Oma peipi on nyt laakkosella etulokasuojan vaihdossa. Uusi osa maalataan ja nyt jännittelenkin jäljen laatua. On muissa asioissa tullut laakkoselta niin paljon paskaa niskaan ja naamalle, että en tiedä mitä odottaa. Tein kyllä alusta asti selväksi, että kelpuutan vain täydellisen jäljen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Maalaustopic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Bemu500 View PostSellanen kysely, kun oli tossa "jokunen" sivu taaksepäin noista halppis ruiskuista puhetta, niin onko kovin yleistä että säiliö halkeaa? :think
edit. Kyseessä siis tällainen ruisku.-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
-
Originally posted by Bemu500 View PostSellanen kysely, kun oli tossa "jokunen" sivu taaksepäin noista halppis ruiskuista puhetta, niin onko kovin yleistä että säiliö halkeaa? :think
edit. Kyseessä siis tällainen ruisku.
Ensimmäisen kerran kuulen minäkin moisesta.
Comment
-
-
Originally posted by Rockford View PostItsellä ei ole ainakaan yhdestäkään ruiskusta haljennut, eikä korviini ole kantautunut moista -> lienee maanantai-kappale :thinkOriginally posted by Hemi View PostEipä ole minullakaan haljennut vaikka näitä on käytetty pohja/hiontaväriruiskuina/(osin myösvärimassoihin) muutama kymmenen kappaletta.
Ensimmäisen kerran kuulen minäkin moisesta.
Comment
-
-
Originally posted by Bemu500 View PostJuu, täytyy sitten olla maanantaikappale... Kannu on ihan juuresta sen näköinen niinku ois "kuivunut" halki :think Ei saa edes puristamalla halkeamaa kiinni. Noh eipä tuo onneks kovin kallis menetys ollu. Mietin vaan että onko kovin yleistäkin.
Comment
-
-
onko vedenerottimissa suuria eroja?
mistä sellaista kannattaisi etsiä?sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
-
Miten mun kannattais lähteä häivyttämään näitä(hiominen vielä kesken)?
Tarkoituksena ois saada teippirajattomiksi. Saako teippirajoja vesihionnalla katoamaan? Kävin jo kysymässä paikallisesta maalaamossa ja samalla hinnalla melkein maalais koko auton muualla.
Last edited by bmw525tds; 22-06-2011, 18:11.
Comment
-
-
Originally posted by bmw525tds View PostMiten mun kannattais lähteä häivyttämään näitä(hiominen vielä kesken)?
Tarkoituksena ois saada teippirajattomiksi. Saako teippirajoja vesihionnalla katoamaan?-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
-
Originally posted by Hemi View PostTarttuu, tarttuu.
Eipä kyllä tullu itelle tuollanen kokeilu mieleen, kiitokset vinkistä
Comment
-
-
Autoni etulokasuoja vaihdettiin uuteen, joka maalattiin luonnollisestikin auton väriseksi. Tänään sain autoni ja menin tuossa iltasella vahaamaan autoni. Nyt olen kuitenkin saanut ristiriitaisia tietoja, että maalipinnan pitäisi antaa kuivua päivä/viikkoja ennen vahaamsita. Tätä ei minulle Laakkosella mainittu.
Olenko nyt siis pilannut uuden maalipinnan? Auto jätettiin maanantaina ja sain sen takaisin tänään torstaina. Maalauspäivästä ei ole hajua.GLK 320CDI 4Matic
e90
e46
e36
Comment
-
-
Originally posted by MsG View PostAutoni etulokasuoja vaihdettiin uuteen, joka maalattiin luonnollisestikin auton väriseksi. Tänään sain autoni ja menin tuossa iltasella vahaamaan autoni. Nyt olen kuitenkin saanut ristiriitaisia tietoja, että maalipinnan pitäisi antaa kuivua päivä/viikkoja ennen vahaamsita. Tätä ei minulle Laakkosella mainittu.
Olenko nyt siis pilannut uuden maalipinnan? Auto jätettiin maanantaina ja sain sen takaisin tänään torstaina. Maalauspäivästä ei ole hajua.
Comment
-
-
Maalaus taitaa olla ainut vaihtoehto näiden pois saantiin? Myllykin jo kokeiltu.
Minkälainen väri tuo punainen on? Olen kuullut, että sävyero jää hyvin helposti näkyviin lopputuloksessa :think Läntit siis tulosta 5vko seisotuksesta kun auto oli rikki. Jännää on se, että vain takakontti kärsi.G30 530e iPerfomance M-sport -18
Ex: F30 330D M-sport -15
Ex: E90 330D M-sport -06
Ex: e46 325Ci M-Sport II -03
Ex: e30 320i -89
Ex: e30 318iS -90
Comment
-
-
Originally posted by amisqo View Posthttp://img231.imageshack.us/img231/8400/25062011369.jpg
Maalaus taitaa olla ainut vaihtoehto näiden pois saantiin? Myllykin jo kokeiltu.
Minkälainen väri tuo punainen on? Olen kuullut, että sävyero jää hyvin helposti näkyviin lopputuloksessa :think Läntit siis tulosta 5vko seisotuksesta kun auto oli rikki. Jännää on se, että vain takakontti kärsi.
Muussa tapauksessa/voi olla helpoin suoraan uutta väriä ja punainen on samanlainen väri siinä missä muutkin. Osuu kohdalle, kun on oikea pohjaväri ja värinumero, eikä muuta autoa ole maalattu värillä kysymysmerkki.
180-400:lla karhennus, hiontaväri/pohjaväri ja pintaväri.-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
Comment