Announcement

Collapse
No announcement yet.

M50-turbo keskustelua osista 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jmp2002
    BTCF Member
    • Oct 2003
    • 5727
    • Rovaniemi

    toisaalla foorumia... periaattees sama m52 mut vähän isompi...

    E30 325i Touring -89
    E30 325i touring -88 m50tbo
    G20 330e M-Sport -20

    Comment

    • Matuh
      BTCF Member
      • Apr 2013
      • 3702
      • Kouvola

      Originally posted by ooopeee View Post
      No eipä kansipahvi varsinaisesti ole kulutusosa joka vaatii tietyn väliajoin vaihtoa, riippuu tuo ahtopaine sit taas kaikesta muustaki mitä viittii pistää. Onne jotku pistänny kiloakin tai yli ilman ongelmata. 0,7-0,8 vois alkuun olla ihan hyvä ja kattoo miltä maistuu.
      Mutta hyvin se veti ne pari vetoa
      E36 328i M50B30 turbo
      Skoda vRS
      Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
      Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu

      EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91

      Comment

      • Bansku
        Bimmer Enthusiast
        • Nov 2011
        • 1493
        • Savo

        Vedetäänkö yläpään arpit cooperin pahvin kanssa arpin ohjeen mukaiseen momenttiin vai jättääkö löysemmälle? Välillä jotain juttua ollu että näitäkin halkastu arpeilla :think

        Comment

        • naikou
          Bimmer Enthusiast
          • Dec 2010
          • 1764
          • vihti

          Kärsiikö m52 nikasil-lohkosta vinguttaa pois sylinteriputkien alareunoista? Kun ei mahdu m50 veiveillä pyörimään muuten. Onko muut tehnyt tällain?
          E39 523i Turbo

          Comment

          • ooopeee
            BTCF Member
            • Dec 2011
            • 2111
            • Kouvola

            Originally posted by naikou View Post
            Kärsiikö m52 nikasil-lohkosta vinguttaa pois sylinteriputkien alareunoista? Kun ei mahdu m50 veiveillä pyörimään muuten. Onko muut tehnyt tällain?
            Siitä vaan.
            VW passat 1.9tdi 4motion
            E36 "328" cabrio

            Comment

            • Matuh
              BTCF Member
              • Apr 2013
              • 3702
              • Kouvola

              Originally posted by naikou View Post
              Kärsiikö m52 nikasil-lohkosta vinguttaa pois sylinteriputkien alareunoista? Kun ei mahdu m50 veiveillä pyörimään muuten. Onko muut tehnyt tällain?
              Justiin vingutin tilaa toissa viikolla
              E36 328i M50B30 turbo
              Skoda vRS
              Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
              Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu

              EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91

              Comment

              • naikou
                Bimmer Enthusiast
                • Dec 2010
                • 1764
                • vihti

                Läheltä sattu löytyy niin tuli haettuu putkitettu lohko kun toi vanha nikasil paska antautui laatikkoa irrottaessa, ei tarvi enää sen pinnotteen kanssa arvuutella et kestääkö edes kesän vai kaks viikkoo

                Ootteko käyttäny vakio männänrenkaan päittäisvälyksiä ahdetussakin ilman ongelmia, radalla tulee ajeltua jotenka sitä ei ajeta joutokäynnillä
                E39 523i Turbo

                Comment

                • bmw89
                  Bimmer Fanatic
                  • Mar 2010
                  • 565
                  • Ulvila

                  Eipä mulla ainakaan ongelmaa ollut, kun kaks kesää päästelin goetzen renkailla ilman mitään mittailua
                  -E30 "316i"

                  ex. e46 328i,

                  Comment

                  • Matuh
                    BTCF Member
                    • Apr 2013
                    • 3702
                    • Kouvola

                    Originally posted by bmw89 View Post
                    Eipä mulla ainakaan ongelmaa ollut, kun kaks kesää päästelin goetzen renkailla ilman mitään mittailua
                    Kyllähän ne aika hyvin on speksissä suoraan. Tänään kokeilin 4k ajettua rengasta niin oli välys vielä 0.2mm eli siellä missä pitää
                    E36 328i M50B30 turbo
                    Skoda vRS
                    Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
                    Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu

                    EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91

                    Comment

                    • Bansku
                      Bimmer Enthusiast
                      • Nov 2011
                      • 1493
                      • Savo

                      Originally posted by Bansku View Post
                      Vedetäänkö yläpään arpit cooperin pahvin kanssa arpin ohjeen mukaiseen momenttiin vai jättääkö löysemmälle? Välillä jotain juttua ollu että näitäkin halkastu arpeilla :think
                      Tähän vielä vastausta olisin vailla ja lisänä minkälaisia katkos välyksiä noille takomännille, dp:en männät muttei tullut mitään lappuja mukaan millaset pitäs olla männänrenkaiden välykset?

                      Comment

                      • Maikkeli
                        BTCF Member
                        • Aug 2010
                        • 1301
                        • Nousiainen

                        M50 öljyruiskut. Onko noi kaikissa malleissa ja välttämättömät olla? Tuli huomattua kaverin lohkosta että puuttuu kokonaan. :think
                        E30 316 M42TBO -87
                        BMW 1502 Turbo -77

                        ''It's a bit laggy, but comes on like a shower of shit.''

                        Comment

                        • Supra^
                          BTCF Member
                          • Jul 2005
                          • 5150
                          • ᶛᶛᵻᶰᶛ˄

                          Originally posted by Maikkeli View Post
                          M50 öljyruiskut. Onko noi kaikissa malleissa ja välttämättömät olla? Tuli huomattua kaverin lohkosta että puuttuu kokonaan. :think
                          Tälleen näin mistään mitään tietämättä järkeilisin (=mutuilisin) että jos ne reiät niille on olemassa(?) niin silloin ne varmaan olisi hyvä olla siellä, koska muuten hukkaa kyllä öljynpaineet sitäkautta, sen verran isot reiät kyseessä. Jos ei reikiä ole niin eikai siinä sitten mitään muuta ku kovaa ajoa, tosin ei ole kyllä sellaisia M50-lohkoja vielä vastaan tullut ainakaan B25-koossa.
                          Musti 8HP
                          Nokivasara M47
                          TeiniCoupé DCT
                          E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo

                          Ex:
                          E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i

                          Comment

                          • Maikkeli
                            BTCF Member
                            • Aug 2010
                            • 1301
                            • Nousiainen

                            No näin oli omatkin ajatukset, pakko silti varmistella kun koneesta ponnistetaan mahd. paljon ulos

                            Kiitos vastauksesta.
                            E30 316 M42TBO -87
                            BMW 1502 Turbo -77

                            ''It's a bit laggy, but comes on like a shower of shit.''

                            Comment

                            • Tomba87
                              BTCF Member
                              • Oct 2004
                              • 4029
                              • Imatra

                              M52B25 ahtaminen, vakio imusarjalla vai M50? Pakonokaksi M50nv imunokka?

                              Sitten vielä tyhmä kysymys, jos pakosarja on perus valusarja (spa) niin siihen ei varmaan kannata laittaa jaetulla pakopesällä olevaan ahdinta? HX35 näyttäisi olevan aina jaetulla pesällä?
                              Luukku auki ja risut kyytiin

                              Comment

                              • Pazi88
                                Moderator
                                • Jan 2007
                                • 11134
                                • Oulu

                                Originally posted by Tomba87 View Post
                                M52B25 ahtaminen, vakio imusarjalla vai M50? Pakonokaksi M50nv imunokka?

                                Sitten vielä tyhmä kysymys, jos pakosarja on perus valusarja (spa) niin siihen ei varmaan kannata laittaa jaetulla pakopesällä olevaan ahdinta? HX35 näyttäisi olevan aina jaetulla pesällä?
                                Vakio imusarjalla. Ei rajota tehoja yläpäässä juurikaan, tai vaikka jos rajottaakin, niin nostaa vaan ahtoja lisää. Mutta saa alavääntöä alipainealueelle mukavasti. Muista liimata tyhjäkäyntiventtiili tiukasti paikalleen, tai se ampuu irti heti kun menee ahdoille.

                                Instagram, YouTube kanava
                                ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎