Kysytääs nyt tässä ketjussa tälläistäkin asiaa, eli olisi mahdollista hyödyntää e36 m3 3.0 värkistä osia tuohon e30 327 turboon.
Eli onko järkeä vaihtaa getragin tilalle tuosta zf:n tekelettä?
Ohjaustehostinhan kannattaa vaihtaa.
Perät noissa lienee sama typ188 lukolla.
Onkohan mitään muuta mitä voi tai ennenkaikkea kannattaa hyödyntää?
Luitko edes tota "Jannuhuoleton" postausta läpi? Tai mun postausta?
Ja Make H:lle, se on käytännössä yhtä hidas/hitaampi kuin e30 vakio, muuttuva välitys tekee siitä vaan 200° jälkeen hivenen nopeamman. Mieluummin vaikka mikä tahansa e36 normi/3,2l M3;sen ohjausvaihde.
Saatiinpas tänne kohinaa aikaiseksi.
Eli ohjaus ei juurikaan nopeutuisi tuolla ämmän ohjauksella?
Ja laatikko ei taida mennä mallia "heittämällä"?
Eipä tuosta sitten hirveästi taida irti saada jos ei ala oikein tosissaan virittämään...
hei pystysikö joku laskeen tai antaan ohjeet miten laskea puristus kuinka paksun kannentiivisteen tarvin että saa puristukse lähelle 8:sia moottori on m20 b25 vakio kampia-akseli, m50b20 kierto kanget, m50b25 männät(männät tarvin vielä voi kaupata) ja kestääkö vakio jako päänremmi kuin hyvin pitääkö vaihtaa 400hp autoo jo parempi?
Mitä kukakin pitää kohtuuhintaisena mutta useista tuhansista puhutaan :think
Ensimmäinen ongelma on se ettei N52-koneseen ole olemassa valmista sarjaa. Jos teet ahtamisen itse, sinun on joka tapauksessa hankittava euro 4-normin alittava päästömittaus VTT:ltä. Maksaa tonnin käydä kokeilemassa. Jos siis haluat saada autosi katsastettua. Tai sitten irroitat remmin katsastukseen.
ESStuning tekee ahdinsarjoja joiden hinta pyörii 4000-6000e luokassa...
sigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
Mitä kukakin pitää kohtuuhintaisena mutta useista tuhansista puhutaan :think
Ensimmäinen ongelma on se ettei N52-koneseen ole olemassa valmista sarjaa. Jos teet ahtamisen itse, sinun on joka tapauksessa hankittava euro 4-normin alittava päästömittaus VTT:ltä. Maksaa tonnin käydä kokeilemassa. Jos siis haluat saada autosi katsastettua. Tai sitten irroitat remmin katsastukseen.
ESStuning tekee ahdinsarjoja joiden hinta pyörii 4000-6000e luokassa...
Kiitti infosta, tosiaan kuulostaa siltä että menee liian kalliiksi mun kukkarolle. Melkein jo vaihtaisi M-malliin jos alkaa tuhansia kulua.
Onko mitään hyvää/kivaa tapaa saada lisäpiristystä tällaseen vehkeeseen? Lastutus ei vapaastihengittävässä paljoa paina mutta onko muita "settejä" olemassa?
Nyt mennään Avensiksella, saa nauraa. Baijerilaisen paluuta odotellessa
EX: 535D F10 M-Sport
EX: Z4 Coupé -06
hei pystysikö joku laskeen tai antaan ohjeet miten laskea puristus kuinka paksun kannentiivisteen tarvin että saa puristukse lähelle 8:sia moottori on m20 b25 vakio kampia-akseli, m50b20 kierto kanget, m50b25 männät(männät tarvin vielä voi kaupata) ja kestääkö vakio jako päänremmi kuin hyvin pitääkö vaihtaa 400hp autoo jo parempi?
Minulta löytyy ylimääräisenä m20b25 sorvatut KAT männät. 135mm kangilla puristukset n. 8:1
Ja vakio remmi kestää.
olis tuosa tarkotus turbottaa e36 m50b20 moottorilla joten onko kellään kokemusta http://www.ahtoja.com/product/96/wr-560 moisesta turbosta toimiiko? vai hajoaako ensimmäisen 1000km jälkeen?
Comment