Announcement

Collapse
No announcement yet.

Xenon jälkiasennus valoista!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bmw Master
    replied
    Originally posted by manzneri View Post
    Mun mielestä CC ei monitoroi noita pitkiä ollenkaan? Saatan olla väärässä kyllä. Että oliskohan se CC:n kyrvähtäminen johtunu jostain muusta?

    Ja hajosko se koko boksi vai pelkästään se valojen ilmottelu-moduli? Itellä räpsähti kans se low beam failure ilmotus päälle myös halogeenien kanssa. Nyttemmin duunattu johtopatentti tonne ajotietokoneen johtoihin niin ettei se haistele palaneita polttimoita edestä ollenkaan.
    Ei pitäisi monitoroida, mutta siltikin se hajosi. Herjaa siis kokoajan palaneesta ajovalosta, vaikka on halogenit kiinni.

    Johtopatentti ei onnistunut, kun oli erilainen kytkentä kuin netissä olevassa ohjeessa.

    Leave a comment:


  • manzneri
    replied
    Mun mielestä CC ei monitoroi noita pitkiä ollenkaan? Saatan olla väärässä kyllä. Että oliskohan se CC:n kyrvähtäminen johtunu jostain muusta?

    Ja hajosko se koko boksi vai pelkästään se valojen ilmottelu-moduli? Itellä räpsähti kans se low beam failure ilmotus päälle myös halogeenien kanssa. Nyttemmin duunattu johtopatentti tonne ajotietokoneen johtoihin niin ettei se haistele palaneita polttimoita edestä ollenkaan.

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Ostin viime talvena hieman kalliimmat xenonit kun niitä suositeltiin ja laitoin pitkiin. Ne sitten käräytti CC boksin, kiitosta vaan ja vitutti. Kalliiksi tuli.

    Leave a comment:


  • Esal
    replied
    Originally posted by Lasikuutio View Post
    http://dl.dropbox.com/u/4724223/BTCF/umpiot.jpg
    ^^ Tulisiko noihin siis laittaa nyt ne h7r-versiot, vai tavalliset h7 lyhkäsille? Pitkille varmaan kuitenkin nuo h7 jokatapauksessa.
    Usko nyt vaan, ettei niistä heijastinumpio xenoneista tule mitkään hienot, varsinkaan kun toi auto ei kuitenkaan ole mikään teini-amis malli, 10-15 vuoden päästä ei niin merkitystä. Katselepa nyt tuolla liikenteessä vastaan tulevia autoja. Jälkiasennus heijastinxenon erottuu jo kaukaa jonostakin suurena valopallona tai laatikkona. Tuo autosi erottuisi kyllä muista e60, mutta ei edukseen. Hommaa siihen uudet umpiot, niin pääset tuosta poltteesta. Pitkiin ne on ok.

    Leave a comment:


  • snakerock
    replied
    No nyt sain itellä toimiin e39:ssä pitkisä nuo cobran xenonit, vika oli johtojen väärinpäin kytkennäsä. Miksihän nuo liittimet on tehty sillain että voi kytkiä väärinpäin. No kuiteski nyt pelittää ja on hyvät eka sytytyksesä kestää muutaman sekunnin ennen ku lamppu on täyvesä kirkkauesa, mutta sen jäläkeen ku käyttää pois ja laittaa päälle niin heti syttyy eikä minkäänlaisia häiriöitä. Kytkety auton omilla johoilla ja on heleppo asentaa muuta ku tökkii liittimet kii ja se on siinä. Suosittelen.

    Leave a comment:


  • Lasikuutio
    replied
    Originally posted by EPDM View Post
    h7 voi hyvinkin laittaa heijastin umpiohin jos ne vaan ovat ihan pyöreät/symmetrisiä. Vaan jos esim. alalaita on vaakatasoissa niin pitää laittaa h7r versiot.

    On tietysti oma lehmä ojassa. Mutta en ymmärä että on pakko saada sarjoja mahdollisiman halvalla, kun on selvä ettei ne ovat laadukaita, kyseessähän on siltikin erittäin tärkeä turvallisuus tekiä...
    Milläs tavalla nuo EPD:n xenonit, esim. nämä:

    olisivat paremmat kuin vastaavat Cobrat tuolta Xenonkaupasta? Hintaero on kuitenkin melko pieni.



    ^^ Tulisiko noihin siis laittaa nyt ne h7r-versiot, vai tavalliset h7 lyhkäsille? Pitkille varmaan kuitenkin nuo h7 jokatapauksessa.
    Last edited by Lasikuutio; 03-11-2011, 22:38.

    Leave a comment:


  • EPDM
    replied
    Originally posted by dumppi View Post
    juu on kyllä tarkoitus nuo kytkennät tehdä uudestaan kunhan kerkiän:think jos ei auta niin sitten ilmeisesti toista halppis settiä tilalle vai laittaisko suosiolla vakio polttimot vaan eikö nuo 39:n valot ole kuitenkin vakionakin ihan ok:think
    Mitä jospa kokeilisit vähän kalliimpi/laadukaampi sarja? Ei ne montaa kymppiä lisää maksaisi...toki johdot on siltikin oltava kunnossa, mutta laadukaammat sarjat eivät tarvitse niin paljon sytymis voimaa vrt halpis sarjoja.

    Leave a comment:


  • dumppi
    replied
    Originally posted by zener View Post
    Ominaisuus.

    Huono kytkentä? Huonot ballastit/polttimot.
    juu on kyllä tarkoitus nuo kytkennät tehdä uudestaan kunhan kerkiän:think jos ei auta niin sitten ilmeisesti toista halppis settiä tilalle vai laittaisko suosiolla vakio polttimot vaan eikö nuo 39:n valot ole kuitenkin vakionakin ihan ok:think

    Leave a comment:


  • zener
    replied
    Originally posted by dumppi View Post
    pitkät kun lyö päälle "kylmänä" eli ekaa kertaa aamulla kun lähtee ajelee niin välähtää kirkkaana ja himmenee heti - siitä joku kolme sekunttia niin kirkastuu? ominaisuus?

    sitten kun autoja tulee vastaan ja pitkiä ja lyhyiä vaihtelee muutaman kerran niin eivät valttämättä sytykkään? missä vika?
    Ominaisuus.

    Huono kytkentä? Huonot ballastit/polttimot.

    Leave a comment:


  • dumppi
    replied
    Originally posted by |foder| View Post
    Olen aina vastustanut aftermarket kseenoneita ja sama linja jatkuu.
    Minun seiskassa on jälkikäteen joku asentanut ksenonit ja vieläpä ihan päin mäntyjä. Alkuperäiset kiinnitykset on tavalliselle halogeeni polttimolle, mutta nämä kiinnitykset on täytynyt paskoa jostain tuntemattomasta syystä ja laittaa rautalanka patenetilla ksenonit.
    meni sitten kuskin puolen ksenoni särki ja vaihdoin uuden polttimon tilalle. Meni kyllä pitkään taiteilla se polttimo sinne kunnolla kiinni. Nooh nyttemmin sitten ei tuo kuskin puolella oleva polttimo syty joka kerta. Toisinaan saa renkata valoja päälle-pois viitisen kertaa ennen kuin syttyy. Kohtuu ärsyttävä ominaisuus.
    Mikähän tuossa on vikana?

    Heti kun löytyy edukkaasti toimivat halogeni umpiot, niin vaihtoon menee ja laitan vaikka noi ksenonit naapurin mönkijään.
    vähän samaa vikaa täällä jotkut jälkiasennushalppiskiinasenoniripulit kehui edellinen omistaja "asentaneensa" pitkiin

    pitkät kun lyö päälle "kylmänä" eli ekaa kertaa aamulla kun lähtee ajelee niin välähtää kirkkaana ja himmenee heti - siitä joku kolme sekunttia niin kirkastuu? ominaisuus?

    sitten kun autoja tulee vastaan ja pitkiä ja lyhyiä vaihtelee muutaman kerran niin eivät valttämättä sytykkään? missä vika?

    ja vielä lisäksi saattaavat yhtäkkiä sammua itsestäänkin ihan yhtäkkiä ja sitten pitää ajella lyhyillä jonkun aikaa ennenkun taas suostuuvat syttymään

    sen verran oon tutkinut, että johtoviidakko on jäätävä ja johdotukset on muutenkin tehty päin vittua varmaan pitäisi nuo johdot purkaa kaikki pois ja laittaa uudestaan mutta onko nuo "viat" jollekkin tuttuja vai johtuisko vaan paskoista johdotuksista/paskoista ksenoneista:think?

    edit: auto on 97. e39 jos sillä mitään väliä on..
    Last edited by dumppi; 03-11-2011, 20:16.

    Leave a comment:


  • peto2
    replied
    Originally posted by EPDM View Post
    Jep, 10/98 jälkeen käyttöönotetuissa autoihin. Pesureita pitää olla aina vm riipumatta.
    pesurit -95 alkaen

    Leave a comment:


  • |foder|
    replied
    Olen aina vastustanut aftermarket kseenoneita ja sama linja jatkuu.
    Minun seiskassa on jälkikäteen joku asentanut ksenonit ja vieläpä ihan päin mäntyjä. Alkuperäiset kiinnitykset on tavalliselle halogeeni polttimolle, mutta nämä kiinnitykset on täytynyt paskoa jostain tuntemattomasta syystä ja laittaa rautalanka patenetilla ksenonit.
    meni sitten kuskin puolen ksenoni särki ja vaihdoin uuden polttimon tilalle. Meni kyllä pitkään taiteilla se polttimo sinne kunnolla kiinni. Nooh nyttemmin sitten ei tuo kuskin puolella oleva polttimo syty joka kerta. Toisinaan saa renkata valoja päälle-pois viitisen kertaa ennen kuin syttyy. Kohtuu ärsyttävä ominaisuus.
    Mikähän tuossa on vikana?

    Heti kun löytyy edukkaasti toimivat halogeni umpiot, niin vaihtoon menee ja laitan vaikka noi ksenonit naapurin mönkijään.

    Leave a comment:


  • EPDM
    replied
    Originally posted by buksin-1 View Post
    Automaattinen korkeussäätö tuli pakolliseksi vasta n. -99 vuosimalleissa.
    Jep, 10/98 jälkeen käyttöönotetuissa autoihin. Pesureita pitää olla aina vm riipumatta.

    Leave a comment:


  • EPDM
    replied
    h7 voi hyvinkin laittaa heijastin umpiohin jos ne vaan ovat ihan pyöreät/symmetrisiä. Vaan jos esim. alalaita on vaakatasoissa niin pitää laittaa h7r versiot.

    On tietysti oma lehmä ojassa. Mutta en ymmärä että on pakko saada sarjoja mahdollisiman halvalla, kun on selvä ettei ne ovat laadukaita, kyseessähän on siltikin erittäin tärkeä turvallisuus tekiä...
    Last edited by EPDM; 03-11-2011, 20:59.

    Leave a comment:


  • Lasikuutio
    replied
    Originally posted by Esal View Post
    Onko siinä lähivalo heijastinumpiolla? jos on niin en kyllä suosittele, vaikka tuo H7R hieman parempi voisi ollakin. Muuten voi? toimia.
    Joo, pitkät ja pätkät on heijastinumpiolla. Ainakin tuolla sivuilla suositellaan juuri noita H7R:iä pätkin heijastinumpiolle, ettei häikäisisi ainakaan niin pahasti vastaantulevia. Pitkille laitan sitten tavalliset H7:ät.

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎