Originally posted by zener
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
TT-Thermo moottorilämmitin
Collapse
X
-
mb 519 täys pitkä
mb 316 tela/mopon kuskaus alusta
e30 m50b28 MadMax edit, feat Rotrex + boosted by Holset.
e31 850i Miljoonan markan bmw.
e21. Kimppa rassi.
Awd corolla turbo.+420whp..
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostTuohan vaatii jo hieman erilaisen kytkennän. Kenties joku rele hässäkkä mikä kytkeen puhaltimelle virrat?
Akun säästämiseksi suosittelen sähköllä toimivaa sisätilanlämppäriä.
Eikä tuolla 1000-2000w lämmittimellä kyllä häävejä lämpöjä sisälle saada.Last edited by Driver22; 03-12-2016, 09:06.F31 330D Xdrive M-Sport
Comment
-
-
Kokemuksia tt-thermon kestävyydestä? Audifoorumilla on useampi kosahtanut, otannasta en tiedä, mutta jos löytyy kokemuksia pidemmästä käytöstä niin tänne vaan.F11 530dA xDrive M-sport -13
Ex:E39 525i Touring M-sport -03
Ex: E38 740iA -98
Ex: E39 525iA Touring M-sport -02
Ex: E39 523i -96
Ex: E34 520i -89
Comment
-
-
Originally posted by mikron View PostKokemuksia tt-thermon kestävyydestä? Audifoorumilla on useampi kosahtanut, otannasta en tiedä, mutta jos löytyy kokemuksia pidemmästä käytöstä niin tänne vaan.
Itselläni hajosi eka viikossa. Toinen kesti sitten sen aikaa mitä auto vielä oli.
Originally posted by Driver22 View PostTarpeeksi että ikkunat pysyy auki Kuitenkin aika rajalliset nuo tolppien sulakkeet meillä esim. töissä, niin joku muutaman sadan watin sisälämppäri ei sen enempää tee sekään kun mitään yli kilowatin sisälämppäriä ei voi laittaa. Ja mitä väliä sillä tehomäärällä on, kennolle menevän nesteen lämpötila ratkaisee. Mitä tässä vuosien aikana bemareiden puhalluslämpötiloja/moottorinlämpöjen yhteyttä seurannut niin kunnolla lämmintä alkaa tulla vasta kun koneen lämmöt on yli 80c.Last edited by zener; 04-12-2016, 22:55.
Comment
-
-
Talven ajot kesti mulla 1850 wattinen 530D e61:ssä. Kyselin spostitse, että mitäs nyt? Ja vastaus oli, että asennusvirhe tai ilmaa järjestelmässä. Kun kyselin takuun perään, ei postiin enää vastattu. Se on seuraava ostettava sit saksan ebaysta.
-SpökeSCRAP MC
1928 Chevrolet Light Truck
1951 Harley Panhead
1979 Harley Shovelhead x 2
1979 Harley Ironhead
2008 BMW 530D
2005 X5 4.4i Sport
Comment
-
-
Ostaa mieluummin MTT-Tradingiltä, niin takuuasiatkin toimii.
Oma kun hajosi, niin Marko vastas MTT:ltä samantien ja uutta postiin.Last edited by zener; 06-12-2016, 08:14.
Comment
-
-
10kk kesti ensimmäinen 1,5kw lämmitin, jonka jälkeen alkoi vikavirtasuojaa laukomaan. Yritin soittaa maahantuojalle tuloksetta, jonka jälkeen laitoin mailia. Parin päivän päästä uusi lämmitin oli Postissa. Takuu pelasi ainakin omalla kohdallani moitteettomasti, jokseenkin jännä silti että ei luuriin tai maileihin vastata. Ostettu siis Suomen tuontitekniikalta.E93 ///M3
E60 530dA aka M5
F11 525dA Xdrive
Tesla model 3 LR MY22
Comment
-
-
Originally posted by Spetke View PostKauanko menee ennen kuin aloitetaan käräjät liittimen kopioinnista?
Tulee kallis paukku kyseisen TT Thermo lämmittimen maahantuonnille kun häviää casen Defalle :think
Onhan tolppajohtojakin ollu jo muutaman vuoden tarjolla joissa on "defa"-liitin, eikä tarvitse enää ostaa Defan ryöstöhintaista pakkasessa jäykkenevää keppiä.EVERYTHING | WORKS
Comment
-
-
Mulla oli viime talvena MB Vitossa tuollainen vastaava Calixin paska.
Viton oma webasto kabut.
2 kertaa lämmitin sillä konetta, TAI SIIS YRITIN. "Lähellä" olevat suorat muovi liitokset, kulmaliitokset suli kuumuudesta ja tuli nesteet pihalle. Oisikohan lähin muovinen liitin ollut 15 cm päässä, tokalla kerralla + 20 cm päässä.
Aamulla sit ihmetystä kummaa, kun nesteet pihalla. "Lämmitin" pois ja tilalle putkenpätkä ja lisää nestettä. EN YRITTÄNYT ETSIÄ kolmatta kertaa enää mitään paikkaa.
Korjaututin prkle risan webaston...Last edited by Bemu Z3; 07-12-2016, 15:30.
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostJohan nimikin kertoo... ToimiiTuurilla-Thermo.
Itselläni hajosi eka viikossa. Toinen kesti sitten sen aikaa mitä auto vielä oli.
Kyllä kai teholla on merkitystä. Nestetilavuus on kuitenki aika iso ja sitten jos siitä yritetään vielä pikkulämppärin voimin saahan jotain haihdutettua sisätiloihin. Auton akun tuhlausta lähinnä.
Ainakin näin viikon käytön jälkeen toimii niinkuin pitää asennus omaan autoon vaati hiukan soveltamista että sai sen pystyasentoon.F31 330D Xdrive M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by Driver22 View PostJos et ymmärtänyt pointtia niin ei ole mitään webastoa yritys korvata. Mulla nesteenlämmöt nousee tuolla 1,5kW lämmittimellä noin +50c niin se on jo sellainen lämpötila että jos sisätilan puhalluksen päälle niin sen verta lämmintä tulee että ikkunat pysyy sulana ja säästyy raaputtamiselta itsellä on ollut webastoja 3kpl edellisessä autoissa ja ei niillä tee oikeilla pakkasilla mitään, toimii jos toimii. Ei kiinnosta investoida 2ke sellaiseen.
Ainakin näin viikon käytön jälkeen toimii niinkuin pitää asennus omaan autoon vaati hiukan soveltamista että sai sen pystyasentoon.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Onko kukaan purkanut TT-Thermoa, saakohan noihin varaosia? Ostin "käytetyn" (=käyttämättömän) jossa vielä takuuta jäljellä. Toimi tasan kerran, sen koommin ei ole nesteitä kierrättänyt, vaan kiehauttaa nesteen. Testasin myös irrallaan kahdella vesisäiliöllä, sama homma. Maahantuoja (=ostopaikka) ei enää vastaa sähköposteihin, kun kysyin että mitä nyt, niin kaipa tuo on sama purkaa itse. Kyseessä siis 1000W KLD.Musti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
-
Comment