Jooh vähäsen näyttää siltä että kauhea ehtiminen taas jännitteensäätimen kanssa ja joutuu hankkimaan koko laturin käytettynä jostain kun on halvempi kuin jännitteensäätäjä
Jooh vähäsen näyttää siltä että kauhea ehtiminen taas jännitteensäätimen kanssa ja joutuu hankkimaan koko laturin käytettynä jostain kun on halvempi kuin jännitteensäätäjä
EPDM:ltä tilasin halvan xenon sarjan ja sen jälkeen on E34:ssä ollu mittaristo ongelmia. Milloin nopusmittari ei toimi, kierroslukumittari heiluu missää sattuu jne.
Siirsin toista ballastia sähköbokseilta kauemmas keulaan, ja nyt näyttäisi toimivan ok, kunhan ei laita valoja päälle heti käynnistäessä.
Dodi otin virran laturista suoraan(huono idea?) mutta ei toimi kunnolla, välkkyy vieläkin.. Voiskohan johtua jos jännitteensäädin ois vähäsen paskana kun jonain aamuna käynnistäessä sisävalot on kirkastunu vasta 5sek jälkeen kun on lämässy käyntiin..
Dodi otin virran laturista suoraan(huono idea?) mutta ei toimi kunnolla, välkkyy vieläkin.. Voiskohan johtua jos jännitteensäädin ois vähäsen paskana kun jonain aamuna käynnistäessä sisävalot on kirkastunu vasta 5sek jälkeen kun on lämässy käyntiin..
Vilkkuminen ei tunnu häviävän millään, konkat välissä, lisämaadotus tehty, releyttämistä en oo vielä tehny ku ei oikein oo tietoa mistä vois ottaa e39:ssä jatkuvan +12v konepellin alta. Aarrghhh.
eiks kaikissa e39 ole plus napa tuola apukuskin puolella...Tarkista mikä niistä muovin alla olevia muttereissa on virta ensin...
Vilkkuminen ei tunnu häviävän millään, konkat välissä, lisämaadotus tehty, releyttämistä en oo vielä tehny ku ei oikein oo tietoa mistä vois ottaa e39:ssä jatkuvan +12v konepellin alta. Aarrghhh.
Onko antaa konkan arvoja jos pistäs ite tuonne väliin koska tuo sarja on muutenkin johtojen osalta pilkottua mallia..
Maanantaina ois tarkotus avata tuo keula kun laitan myös pitkiin xenonit niin voin katsoa konkkien arvot (jos vaan näkyvät), mutta tuolla: http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=506677 näyttää olevan juttua samasta aiheesta. Siellä käytetään 4700 mikrofaradin konkkia.:think
Yleensä ne rupeavat vain vaihtamaan väriä kun ovat menossa. Ootko koitellu konkkia ballastin ja auton johtojen väliin? Niitä saa alan liikkeistä ja ainakin itellä välkkyminen loppu siihen.
Onko antaa konkan arvoja jos pistäs ite tuonne väliin koska tuo sarja on muutenkin johtojen osalta pilkottua mallia..
Ongelmaa täälläkin, valot värisee, 13,98v tulee ballastin luo virtaa joten ei pitäis olla siitä kiinni? Toinen värisee paljon enemmän ja toinen aina välillä Voiko hajoamaisillaan oleva polttimo ruveta värisemään?
-Jukka
Mikäli ovat joskus toimineet oikein niin todennäköisesti ballasti on lopun edellä. Muussa tapauksessa kannattaa kokeilla jo edellä mainittuja kondensaattoreita.
Ongelmaa täälläkin, valot värisee, 13,98v tulee ballastin luo virtaa joten ei pitäis olla siitä kiinni? Toinen värisee paljon enemmän ja toinen aina välillä Voiko hajoamaisillaan oleva polttimo ruveta värisemään?
-Jukka
Yleensä ne rupeavat vain vaihtamaan väriä kun ovat menossa. Ootko koitellu konkkia ballastin ja auton johtojen väliin? Niitä saa alan liikkeistä ja ainakin itellä välkkyminen loppu siihen.
Ongelmaa täälläkin, valot värisee, 13,98v tulee ballastin luo virtaa joten ei pitäis olla siitä kiinni? Toinen värisee paljon enemmän ja toinen aina välillä Voiko hajoamaisillaan oleva polttimo ruveta värisemään?
Leave a comment: