memebuy23buy

Misukka, Conti, Pirelli ja muut premiumkumit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Heguli 31
    replied
    Originally posted by jani View Post
    Mikäli hintaa vain katsotaan niin eivät.
    Minulla oli joskus Falkenit koslassa (mallia en muista),niin oli kyllä kaukana "premiumista". Äänekkäät uratutkat. Siksi kyselin.

    Leave a comment:


  • jani
    replied
    Originally posted by Heguli 31 View Post
    Onko Falken ns. premium-merkki?
    Mikäli hintaa vain katsotaan niin eivät.

    Leave a comment:


  • 33d
    replied
    18" renkailla nelikutosen vetelyyn auttoi uudet Good Yearin Eagle f1 asym kolmoset. PS4 oli ensin hankinnassa mutta ei löytynyt taakse 18" 255/35 koossa viime kesänä.

    Leave a comment:


  • *makke*
    replied
    Originally posted by Jondis View Post
    Kesämmällä oli juttua renkaiden vetelyistä. Hommasin lopulta tuohon kesäautoon misukan ps4:set eteen ja takana on pyörinyt ps3:sta, good yearin eagle f1 asym 3:sta, aotelia yms. Takarenkailla ei tuntunut olevan vaikutusta vetelyyn. Mutta nuo ps4:set tuntuu tosiaan olevan aika uraherkät, kehällä tai motarilla ajellessa saa välillä seilailla urien väliä enemmänkin. Mitähän koittaisi seuraavaksi? Good yearia ilmeisesti ainakin kehuttu hyväksi tuolta osin? Eagle F1 supersport kiinnostaisi, mutta epäilyttää mennäänkö tuossa jo sen verran sporttiseen että vetely on ominaisuus:think Noista aika huonosti löytyy kokemuksia mistään. Eagle F1 Asym 5 voisi sitten olla toinen. Tähän mennessä noiden ps4:sten lisäksi edessä ollut conti sport contact 5 ssr(eli runflat, yllättäen oli aivan järkyttävät ajaa) ja nankang ns20 jotka taas ei vedelleet juuri ollenkaan urissa vaikka oli vielä leveämmätkin kuin contit ja misukat(225/40-18 vs 235/40-18). Muitakin renkaita saa ehdottaa, jos löytyy hyviä kokemuksia:think
    Ainakin ehjä e39 menee 19" ps4sllä kuin juna, ihan sama missä kunnossa tie.

    Leave a comment:


  • 314da
    replied
    Originally posted by Jondis View Post
    Kesämmällä oli juttua renkaiden vetelyistä. Hommasin lopulta tuohon kesäautoon misukan ps4:set eteen ja takana on pyörinyt ps3:sta, good yearin eagle f1 asym 3:sta, aotelia yms. Takarenkailla ei tuntunut olevan vaikutusta vetelyyn. Mutta nuo ps4:set tuntuu tosiaan olevan aika uraherkät, kehällä tai motarilla ajellessa saa välillä seilailla urien väliä enemmänkin. Mitähän koittaisi seuraavaksi? Good yearia ilmeisesti ainakin kehuttu hyväksi tuolta osin? Eagle F1 supersport kiinnostaisi, mutta epäilyttää mennäänkö tuossa jo sen verran sporttiseen että vetely on ominaisuus:think Noista aika huonosti löytyy kokemuksia mistään. Eagle F1 Asym 5 voisi sitten olla toinen. Tähän mennessä noiden ps4:sten lisäksi edessä ollut conti sport contact 5 ssr(eli runflat, yllättäen oli aivan järkyttävät ajaa) ja nankang ns20 jotka taas ei vedelleet juuri ollenkaan urissa vaikka oli vielä leveämmätkin kuin contit ja misukat(225/40-18 vs 235/40-18). Muitakin renkaita saa ehdottaa, jos löytyy hyviä kokemuksia:think
    Hankook Ventus S1 Evo2 on immuuni vetelylle jos vaan auto muuten kunnossa.

    Leave a comment:


  • Jondis
    replied
    Kesämmällä oli juttua renkaiden vetelyistä. Hommasin lopulta tuohon kesäautoon misukan ps4:set eteen ja takana on pyörinyt ps3:sta, good yearin eagle f1 asym 3:sta, aotelia yms. Takarenkailla ei tuntunut olevan vaikutusta vetelyyn. Mutta nuo ps4:set tuntuu tosiaan olevan aika uraherkät, kehällä tai motarilla ajellessa saa välillä seilailla urien väliä enemmänkin. Mitähän koittaisi seuraavaksi? Good yearia ilmeisesti ainakin kehuttu hyväksi tuolta osin? Eagle F1 supersport kiinnostaisi, mutta epäilyttää mennäänkö tuossa jo sen verran sporttiseen että vetely on ominaisuus:think Noista aika huonosti löytyy kokemuksia mistään. Eagle F1 Asym 5 voisi sitten olla toinen. Tähän mennessä noiden ps4:sten lisäksi edessä ollut conti sport contact 5 ssr(eli runflat, yllättäen oli aivan järkyttävät ajaa) ja nankang ns20 jotka taas ei vedelleet juuri ollenkaan urissa vaikka oli vielä leveämmätkin kuin contit ja misukat(225/40-18 vs 235/40-18). Muitakin renkaita saa ehdottaa, jos löytyy hyviä kokemuksia:think

    Leave a comment:


  • jluoma
    replied
    Originally posted by jani View Post
    Noita Falkeneita hieman itsekin ajatellut, millainen rengasmeteli mielestäsi näissä on?
    Uutena olivat aika miellyttävän hiljaiset, nyt kuluneena en enää leuhuuttaisi sillä ominaisuudella.

    Leave a comment:


  • jluoma
    replied
    Originally posted by Heguli 31 View Post
    Onko Falken ns. premium-merkki?
    Tuo on toki vähän kysymysmerkki, eivät ne ihan halpis paskatkaan ole. Kyllä japsit kelvollisia osaa tehdä kuivalle/märälle asfaltille, mutta talveksi mulla onkin Continentalit.
    Last edited by jluoma; 06-12-2019, 19:54.

    Leave a comment:


  • Heguli 31
    replied
    Onko Falken ns. premium-merkki?

    Leave a comment:


  • jani
    replied
    Originally posted by jluoma View Post
    Falken Azenis FK510, kaksi kesää takana ehkä n. 30tkm ja nyt takarenkaat (245/40R17) enää vain nipinnapin lailliset. En ole suditellut, ihan vaan normaalia ripeää paikasta toiseen siirtymistä.

    Ei ne kulumiskestoa ensimmäisenä kyllä mainostaneetkaan, ja pito on hyvä niin kuivalla kuin märälläkin, eli voisin ostaa uudet samanlaiset jos ei löydy parempia ideoita. Ennen kevättä ehtii kyllä miettiä asiaa.
    Noita Falkeneita hieman itsekin ajatellut, millainen rengasmeteli mielestäsi näissä on?

    Leave a comment:


  • jluoma
    replied
    Falken Azenis FK510, kaksi kesää takana ehkä n. 30tkm ja nyt takarenkaat (245/40R17) enää vain nipinnapin lailliset. En ole suditellut, ihan vaan normaalia ripeää paikasta toiseen siirtymistä.

    Ei ne kulumiskestoa ensimmäisenä kyllä mainostaneetkaan, ja pito on hyvä niin kuivalla kuin märälläkin, eli voisin ostaa uudet samanlaiset jos ei löydy parempia ideoita. Ennen kevättä ehtii kyllä miettiä asiaa.
    Last edited by jluoma; 27-10-2019, 07:13.

    Leave a comment:


  • Antsah
    replied
    Ensi kesän rengasvalintoja pähkäillessä mietin, että onko jollakin kokemusta, että miten esim Goodyear ja Michelin eroaa leveydessä keskenään tai ovatko jotkut valmistajat pääsääntöisesti leveämpiä kuin toiset tai vastaavasti kapeampia? Näissä kun tuntuu jonkun verran olevan eroa.


    Minulla on 8,5x18 vanteet ja 225/40/18 rengas niissä ja ainakin nuo Aplus nimiset kinukit on todella kapeat noille. Venyä tulee ihan huolella. Sattunut nimittäin aika paljon samalla leveydellä ja rengaskoolla olevia vanteita silmiin, missä ei ole venyä juuri ollenkaan.

    PS4 ja F1 ASYMMETRIC 5 erityisesti kiinnostaisi ensikesäksi

    Leave a comment:


  • Electroid
    replied



    UHP rengastesti M2:lla.

    Leave a comment:


  • Supa
    replied
    Kiitoksia asiallisista kommenteista.
    Vähän nyt omaa tilausta kyllä jarruttaa ettei 265/40R18 kokoa ole nähtävästi saatavilla vielä :think Possun takarengas kyseessä.

    Leave a comment:


  • fraatti
    replied
    Originally posted by ^Rikke View Post
    Mulla ollu nyt joitain satoja kilometrejä alla nuo Evo3:set, ei vielä äkkiseltään mitään pahaa sanottavaa. Asiallisen tuntuinen rengas, ehkä aavistuksen äänekkäämpi kun toisilla 19" vanteilla olevat S1 Evot.
    Pikaisesti tuossa vilkaisin tuota kiekkoa ja tuolla näytti olevan mainittu myös renkaan massa pudottaminen alemmaksi. Mikä näissä on urasyvyys uutena, 7mm vai enemmän?

    Jossain osui silmiin muutamia erilaisia renkaita ja niiden urasyvyyksiä.
    "dunlop sportmaxx rt 7mm
    Michelin Energy saver plus 205 / 55R16 have new 6.7mm
    Yokohama A008P: 6mm"

    Huippuun viritettyjen UHP renkaiden kääntöpuolena saattaa sitten tulla uraherkkyyttä tai melua... :think

    Leave a comment:

Working...
X