kyllä mainostaneetkaan, ja pito on hyvä niin kuivalla kuin märälläkin, eli voisin ostaa uudet samanlaiset jos ei löydy parempia ideoita. Ennen kevättä ehtii kyllä miettiä asiaa.Last edited by jluoma; 27-10-2019, 07:13.
Leave a comment:
-
-
Ensi kesän rengasvalintoja pähkäillessä mietin, että onko jollakin kokemusta, että miten esim Goodyear ja Michelin eroaa leveydessä keskenään tai ovatko jotkut valmistajat pääsääntöisesti leveämpiä kuin toiset tai vastaavasti kapeampia? Näissä kun tuntuu jonkun verran olevan eroa.
Minulla on 8,5x18 vanteet ja 225/40/18 rengas niissä ja ainakin nuo Aplus nimiset kinukit on todella kapeat noille. Venyä tulee ihan huolella. Sattunut nimittäin aika paljon samalla leveydellä ja rengaskoolla olevia vanteita silmiin, missä ei ole venyä juuri ollenkaan.
PS4 ja F1 ASYMMETRIC 5 erityisesti kiinnostaisi ensikesäksi
Leave a comment:
-
-
Kiitoksia asiallisista kommenteista.
Vähän nyt omaa tilausta kyllä jarruttaa ettei 265/40R18 kokoa ole nähtävästi saatavilla vielä :think Possun takarengas kyseessä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ^Rikke View PostMulla ollu nyt joitain satoja kilometrejä alla nuo Evo3:set, ei vielä äkkiseltään mitään pahaa sanottavaa. Asiallisen tuntuinen rengas, ehkä aavistuksen äänekkäämpi kun toisilla 19" vanteilla olevat S1 Evot.
Jossain osui silmiin muutamia erilaisia renkaita ja niiden urasyvyyksiä.
"dunlop sportmaxx rt 7mm
Michelin Energy saver plus 205 / 55R16 have new 6.7mm
Yokohama A008P: 6mm"
Huippuun viritettyjen UHP renkaiden kääntöpuolena saattaa sitten tulla uraherkkyyttä tai melua... :think
Leave a comment:
-
Leave a comment: