Kyllä pääsee, viime viikolla viimeksi M60 elämään ihmettelin INPA:lla & Testolla. Kyllähän tuo olisi selvinnyt tuleeko sielä signaalia vai ei kun olisi live-dataa katsonut, vaikka ei jostain syystä vikakoodia tulisikaan.
Pääsee joo.. muistelin aikaa ennen kunnollista piuhaa.
Moottorinohjaus vaan ei ymmärrä tuota jos kampuran anturi on irti. On vain vakavasti sitä mieltä että kone ei pyöri eikä jätä siitä hyvästä vikakoodia.
Edit: Urpo_rotta ehtikin ensin. Ja kyllä autocom näyttää kierrokset jos anturi pelaa.
Kyllä pääsee, viime viikolla viimeksi M60 elämään ihmettelin INPA:lla & Testolla. Kyllähän tuo olisi selvinnyt tuleeko sielä signaalia vai ei kun olisi live-dataa katsonut, vaikka ei jostain syystä vikakoodia tulisikaan.
Luultavasti autocomillakin näkee kierroslukutiedon kun osaa katsoa.
Olisiko niin että ilman kammelta tulevaa signaalia moottorinohjaus ei älyä koneen starttaavan joten vikakoodia ei tule. Eikä muutkaan arvot herää henkiin.
Kyllä pääsee, viime viikolla viimeksi M60 elämään ihmettelin INPA:lla & Testolla. Kyllähän tuo olisi selvinnyt tuleeko sielä signaalia vai ei kun olisi live-dataa katsonut, vaikka ei jostain syystä vikakoodia tulisikaan.
Tämä koitettu, ei vaikutusta Puolalle tulee virtaa kyllä mut käynnistäessä en oo päässy kattoo. Myöskään entiedä tuleeko kierrostietoa mutta kampuran asentotunnistin on matkalla. Autocom ei siitä koodia osaa antaa piuha irtikään. Muita vehkeitä ei ny oo millä kattella
Laakista läks asentotunnistin vaihdon jälkeen
Eiks tommoset turhakkeet vois nakata seuraavaan romukuormaan?
Tämä koitettu, ei vaikutusta Puolalle tulee virtaa kyllä mut käynnistäessä en oo päässy kattoo. Myöskään entiedä tuleeko kierrostietoa mutta kampuran asentotunnistin on matkalla. Autocom ei siitä koodia osaa antaa piuha irtikään. Muita vehkeitä ei ny oo millä kattella
Kaikkihan on mahdollista ennenku sulkee vika mahdollisuuden pois. Voiko virtalukon pohja oikutella? Tai kun automaatti niin onko noita ollu että ei esmes tunnista että on P tai N
Virtalukon pohja voi toiki oireilla mutta siinä tapauksessa ei pitäisi tulla vikakoodia jännitteensaannista. Automaatin P/N kytkimet ei vaikuta DME virransyöttöön, ainoastaan startin herätteeseen.
Jos virtalukon pohja kiukuttelee, puolille ei tule sähköä ja jos DME rele kiukuttelee, suuttimille ja lambdan lämmityksen releelle ei tule sähköä. Rikkinäinen virtalukonpohja estäisi myös DME releen toiminnan joten mittaa ensin puolilta.. Virrat päällä luonnollisesti.
Kaikkihan on mahdollista ennenku sulkee vika mahdollisuuden pois. Voiko virtalukon pohja oikutella? Tai kun automaatti niin onko noita ollu että ei esmes tunnista että on P tai N
E34 94- m60 ei käynnisty. Vikakoodina ohjainlaitteen jännitteen syöttö. Ideoita? Jälkiasennus Ajoneston otin pois. Bensapumppu ei ainakaan surraa.. Ecun 26 ja 56 plussat ainanin kunnossa. Bensapumpun releelle tulee virtaa. Sulakkeelle ei käynnistäessäkään. Toista ecua koitettu
Leave a comment: