Originally posted by Supa
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
GT-Radialit, Nankangit ja muut halpiskumit.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Näillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
-
-
Originally posted by Laku View PostViitsisikö joku vastata kysymykseen, mitä eroa on NS-2 ja NS-20 renkailla? Muutakin kuin rengaskuvio ja 1db:n äänekkyysero..
Tätä on kyselty useasti, mutta vastaus mennyt itseltäni ainakin ohi. Kummat kannattaisi ostaa koossa 245/40-18"? E31 alle.
NS-20 nyt ehkä vähän terävämpiolkainen. Jos jotain runkorakenteen eroja tai kumiseos eroja meinasit, niin ehkä kannattaa kysyä suoraan Nankangilta. Täällä tuskin kukaan tietää. Itse veikkaisin että työntävän samaa seosta niihin ja ehkä jopa samalla rungolla?
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View PostNS-20 nyt ehkä vähän terävämpiolkainen. Jos jotain runkorakenteen eroja tai kumiseos eroja meinasit, niin ehkä kannattaa kysyä suoraan Nankangilta. Täällä tuskin kukaan tietää. Itse veikkaisin että työntävän samaa seosta niihin ja ehkä jopa samalla rungolla?Näillä mennään:
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostRunkorakenteen eroja kyllä, mutta etenkin suuntavakautta ja kulutuskestävyyttä peräänkuulutin. Kuviohan on mielestäni NS-20:ssä huomattavasti paremmannäköinen, rengas näyttää leveämmältä .
Enemmän pitkittäisuria ja terävämpireunainen, niin varmaan ohjautuu tarkemmin, mutta voisi kuvittella että hakee taas urista enemmän :think Mulla on X3:ssa 20" NS-20 ja ei niissä ole moitittavaa ajettavuudessa.
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View PostEnemmän pitkittäisuria ja terävämpireunainen, niin varmaan ohjautuu tarkemmin, mutta voisi kuvittella että hakee taas urista enemmän :think Mulla on X3:ssa 20" NS-20 ja ei niissä ole moitittavaa ajettavuudessa.
Kiitokset bemu2000 kommenteista ja avusta tässäkin topikissa !Näillä mennään:
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostKormoran Gamma b2, pystyheittoa tai muuta huonoa? Halpa kuin saippua, jos kokeilisi 245/40-18.Näillä mennään:
Comment
-
-
Minä en kyllä ymmärrä teidän kummankaan touhuja nyt taas
Mikä on todennäköisyys että halvin mahdollinen rengas on parempi kuin hieman kalliimpi? Kyllä mä hakisin ratkaisua ehkä toisesta suunnasta niin ei tarttis miettiä voiko täristys johtua renkaista.
Ja jos Lakulla taas oli ajettavuus ykkösprioriteetilla ja ettei täristä niin siinäkin mielessä katselisin toimiviksi todettuja tuotteita
Ei herneitäLast edited by Supa; 29-06-2013, 22:34.- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Originally posted by Supa View PostMinä en kyllä ymmärrä teidän kummankaan touhuja nyt taas
Mikä on todennäköisyys että halvin mahdollinen rengas on parempi kuin hieman kalliimpi? Kyllä mä hakisin ratkaisua ehkä toisesta suunnasta niin ei tarttis miettiä voiko täristys johtua renkaista.
Ja jos Lakulla taas oli ajettavuus ykkösprioriteetilla ja ettei täristä niin siinäkin mielessä katselisin toimiviksi todettuja tuotteita
Ei herneitä
Comment
-
-
Originally posted by Supa View PostKai nyt kun ostaa kokoajan uusia palikoita testiksi vaa, ostaa kerral toimivat
Voisihan sitä ostaa kalliimmatkin renkaat jos olisi sata varmaan että ne on paremmat. Tuntuu pystyheittoa olevan Michelinissä ja Nokialaisessakin.
Comment
-
-
Tilasin juuri tuossa yllämainitussa koossa nuo kormoranit ja pitäisi olla perillä ens viikolla. Tosin kuluttelen noita auton mukana tulleita runflattejä vielä jonkun aikaa. Itsekkin mietiskelin että mitähän sitä pitäis alle laittaa kun on eka bemari. Kaikenlaisilla on kyllä tullut ajeltua vuosien varrella. Noh, eipä noissa nyt suuri konkurssi tule jos eivät toimikkaan kun sen verran edukkaat olivat. Eihän nuo kormoranit halvimmat mahdolliset renkaat ole esim goodwheelillä, camskillillä hyvän hintaiset toki.
Naisystävä osti keväällä vianorilta nokian nordman sx:t ja on 500 km ajettuaan aivan totaalisen vittuuntunut niiden meluun. Luuli ensin että auto on mennyt rikki, mut kyllä se melu vaan renkaista tuli kun kuuntelin.
Itse en ole koskaan tykännyt nokialaisista renkaista enkä ole niillä enempää ajanut kuin sen mitä on aina autojen mukana tulleet, koskaan ei itse ostettu.
Vaikka olisivat kuinka olleet "testivoittajia" tms.BMW 525 dA E61 2007
Comment
-
-
Renkaat oli jo tilattu Kormoraneista kysellessä . Kyse on vain renkaisiin liittyvästä sammumattomasta tiedonjanosta ja halvan ja toimivan renkaan löytämisestä .Näillä mennään:
Comment
-
Comment