kaasulpänän asentotunnistin.
Koittanu ettii m60b40 kaasulpän asentotunnistimen johtojen järjestystä. osaako joku vinkata paikkaa josta ne löytyy, tai suoraan järjestystä.
M60/M62 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
X
-
noniin, nyt ois imusarja otettu irti ja sähköt siirretty syrjään. enää olisi pakosarjat, taitaa olla aika työläs homma? pitääkö alakautta tolskata vai saako pelkästään yläkautta laitettua. google kerto monia tapoja.
Leave a comment:
-
-
No mitkä piuhat sinne menee, että ei venttiilikoppia/kansia saisi pois?
e39 tais mennä sinne "syvemälle" koneen edestä laturille, sekä startille heräte ja ö-tasoanturin johdot. Nuohan saa kaikki irti ja johtosarjan saa sitten käännettyä koneen toiselle puolelle (olettaen että muut liittimet auki). :think
Leave a comment:
-
-
Voihan siihen tehdä asiallisen liittimen ettei tarvi kolvata.
Terveisiä vaan kaikille ketkä haluaa irrottaa sen piuhan "asiallisesti"
Leave a comment:
-
-
Originally posted by peto2 View PostKaksi typerintä asiaa mihin autoissa törmää ja samassa lauseessa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by kimmopauliina View Postm62b35 09/1996 pitäs saaha sähköt ja imusarja pois, kannentiivisteitten vaihto. miten ihmeessä ne sähköt voi saada purettua siitä moottorin päältä pois kun kuskin puolelta menee johto johonkin moottorin alapuolelle siitä laatikon päästä missä on ne johot kerällä. suuttimien töpsölit sai kyllä irti ilman ongelmia. vänkärin puolella kans tympiästi meni sinne alas etupuolelle jotku johot.
EDIT: ilmeisesti laturille menee. pitää huomenna purkaa flekti ja laturi pois jos sitten sais sähköt nostettua sivuun.
Leave a comment:
-
-
m62b35 09/1996 pitäs saaha sähköt ja imusarja pois, kannentiivisteitten vaihto. miten ihmeessä ne sähköt voi saada purettua siitä moottorin päältä pois kun kuskin puolelta menee johto johonkin moottorin alapuolelle siitä laatikon päästä missä on ne johot kerällä. suuttimien töpsölit sai kyllä irti ilman ongelmia. vänkärin puolella kans tympiästi meni sinne alas etupuolelle jotku johot.
EDIT: ilmeisesti laturille menee. pitää huomenna purkaa flekti ja laturi pois jos sitten sais sähköt nostettua sivuun.Last edited by kimmopauliina; 28-07-2019, 22:00.
Leave a comment:
-
-
Ahdettu m60b40 ja polttoaineena e85. Riittääkö tuo alkuperäinen jakopäästä lähtevä huohotus ulkoisella kerääjäsäiliöllä, vai tekeekö suoraan venttiilikoppiin lähdöt tuon alkuperäisen lisäksi?
Leave a comment:
-
-
M60B30 ja M60B40 käytetty ilmeisesti samoja suuttimia tehtaalta tullessa?
Fanssi ja realoem näytti ainakin samat varaosanumerot molempiin.
Leave a comment:
-
-
Suosittelen ngk kaks kärkisiä bosch tulppia en voi suositella kellekkään
Leave a comment:
-
-
Originally posted by KimmoK View PostOnko käytännön merkitystä laittaako koneeseen kaksikärkiset tai nelikärkiset sytytystulpat? M62b44 moottorina.
Tehdas on sinne laittanut alkujaan kaksikärkiset niin pitäisi ainakin vakiossa pelata kuten kuuluu.Last edited by Muurahainen; 11-07-2019, 11:43.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by JJT View PostVanokseton m62 jolla ajettu n.300tkm, jako pielessä muutaman asteen. Onko todennäköistä että ketju venynyt ja jakopää vaihtokunnossa? Laaharit on ehjät.
Jos laahaimet (myös u-laahain) todellakin on aivan ehjät niin voisit mahdollisesti vaihtaa pelkän ketjun.
Jos taas haluat pelata riskipeliä, säädät vain nokat kohdalleen ja ajat.
Tarvikkeena osat on halpoja, esim ebayssa.
Leave a comment:
-
-
Vanokseton m62 jolla ajettu n.300tkm, jako pielessä muutaman asteen. Onko todennäköistä että ketju venynyt ja jakopää vaihtokunnossa? Laaharit on ehjät.
Leave a comment:
-
Leave a comment: