Announcement
Collapse
No announcement yet.
TT-Thermo moottorilämmitin
Collapse
X
-
Originally posted by Soppamies View PostHei, kiinostaisi myös mihin letkuun näitä on asennetttu. Toi sisätilan num.1 letku monessa muussa merkissä ainakin ollut ihan hyvä, mutta noi magneettiventtiilit vähän ihmetyttää.. Tulee kohta kiire asentaaF11 530dA xDrive M-sport -13
Ex:E39 525i Touring M-sport -03
Ex: E38 740iA -98
Ex: E39 525iA Touring M-sport -02
Ex: E39 523i -96
Ex: E34 520i -89
Comment
-
-
Ja käsittääkseni mm. VAG-konsernin tuotteissa vesiventtiilit on kiinni oletuksena, kun autosta on virrat poissa. Tänään laitan muijan A4:een sysipaskan säteilylämppärin tilalle tuon 1000W TT-Thermon, niin selviää sekin, että saako ne vesivenat auki-asentoon ihan VCDS:llä. Bemareissa oletuksena venttiilit auki virtojen ollessa poissa.ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Comment
-
-
tt thermo Asennus.
Mulla on bmw:eessä erinlainen tuo sähköinen lisävesipumppu. Tässä on kiertovesi pumpun yhteydessä kaksi mangneetti venttiiliä. Sekä tehdas asenteinen webasto mulla menee 3 putkea sinne sisätila kennolla. Ainakin ne menevät samasta kohtaa rintapellistä läpi. Vähän arvelluttaa että mihin putkeen näistä lämmittimen laitan.
Comment
-
-
Originally posted by Black-Smoke 530D View PostMulla on bmw:eessä erinlainen tuo sähköinen lisävesipumppu Kuin yllä olevessa kuvissa oli. Tässä on kiertovesi pumpun yhteydessä kaksi mangneetti venttiiliä. Sekä tehdas asenteinen webasto mulla menee 3 putkea sinne sisätila kennolla. Ainakin ne menevät samasta kohtaa rintapellistä läpi. Vähän arvelluttaa että mihin putkeen näistä lämmittimen laitan.
Comment
-
-
Eikös tuollaisessa 3 putkisessa mallissa tuollainen lämmitin kannattaisi laittaa ennen vesiventtiilejä ni kiertää molempien puolien venttiilien kautta?Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
-
Originally posted by Driver22 View PostOnko kukaan saanut kytkettyä tuota sisälämppärin puhallinta niin että kun laittaa auto roikkaan niin lähtisi sisätilan puhallus päälle?
Akun säästämiseksi suosittelen sähköllä toimivaa sisätilanlämppäriä.
Comment
-
Comment