Xenon jälkiasennus valoista!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • QUASIMODO
    replied
    Olen hieman pihalla näistä xenonhömpötyksistä, mutta uskon että osaatte neuvoa..

    Minulta löytyy ennestään H7 xenon-muutossarja. Uudet ajovaloni ovat H1 polttimoilla. Voinko kytkeä nämä nykyiset xenon-valot ajovaloihini, jos ostan niihin H1 xenon-polttimot? Mitä näistä ballasteista täytyy tarkastaa, jotta saan oikeat polttimot näille?
    Pääsenkö helpommalla, kun ostan uuden halpissarjan?

    Leave a comment:


  • zener
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Käykö jälkiasennus ballastit suoraan e39 pitkien virtapiuhaan?
    Käy. "Message too short".

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Käykö jälkiasennus ballastit suoraan e39 pitkien virtapiuhaan?

    Leave a comment:


  • kmn
    replied
    Noniin, tuohan voisi toimia tietysti rekkarinvalojen kanssa.. Ostin Streettuningcar:sta muistaakseni tuollaiset rekkariledit poltinkantoineen, eli korvataan kokonaan vanha rekkarivalon pidikekin - plug and play. Mutta perkele! Yleensä pääsee 5km, niin jo tulee herja OBC:hen! Ensin ei mitään.. Todella ärsyttävää. Tommoset 50w vastukset löytyy jo Xenoneille, mutta pitänee silti harkita tuota modia siis... Rekkarikilven valojen tuonne piuhakouruun tuskin on järkevää alkaa tunkemaan kuumenevia vastuksia.. :think

    Leave a comment:


  • pheno
    replied
    Originally posted by MouTine View Post
    Kiintoisaa... Tämä pitää selvittää. Kiitti linkistä.
    Itseasiassa tässä on maadoitettu nuo linjat:

    Bimmerforums is the preferred online BMW Forum and community for BMW owners. At Bimmerforums, you will find technical how-to information maintenance specifics audio advice wheel and tire combinations and model specific details not found anywhere else. Our professionals are here to help make sure you find the answers you need to your questions and our community is here to help other brainstorm ideas for the future.


    ...edellisessä linkissä kaveri oli laittanut vaan isomman vastuksen. Hifistelijä.

    Leave a comment:


  • MouTine
    replied
    Originally posted by pheno View Post
    Millainen ajotietokone tossa kasissa on mikä noita valojen linjoja tarkastaa? ainakin E32 ja E34:ssa on senverran simppeli LKM, että koko herjan disablointi käy maadoittamalla yksi linja piirilevyltä. Tuli vain mieleen jos haluat tälläistä koittaa. Esim. täällä http://www.bimmerboard.com/forums/posts/661669
    Kiintoisaa... Tämä pitää selvittää. Kiitti linkistä.

    Leave a comment:


  • pheno
    replied
    Originally posted by MouTine View Post
    Kuinka monella teistä on käytössä relevastusjohtosarja tai vastusjohtosarja auton vikavaloailmoa huijaamassa?
    Millainen ajotietokone tossa kasissa on mikä noita valojen linjoja tarkastaa? ainakin E32 ja E34:ssa on senverran simppeli LKM, että koko herjan disablointi käy maadoittamalla yksi linja piirilevyltä. Tuli vain mieleen jos haluat tälläistä koittaa. Esim. täällä http://www.bimmerboard.com/forums/posts/661669

    Leave a comment:


  • EPDM
    replied
    Originally posted by MouTine View Post
    Kuinka monella teistä on käytössä relevastusjohtosarja tai vastusjohtosarja auton vikavaloailmoa huijaamassa? Lähinnä kiinnostaa paljonko tuollainen 50W suurtehovastus lämpenee? Ja onko ne pitkäikäisiä?

    Tein tuohon kesäautooni ihan kokonaan oman relejohtosarjan bi-xenoneile ja nyt tarvin vastukset auton omiin johtoihin huijaamaan ajotietokonetta. Mietin tosiaan että kuinka kuumaksi tuommoset metalliklontit lämpiää ja kestääkö ne vuotta kauemmin?

    Oliskohan pärjännyt ihan vaan 20W vastuksilla?
    Kyllähän sellainen 50w vastus kuumenee aikalailla. Joten ei kannatta harkita laittaa mihinkään muovin lähelläkään. Meillä on 10w, 25w ja 50w. Toki 50w on aina plug and play malli, muut pitää käyttää mukaan tulevia ryöstöliittimet. (http://www.epdtuning.com/tehovastus-...us-p-1157.html)

    Leave a comment:


  • MouTine
    replied
    Kuinka monella teistä on käytössä relevastusjohtosarja tai vastusjohtosarja auton vikavaloailmoa huijaamassa? Lähinnä kiinnostaa paljonko tuollainen 50W suurtehovastus lämpenee? Ja onko ne pitkäikäisiä?

    Tein tuohon kesäautooni ihan kokonaan oman relejohtosarjan bi-xenoneile ja nyt tarvin vastukset auton omiin johtoihin huijaamaan ajotietokonetta. Mietin tosiaan että kuinka kuumaksi tuommoset metalliklontit lämpiää ja kestääkö ne vuotta kauemmin?

    Oliskohan pärjännyt ihan vaan 20W vastuksilla?

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Originally posted by zener View Post
    Kyllähän nuo syttyy heti, mutta kirkastuminen eka sytytyksellä kestää hetken. Ei oo koskaan haitannu ku sitä valotehoo on tarpeeksi heti syttyessään.
    Mulla välähtää kirkkaasti ja sitten katoaa täysin. Ei erota lyhyiden kuviosta. Sitten pikkuhiljaa alkaa jotain näkymään. Kyllä ne sitten futaa kun kerran lämmenneet.

    Leave a comment:


  • EPDM
    replied
    rele(vastus) johtosarja myös auttaa huomattavasti siihen vaivaan kun muuntajat saa kunnolla virtaa eikä vaan vähän kuten halogeeni johtosarjasta puristuu..

    Leave a comment:


  • zener
    replied
    Kyllähän nuo syttyy heti, mutta kirkastuminen eka sytytyksellä kestää hetken. Ei oo koskaan haitannu ku sitä valotehoo on tarpeeksi heti syttyessään.

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Mulla aiheutti e36:ssa cc boksin kärähtämisen. Lisäksi xenonit syttyy todella hitaasti, saa ajaa aika matkan pelkkien lähivalojen keilassa ennenkuin xenon alkaa näyttämään mitään. En taida enää laittaa seuraavaan autoon vai onko e39:ssä selkeä ero xenon pitkillä?

    Leave a comment:


  • _nixu_
    replied
    Originally posted by AnttiR View Post
    Mulla ei aiheuttanut xenonit pitkissä mitään vikailmoituksia ajotietokoneeseen e39:ssä!
    No ei mullakaan CAN-BUS 35W xenonit E39 facelifissä!

    Leave a comment:


  • AnttiR
    replied
    Mulla ei aiheuttanut xenonit pitkissä mitään vikailmoituksia ajotietokoneeseen e39:ssä!

    Leave a comment:

Working...
X