Originally Posted by jartsa02
INPAlla noita juttuja ei saa koodattua vaan se vaatii muita softia. Toi e46 värinä-probleema ei sitten edes johdu valojen testauksista ja niitten poistamiselle ei pääse eroon kuin valoherjoista mittaristossa. Varsinainen värinä-probleema johtuu siitä, että e46:n (ja siitä eteenpäin kaikissa uudemmissa) valojen syöttösähköt on PWM:ää eikä puhasta 12V tasasähköä ja halogeeneilla tuolla PWM:llä on erilainen asetus. Sen PWM-asetuksen kun sitten muuttaa xenon-asentoon, niin värinä-probleemat loppuu siihen. Ja koko hommalla ei sitten myöskään ole mitään tekemistä minkään Can-bussin kanssa, kun esim. e46:ssa ei ole Can-bussia valojen ohjauksessa.
Originally posted by Esal
View Post
Valoa todellakin riittää ja ulkonäkö miellyttää silmää. Ainoa huono puoli on angelien "keltaisuus", eivät nimittäin ole ledit. Mulla räpsyy ajovalot virtojen päällä ollessa ennen käynnistystä, mutta käynnistyksen jälkeen ei huomattavasti. Pitkät päälle laittaessa on muutaman sekunnin viive ennen kuin valot kirkastuu, mutta senkin kanssa pärjää.


Leave a comment: