memebuy23buy

Talvirengaskeskustelu 3

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • sfifg
    replied
    Viime talven oli alla Continentalin nastat 245/40/18 kokoisena. Auto E60 530d. Aivan kertakaikkisen loistavat renkaat, ei mitään valittamista. Erittäin hyvät ajaa, ei tunne uria, tosi mukavat mutta ei missään tapauksessa löysät. Nyt kuitenkin takarenkaat ovat vaihtokunnossa. (Lapin reissu ja unohtui tarkistaa paineet)

    Vaihtoehtona siis ostaa uudet Contit taakse, tai kokeilla jotain uutta. Olen katsellut Hankook Winter iPikeä seuraavaksi. Onko porukalla tällaisia olleet? Millaiset ovat verrattuna Contiin? Eturenkaani ovat vielä siis tosi hyvät. Miten on talvirenkaissa, voiko/kannattaako rengasmalleja laittaa "ristiin"? Tässä tapauksessa Contit edessä ja Hankookit takana? Vai unohtaa suosiolla koko juttu?

    Leave a comment:


  • Tuonela
    replied
    Originally posted by snoub View Post
    Pirelli Ice Zero vai Nokian Hakka 8? Hintaeroa Pirellin hyväksi vajaa parisataa sarjalla.. Onkohan pirelli hiljaisempi asfaltilla? E39 Touringiin nastat hankinnassa 17" orggisvanteelle.
    Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!


    Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!


    Taitaa Pirelli olla meluisin nasta...

    Leave a comment:


  • jakeluvesimies
    replied
    Originally posted by zener View Post
    Kai noi kauhistukset jo kannattaa vaihtaa...
    No hyvin nuo viimetalvena pitivät ja oli hiljaisemmat kuin saman kaliiberin kesikset... pidetty vissiin aiemmat talvet lämpimässä peiton alla

    Mutta oisko alta 400e hintaluokassa toimitettuna suositeltavia 215/65/16 vaihtoehtoja - Vai ei?

    Leave a comment:


  • zener
    replied
    Originally posted by jakeluvesimies View Post
    Jatkaako vielä yhden talven Hakka4:silla vai olisiko edullista suokumia koossa 215/65/16? Kitkakin vaihtoehto:think

    Ajot Kuopio-Joensuu akselilla 10tkm per talvi...
    Kai noi kauhistukset jo kannattaa vaihtaa...

    Leave a comment:


  • snoub
    replied
    Pirelli Ice Zero vai Nokian Hakka 8? Hintaeroa Pirellin hyväksi vajaa parisataa sarjalla.. Onkohan pirelli hiljaisempi asfaltilla? E39 Touringiin nastat hankinnassa 17" orggisvanteelle.

    Leave a comment:


  • S^X
    replied
    Omat Hakka4:set rupee olemaan jo siinä kunnossa että parempi päivittää uusiin.
    Seiskat tuli laitettua tilaukseen koossa 205/55/16.

    Leave a comment:


  • jakeluvesimies
    replied
    Jatkaako vielä yhden talven Hakka4:silla vai olisiko edullista suokumia koossa 215/65/16? Kitkakin vaihtoehto:think

    Ajot Kuopio-Joensuu akselilla 10tkm per talvi...

    Leave a comment:


  • Hemi
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Jep. Mitä sitä hyvää muuttamaan.
    Itse tuote on ihan eri kuin 10-vuotta sitten, kuten Nankangin muutkin mallit jotka ovat olleet sen 10-vuotta samalla tuotemerkillä, kuten esim.NS2.

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Originally posted by jukkae View Post
    Täh? Sama merkki ja malli 10 vuotta sitten vai?
    Jep. Mitä sitä hyvää muuttamaan.

    Leave a comment:


  • Antsah
    replied
    Originally posted by Hemi View Post
    v.-2013 SV-1 Nordic:
    Tuo testworldin testi on se pelkkä jarrutustesti 128 eri talvirenkaialle safewintertyre.eu mulla ei tuo linkki enää toimi tuohon testin sivuille. TM:ssä ei ole lähivuosina ollut mukana, viimeksi 2005.

    Maxxis oli tässä uusimmassa TM: n testissä mukana, en muista oliko tuossa testworldin jarrutustestissä mukana kun tuo linkki ei itsellä ainakaan toimi.
    Last edited by Antsah; 14-10-2014, 21:10.

    Leave a comment:


  • jukkae
    replied
    Täh? Sama merkki ja malli 10 vuotta sitten vai?

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Originally posted by Hemi View Post
    v.-2013 SV-1 Nordic:
    Niin siis tekniikan maailmassa tuo oli 10v sitten.

    Leave a comment:


  • Hemi
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    10 vuotta sitten testattu.
    v.-2013 SV-1 Nordic:

    Originally posted by Test World
    ...."Nankang SV-1 on saavuttanut erinomaista testimenestystä Suomessa. Liikenteen turvallisuusvirasto Trafin suomalaisessa, maailman johtaviin talvirenkaiden testauslaitoksiin kuuluvassa Test Worldissä 2013 teettämässä erittäin laajassa, jopa 88 kitkarengasta käsittäneessä testissä SV-1 oli upeasti kymmenes. Kaikki Nankangin edelle sijoittuneet renkaat olivat selvästi kalliimpia, ja Nankang jätti taakseen todella suuren joukon nimekkäitä ja hinnakkaita talvirenkaita. Nankangin hintalaatusuhde onkin testatuista renkaista paras"......

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Originally posted by Hemi View Post
    mm.SV-1:stä Poimittuna:
    10 vuotta sitten testattu.

    Leave a comment:


  • Hemi
    replied
    Originally posted by Antsah View Post
    Tuo Maxxis pärjäsi vaan TM:n testissä yllättävän hyvin, samoissa pisteissä "merkkirenkaiden" kuten Contin ja Misukan kanssa. Contihan voitti sitten Tuulilasin kitkarengastestin. En usko, että tuo Nankang yltää samalle tasolle.
    mm.SV-1:stä Poimittuna:

    Originally posted by Test World
    ...."Nankang SV-1 on saavuttanut erinomaista testimenestystä Suomessa. Liikenteen turvallisuusvirasto Trafin suomalaisessa, maailman johtaviin talvirenkaiden testauslaitoksiin kuuluvassa Test Worldissä 2013 teettämässä erittäin laajassa, jopa 88 kitkarengasta käsittäneessä testissä SV-1 oli upeasti kymmenes. Kaikki Nankangin edelle sijoittuneet renkaat olivat selvästi kalliimpia, ja Nankang jätti taakseen todella suuren joukon nimekkäitä ja hinnakkaita talvirenkaita. Nankangin hintalaatusuhde onkin testatuista renkaista paras"......
    Originally posted by TM
    ...."Tekniikan maailman talvirengastestissä Nankang SV-1 oli mukaan päästessään upeasti viides yhdeksän testatun huippuluokan pohjoismaisen kitkarenkaan joukosta. Taakse jäivät lähes sensaatiomaisesti mm. Goodyear ja Bridgestone! SV-1 oli testin hiljaisin rengas, paras lumisohjossa ja aivan kitkarenkaiden kärjessä jarrutuspidossa jäällä. Edelle sijoittui vain merkittävästi kalliimpia renkaita, joiden kanssa Nankang kilpaili tasaväkisesti"......
    Originally posted by Tekniikan Maailma
    ....."Nankang yllätti testiryhmän perusteellisesti. Tuntemattomalle halparenkaalle ei suuria ennakko-odotuksia asetettu, mutta rengas toimi täysin muiden tasolla... Vaikka loppusijoitus jäikin keskitasolle, oli Nankangin lopputulos kuitenkin hyvä. Taakse jäi suuriakin rengasvalmistajia, mikä on aina hieno suoritus.".....

    Leave a comment:

Working...
X