Noniin, eli kyseessä e30 takakaarien vaihto. Onko projektissa jotain erikoista?
Kylkipokkauksen yli asti ei kannata varmaan vaihtaa, vaan jättää pokkauksen alapuolella? Ja sitten maltillisesti heftaa ja jäähdyttelee paineilmalla niin ei kylki ole ihan solmussa?
Olisi tarkoitus molemmat kaaret vaihtaa, joskus entinen omistaja vaihdattanut toisen liikkeessä ja ei ole sisäpuolelta suojattu kunnolla, eli se sauma kohta on ihan ruosteessa.
Kylkipokkauksen yli asti ei kannata varmaan vaihtaa, vaan jättää pokkauksen alapuolella? Ja sitten maltillisesti heftaa ja jäähdyttelee paineilmalla niin ei kylki ole ihan solmussa?
Olisi tarkoitus molemmat kaaret vaihtaa, joskus entinen omistaja vaihdattanut toisen liikkeessä ja ei ole sisäpuolelta suojattu kunnolla, eli se sauma kohta on ihan ruosteessa.
Comment