En vaan ymmärrä miksei euroopan versioissa ole tuota valoa jätetty toimimaan. Taitaa nyttenkin aika monta bemaria olla, missä CE valo palaisi, jos se olisi toiminnassa
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Diagnostiikkaa ilman kaapelia (Bosch Motronicit)
Collapse
X
-
koodien nollaus
Clear the codes
1. Read the codes. At the end, make sure that the 1000 code (short blink and nothing) is present then depress the accelerator for at least 10 seconds.
2. To check, depress the accelerator pedal 5 times within 5 sec and make sure that the 1444 code (no fault stored) is present.
Toimisko tämä näissä Euroopan versioissakin?
Comment
-
-
Originally posted by uti View PostClear the codes
1. Read the codes. At the end, make sure that the 1000 code (short blink and nothing) is present then depress the accelerator for at least 10 seconds.
2. To check, depress the accelerator pedal 5 times within 5 sec and make sure that the 1444 code (no fault stored) is present.
Toimisko tämä näissä Euroopan versioissakin?Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Tein omaan e34 myös diagnostiikkavalon. Oikeastaan ledi vielä puuttuu mutta polttimolla testasin ja toimii. Kämmyn tein kun ensin laitoin valon mittariston Check engine valon paikalle. Juotin johdot mittariston check engine -valon kantoihin ja yhdistiin niihin Boxin 8# pinniltä lähtevän johdon ja virran. Kasasin mittaristin ja laitoin paikalleen. Virrat päälle ja mittaristo on melkein pimeä. Auto käynnistyi muttei sammunut avaimesta. Otin akun maajohdon irti eikä sammunut. Sitten nyppäsin mittariston johdot irti, sammui. En käsitä miksi auto ei sammunut mutta diagnostiikkajohto varmaan sekoitti mittariston ja poltti polttimoita. Olisi tietenkin pitänyt eristää se valo mittaristosta. Noh, purin patenttini ja testasin uusilla polttimoilla ettei mittaristo ottanut sen kummemmin damagea.
Pitää huomenna hommata ledi ja laittaa se vaikka sinne hanskaloovaan. Sitte vain innolla odottamaan vikoja.Last edited by marko.m; 28-04-2008, 22:07.316i e46 -04.
Ex. 525i e34 -91
Comment
-
-
Itse meinasin vetää tuon piuhan sielä moottorinohjaus boksilta mittaristolle mutta huomasin että tuossa sellainen piuha jo olikin ja lisäsin mittaristoon sen check engine polttimon. Kokeilin polkea kaasupoljinta käynnistyksessä mutta tuloksetta ei valoa eikä sen vikkumista.
Jos tuo homma pelaa oikein niin kuuluuko mittaristossa se check engine valo palaa kun pistää virrat päälle?
Comment
-
-
Originally posted by Radon View PostJos tuo homma pelaa oikein niin kuuluuko mittaristossa se check engine valo palaa kun pistää virrat päälle?E53 X5 3.0d -06 Black Sapphire Metallic - E30 325i A -89 Luxorbeige Metallic - E30/16 325iX A -89 Lachssilber MetallicEX.E39/2 525d A T -04 Black Sapphire Metallic - E34/2 525i T -95 - E30/16 325iX A -91 - E30 320i -87 - E36 316i -91
Comment
-
-
Originally posted by Radon View PostKokeilin polkea kaasupoljinta käynnistyksessä mutta tuloksetta ei valoa eikä sen vikkumista.
Jos tuo homma pelaa oikein niin kuuluuko mittaristossa se check engine valo palaa kun pistää virrat päälle?316i e46 -04.
Ex. 525i e34 -91
Comment
-
-
Originally posted by K.S. View PostTodella asiallinen topic, kiitokset janssonille
Olisikohan mahdollista että tuo eculta lähtevä piuha menisi johtosarjassa jo valmiina mittarin taakse.. :think
täytyy koittaa keretä tutkailemaan hommaa joku päivä.
sigpic
Comment
-
-
Originally posted by K.S. View PostOlisikohan mahdollista että tuo eculta lähtevä piuha menisi johtosarjassa jo valmiina mittarin taakse.. :think
täytyy koittaa keretä tutkailemaan hommaa joku päivä
Näin ainakin molemmissa mun autoissa.´
E34:seen vetäsin tuosta liittimestä uuden piuhan mittariston taakse oikeaan liittimeen pinnin kohdalle (en muista enää mikä) ja poltin paikalleen. Siitä se alko toimimaanE53 X5 3.0d -06 Black Sapphire Metallic - E30 325i A -89 Luxorbeige Metallic - E30/16 325iX A -89 Lachssilber MetallicEX.E39/2 525d A T -04 Black Sapphire Metallic - E34/2 525i T -95 - E30/16 325iX A -91 - E30 320i -87 - E36 316i -91
Comment
-
-
Kokeilin omaan vessaan (m50, ..403 loppuinen boksi) boxin Pin 8 löytyy myös tosiaan siitä pyöreästä auton ja moottorin yhdistävästä liittimestä,sulakerasian vieressä siinäkin pin nro. 8.
Antoi vaan Pitkän ja lyhyen väläyksen, ja tätä jatkoi loputtomiin. :think
Valo paloi kun laittoi virrat päälle ja niin kauan kunnes koneen käynnisti.
Comment
-
Comment