Kaikissa noissa halvoissa valusarjoissa varmaan jotain heittoa on, mutta eipä ole kovin optimaalisia yleensä ne tallilla itseväsätytkään. Työkalut käteen ja vähän muokkaamaan niin saa ihan toimivia noista. Tässä kuva omasta sarjasta josta vingulla sitten vähän muokattiin, hyvin pelas ja heräämisen kanssa ei mitään ongelmia, n.3000 rpm oli jo se kilo ahtoja vakio m50b25. Aivan turhaa miettiä tän tason virityksissä mitään pulssejakaan ja putkien pituuksia kun puhutaan turbomoottorista. Tulee lisää ja tiukempaa mutkaa pakosarjaan joka hidastaa ahtimelle tulevia pakokaasuja enemmän kuin niiden pakopulssien ajoittaminen tuo hyötyä ja ahdin herää myöhemmin.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M50-turbo keskustelua osista 2016
Collapse
X
-
Mistäs porukka tilannut noita goetzen männän renkaita, vaiko meneekö ihan NPR renkaatkin
Ja laakerit haettu paikalliselta fixukselta?E36 328i M50B30 turbo
Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91
Comment
-
-
Mihin mäntiin oot niitä renkaita vailla?ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Comment
-
-
Paikalliselta fixukselta saa kummatkin. Hinta on yleensä samaa luokkaa, mitä ebayssäkin niistä joutuu maksamaan.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Varmistetaas nyt täältä ennenkuin alan hommaamaan osia. Oliko se niin että E36:ssa on pienempi kytkimen työsylinteri mitä E34:ssa?
Mulla on M50, jossa on BF:n vauhtipyörä ja SRE kytkin. Vaihteisto on 525:n ZF, josta on myös kytkintyösylinteri ja pääsylinterinä on Wilwoodin 0.75". Kytkin irroittaa vasta ihan poljin pohjassa, niin tohon kai tarvitaan pienempi työsylinteri.
Comment
-
-
Originally posted by TeemuM View PostVarmistetaas nyt täältä ennenkuin alan hommaamaan osia. Oliko se niin että E36:ssa on pienempi kytkimen työsylinteri mitä E34:ssa?
Mulla on M50, jossa on BF:n vauhtipyörä ja SRE kytkin. Vaihteisto on 525:n ZF, josta on myös kytkintyösylinteri ja pääsylinterinä on Wilwoodin 0.75". Kytkin irroittaa vasta ihan poljin pohjassa, niin tohon kai tarvitaan pienempi työsylinteri.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Originally posted by TeemuM View PostVarmistetaas nyt täältä ennenkuin alan hommaamaan osia. Oliko se niin että E36:ssa on pienempi kytkimen työsylinteri mitä E34:ssa?
Mulla on M50, jossa on BF:n vauhtipyörä ja SRE kytkin. Vaihteisto on 525:n ZF, josta on myös kytkintyösylinteri ja pääsylinterinä on Wilwoodin 0.75". Kytkin irroittaa vasta ihan poljin pohjassa, niin tohon kai tarvitaan pienempi työsylinteri.sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by O-Peksi View PostMihin mäntiin oot niitä renkaita vailla?E36 328i M50B30 turbo
Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91
Comment
-
-
Originally posted by TeemuM View PostVarmistetaas nyt täältä ennenkuin alan hommaamaan osia. Oliko se niin että E36:ssa on pienempi kytkimen työsylinteri mitä E34:ssa?
Mulla on M50, jossa on BF:n vauhtipyörä ja SRE kytkin. Vaihteisto on 525:n ZF, josta on myös kytkintyösylinteri ja pääsylinterinä on Wilwoodin 0.75". Kytkin irroittaa vasta ihan poljin pohjassa, niin tohon kai tarvitaan pienempi työsylinteri.
Onko sulla massalevy?Autopalvelu MH-motor
Huollot ja korjaukset niin uusiin kuin vanhoihin bemareihin, lukkoperäremontit ja alumiini/rst hitsaukset.
Maxxecu myynti ja asennus
www.mh-motor.fi 0503218217
Kulkineet:
E6 2000 touring
E6 2002 touring
E30 318is ///Mtechnic 2
E34 ///M5 nürburgring
E34 S62b50 turbo dct
E39 523i ///Msport
F30 320d
Comment
-
-
[QUOTE=Supra^;3795579]Ei voi ainakaan ihan heittämällä. Ylöspäin jos laittaa niin pakopesä on kanteen nähden vähän huonossa linjassa, ja jos väliin tekee adapterin niin turbo kuin turbo alkaa olemaan jo aika lähellä konepeltiä
Eikö tommosen pysty modamaan mallia laikkaa tosta ton laipan kokonaan pois ja hitsaa eri kulmaan?Käyttis: e91 325i
Projekti: E36 M50 turbo
Comment
-
-
Originally posted by Veemu View PostOriginally posted by Supra^ View PostOriginally posted by Tomba87 View Posthttp://www.ebay.de/itm/TA-TECHNIX-T3...EAAOSwa39Ut-lu
Voiko tuollaista pakosarjaa käyttää kummin päin vain?Musti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
-
-
Originally posted by Supra^ View PostMiksipäs ei. Olen vaan ollut siinä käsityksessä että valuraudan hitsaaminen on ns. "perseestä", varsinkin jos samaan lauseeseen sotketaan sana "kiina". :thinkKäyttis: e91 325i
Projekti: E36 M50 turbo
Comment
-
-
Originally posted by Pikkuvelii View Poste34 m5 mallissa on pienellä männällä oleva sylinteri. Siihen tarvii sitten pitkä tappi mikä pitää itse tehdä. Tärkeää on myös se haarukan asento siellä laatikon sisällä.
Onko sulla massalevy?
Comment
-
-
Ahdin
Otetaan vastaan ahdin ehdotuksia nv m50b25 moottoriin, moottoriin uusittu kaikki laakerit (king race) ja gotzen männänrenkaat, pahviks tulee athenan coopering ja kdfi mega säestämään orkesteria, tehotavote siinä 400 paremmalla puolella (480-> ois unelma)... Tällä hetkellä kilpalussa mukana holsetin hx35 ja hx40 super. Kumpi voittaa vai onko jollain parempia ideoita?Käyttis: e91 325i
Projekti: E36 M50 turbo
Comment
-
Comment