Mulla exide ja pelannut ihan hyvin. Totta puhuen, akkuhan se on niin halpa tekijä näiden baijerin herkkujen kanssa pelatessa että ei kannata paljoa sen takia stressata. Verenpaine nousee ihan muiden juttujen vuoksi. Ostaa vaan jonku merkkiakun minkä helpoiten saa ja kiinni.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mikä Akku "paras"?
Collapse
X
-
Originally posted by OneAndOnly View PostNyt on omaan 530Deehen vaihdettu uusi Vartan 100ah Silverin akku, nyt vaan jännittämään että miten pelittää kunhan pakkaset tulee. Exiden akku meni tänään takaisin liikkeeseen jossa testaavat onko akussa mitään vikaa mutta luulen että eivät siitä vikaa löydä kun lämpimällä ilmalla akku kuitenkin toimii.
Viime talven >30 asteen pakkasilla auto seisoi n. kuukauden käynistämättömänä ja hyvin virta pysyi yllämainitussa ( ei kuitenkaan sama akku) akussa, ostettu 11/09 ja nyt hankin e39 540ia touringiin samanlaisen, toistaiseksi ei mitään ongelmia ( eeberi käytössä ).Ext. bmw:t
e28 518i -87
e34 518i -92
e39 540ia sedan 7/98
e39 540ia sedan 9/98
e39 540ia tour. 12/98
E34 525i Touring 7/92
Vikakoodien lukua/nollausta.
e39 540 ia sedan 7/96
Comment
-
-
anspa87
Originally posted by OneAndOnly View PostNyt on omaan 530Deehen vaihdettu uusi Vartan 100ah Silverin akku, nyt vaan jännittämään että miten pelittää kunhan pakkaset tulee. Exiden akku meni tänään takaisin liikkeeseen jossa testaavat onko akussa mitään vikaa mutta luulen että eivät siitä vikaa löydä kun lämpimällä ilmalla akku kuitenkin toimii.
Comment
-
Originally posted by anspa87 View PostDieselissä ei kannata säästää akussa yhtään. Etsii vaan isoimmalla cca/en arvolla olevan akun 100ah koko luokasta*** E53 X5 3.0d 2005 ***
Comment
-
-
ite on tullut laitettua työpuolesta exiden ja vartan akkuja.. noh itelleni laitoin vartan kun näitä exideja on saanu niin monta takuuseen vaihdella esim tänä ja viime talvena.. hyvinhän tuo jakso pitää virrat.. sisävalot ja parkit päällä n12 tuntia.. -25 pakkasta ja jakso ilman roikkaa käyntiin lähteä.. 525td oli kyseessä..
Comment
-
-
Originally posted by mika44 View PostOnko kellää kokemusta exiden geeliakuista?
Mulla on kokemusta Exiden Maxxima 900 geeliakku ja ihan helvetin hyvä, tuos oli viel silleen takuu että jos loppu virta niin olisi saanut uuden akun tilalle vaan koskaan ei loppunu virta, monesti jäi sisävalot ja parkit yöksi päälle, mankat ja vahvarit nii ei mitään niinku uus akku niin kauan ku se mulla oli, meni sit auton mukana ja harmittaa jälkeenpäin.
Ja sit vielä et tuo akku on semmonen että jos esim sahaat sen aivan tyhjiin niin odottelet 10minuuttia niin akussa on taas virtaa melkee ku uudessa.Me ollaan jo eellä
nyk. Top Sickret
BMW ex.
E34 M5
E36 325 Cabriolet
E30 325 IX
E34 520i Turbo
E34 525i
E30 320i
E21 320i
E21 323i
E21 315/320
E10 2002 Yellow
Comment
-
-
kaikki yhtä huonoja?
Vuosi sitte nostin vuoden vanhan exide premiumin pois kun ei -20 pakkasen tienoilla enää antanut virtaa. Tilalle laitoin energien 105ah 900CCA pelasi lopputalven hienosti. Nyt näyttää siltä, että nostan energien pois kun ei anna -20 pakkasella tämäkään enää virtaa ja ostan taas jonkun lyijylaatikon vuodeksi...
Alkaa tuntumaan, että ei kannata liikaa laittaa akkuun tässä taloudessa euroja kiinni.
Autona E39 525d lämmitys pelkällä webastolla C-tec ollut käytössä satunnaisesti nykyään taas jatkuvasti.sigpic
-14 Opel Ampera, -99 Audi TT, 77/86 Opel Manta 2.0 gsi
Korjaushitsausta, vanteet, ardic palopesät ja valurautaosat yms.
Comment
-
-
Ostinpa tuollaisen Sznajder AGM akun Motonetistä.
Nyt vaan ongelmana on tuo tuuletusputki joka ainakin E39:ssä on akussa kiinni ja menee lokasuojan takaa ulos. Onko kokemuksia saako sen kiinni tuohon Sznajderin akkuun, siis lähteekö akun päädystä tulppa irti vai onko ne valettu/liimattu kiinni? Päädyissä näkyy tulpan tapaiset mutta mitenkään helposti ne ei irtoa.
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostOstinpa tuollaisen Sznajder AGM akun Motonetistä.
Nyt vaan ongelmana on tuo tuuletusputki joka ainakin E39:ssä on akussa kiinni ja menee lokasuojan takaa ulos. Onko kokemuksia saako sen kiinni tuohon Sznajderin akkuun, siis lähteekö akun päädystä tulppa irti vai onko ne valettu/liimattu kiinni? Päädyissä näkyy tulpan tapaiset mutta mitenkään helposti ne ei irtoa.''No smoke without a fire, but no fire without a diesel''
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostOstinpa tuollaisen Sznajder AGM akun Motonetistä.
Nyt vaan ongelmana on tuo tuuletusputki joka ainakin E39:ssä on akussa kiinni ja menee lokasuojan takaa ulos. Onko kokemuksia saako sen kiinni tuohon Sznajderin akkuun, siis lähteekö akun päädystä tulppa irti vai onko ne valettu/liimattu kiinni? Päädyissä näkyy tulpan tapaiset mutta mitenkään helposti ne ei irtoa.
Comment
-
-
Originally posted by Pekuz View PostKierrät siihen valkoseen tulppaan vaikka puuruuvin ja vedät pihdeillä irti.
.
Comment
-
Comment