Announcement
Collapse
No announcement yet.
Xenon jälkiasennus valoista!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Joissakin kiinalaisissa xenon sarjoissa mainitaan, että polttimon lasissa on UV-suodatus. Onko tämä kaikissa xenon polttimoissa vaikka kaikissa sitä ei mainita?
-
-
Originally posted by Soininen View PostLisäpitkät on kytketty taas siihen iskarikupissa olevaan maadotus pisteeseen :think
Eli voisiko olla että auton jännitteen säädin olisi menossa vai missä hitossa se vika voisi olla. Ei huivttasi rueta purkaan nuita valoja taas pois.
Vitn jälkiasennus keenonit!
Leave a comment:
-
-
Originally posted by zener View PostJaa-a, jänniä on ongelmat... Itselläni ei oo koskaan ollu yhdessäkään autossa vielä ongelmia, ja aina on auton omia johtoja tullu käytettyä.
Nytkin sigun autossa on ajovaloissa 35w ja pitkissä 55w sarjat auton omilla johdoilla ja toimii.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Soininen View PostLisäpitkien virta on siitä konehoneessa olevasta virta navasta, joten ai kait sen pitäisi virran puutteesta johtua? :think
Nytkin sigun autossa on ajovaloissa 35w ja pitkissä 55w sarjat auton omilla johdoilla ja toimii.
Leave a comment:
-
-
Itselleni laitoin MB W210 Faceliftiin ns. canbus pro -sarjan lähivaloihin.
Jos käytän valoautomatiikkaa, eli joka toimii tässä mallissa niin, että kun starttaat menee 2-3s kunnes kaikki auton valot mittarivalot mukaanlukien syttyvät. Tästä aiheutuu tällä canbus -sarjallakin alkuun värinää ja valot tavallaan yrittävät syttyä kaksi kertaa, kun ensimmäisellä kerralla ei "virta riitä" (?)
Jos taas starttaan auton, käännän itse katkaisimesta parkit päälle ja odotan noin 4-5s, vaihdan vasta sitten manuaalisesti ajovalot päälle niin valot syttyvät mielestäni normaalisti.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by zener View Post^ Vaatinee lienee, että otat virran sarjoille suoraan akulta. Värinä/vilkkuminen johtuu yleensä juurikin virran puutteesta.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Jampsu87 View PostVaikuttaako tuo relesarja oikeasti muuhun kuin palaneen lampun vikailmoituksiin.
Nyt kun tosiaan ajattelin asiaa tarkemmin niin kumpikin palanut ballastihan on ollut kuskin puolella. Voisikohan alkuperäisissä johdoissa olla vikaa kun kuskinpuolelta polttaa noita ballasteja vai onkohan vain sattumaa.
Sain onneksi takuuna xenonkungenilta uuden ballastin sen palaneen tilalle. Sattui tulemaan vielä uudempi versio tuosta micro ballastista
Leave a comment:
-
-
^ Vaatinee lienee, että otat virran sarjoille suoraan akulta. Värinä/vilkkuminen johtuu yleensä juurikin virran puutteesta.
Leave a comment:
-
-
En tuossa kiireeltäni kerennyt lueskella kovinpaljoa tuota topiccia vaan ajttelin kysyä suoraa.
Eli minulla on e32 korin seiska johon laitoin xenon sarjat lyhyiin, pitkiin ja lisäpitkiin kun työmatka pidenty sen verran että valoja on hyvä olla.
Ilmeni ongelma että kaikki valot värisee ja vilkkuu. Ei mahda kovin hyvää tehdä valoille se. Missä on vika ja miten sen vois korjata?
En usko että voi olla niin huono tuuri että kaikki 3 sarjaa on sökönä, koska pari kaveriakin osti samasta kasasta ja niillä toimii moitteitta.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Jampsu87 View PostEi tuon e36 valojen takana ole muistaakseni kuin semmoinen "kierteillä" oleva liitin: osa nro7 : http://www.realoem.com/bmw/showparts...74&hg=63&fg=05
Jos nyt tuo on se oikea johtosarja.Last edited by EPDM; 05-11-2010, 22:13.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by EPDM View PostEi...se ottaa se herätevirtaa halogeeni johtosarjasta, eli se liitin mitä autosta menee lähivaloihin ( tai pitkiin jos meinaat ne sinne laittaa). Se on useimmiten bemereissa ihan sama liitin (uros).
Jos nyt tuo on se oikea johtosarja.
Leave a comment:
-
-
Missäköhän €€€ liikutaan jos tulisin joku kaunis syyspäivä EPDM:lle ostamaan pitkiin 50W? xenonit (E46)?
..jäi muuten EPDM tossa keväällä yksi ledivalo asentamatta hanskalokeroon, kaikki muut valot vaihdettiin mutta yksi valo jäi vaihtamatta
En tiedä muistatko, sigun autolla kävin.
Leave a comment:
-
Leave a comment: