toisaalla foorumia... periaattees sama m52 mut vähän isompi...
M50-turbo keskustelua osista 2016
Collapse
X
-
Mutta hyvin se veti ne pari vetoaOriginally posted by ooopeee View PostNo eipä kansipahvi varsinaisesti ole kulutusosa joka vaatii tietyn väliajoin vaihtoa, riippuu tuo ahtopaine sit taas kaikesta muustaki mitä viittii pistää. Onne jotku pistänny kiloakin tai yli ilman ongelmata. 0,7-0,8 vois alkuun olla ihan hyvä ja kattoo miltä maistuu.
E36 328i M50B30 turbo
Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91
Comment
-
Justiin vingutin tilaa toissa viikollaOriginally posted by naikou View PostKärsiikö m52 nikasil-lohkosta vinguttaa pois sylinteriputkien alareunoista? Kun ei mahdu m50 veiveillä pyörimään muuten. Onko muut tehnyt tällain?
E36 328i M50B30 turbo
Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91
Comment
-
Läheltä sattu löytyy niin tuli haettuu putkitettu lohko kun toi vanha nikasil paska antautui laatikkoa irrottaessa, ei tarvi enää sen pinnotteen kanssa arvuutella et kestääkö edes kesän vai kaks viikkoo
Ootteko käyttäny vakio männänrenkaan päittäisvälyksiä ahdetussakin ilman ongelmia, radalla tulee ajeltua jotenka sitä ei ajeta joutokäynnillä
E39 523i Turbo
Comment
-
Kyllähän ne aika hyvin on speksissä suoraan. Tänään kokeilin 4k ajettua rengasta niin oli välys vielä 0.2mm eli siellä missä pitääOriginally posted by bmw89 View PostEipä mulla ainakaan ongelmaa ollut, kun kaks kesää päästelin goetzen renkailla ilman mitään mittailua
E36 328i M50B30 turbo
Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91
Comment
-
Tähän vielä vastausta olisin vailla ja lisänä minkälaisia katkos välyksiä noille takomännille, dp:en männät muttei tullut mitään lappuja mukaan millaset pitäs olla männänrenkaiden välykset?Originally posted by Bansku View PostVedetäänkö yläpään arpit cooperin pahvin kanssa arpin ohjeen mukaiseen momenttiin vai jättääkö löysemmälle? Välillä jotain juttua ollu että näitäkin halkastu arpeilla :think
Comment
-
Tälleen näin mistään mitään tietämättä järkeilisin (=mutuilisin) että jos ne reiät niille on olemassa(?) niin silloin ne varmaan olisi hyvä olla siellä, koska muuten hukkaa kyllä öljynpaineet sitäkautta, sen verran isot reiät kyseessä. Jos ei reikiä ole niin eikai siinä sitten mitään muuta ku kovaa ajoa, tosin ei ole kyllä sellaisia M50-lohkoja vielä vastaan tullut ainakaan B25-koossa.Originally posted by Maikkeli View PostM50 öljyruiskut. Onko noi kaikissa malleissa ja välttämättömät olla? Tuli huomattua kaverin lohkosta että puuttuu kokonaan. :thinkMusti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
-
M52B25 ahtaminen, vakio imusarjalla vai M50? Pakonokaksi M50nv imunokka?
Sitten vielä tyhmä kysymys, jos pakosarja on perus valusarja (spa) niin siihen ei varmaan kannata laittaa jaetulla pakopesällä olevaan ahdinta? HX35 näyttäisi olevan aina jaetulla pesällä?Luukku auki ja risut kyytiin
Comment
-
Vakio imusarjalla. Ei rajota tehoja yläpäässä juurikaan, tai vaikka jos rajottaakin, niin nostaa vaan ahtoja lisää. Mutta saa alavääntöä alipainealueelle mukavasti. Muista liimata tyhjäkäyntiventtiili tiukasti paikalleen, tai se ampuu irti heti kun menee ahdoille.Originally posted by Tomba87 View PostM52B25 ahtaminen, vakio imusarjalla vai M50? Pakonokaksi M50nv imunokka?
Sitten vielä tyhmä kysymys, jos pakosarja on perus valusarja (spa) niin siihen ei varmaan kannata laittaa jaetulla pakopesällä olevaan ahdinta? HX35 näyttäisi olevan aina jaetulla pesällä?
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
Comment