Originally posted by bmw89
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M52B28 Viritys ym Haaveilutopic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Sopiiko m54 nokkapukki heittämällä m50 kanteen? Semmonen tuli nokan mukana:think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Joni* View PostAinakin m50b25 non vanos koneeseen kun laitoin m54b30 imunokan joutui itse laakeripukkiin tekemään aika reilustikkin tilaa johtuen tuosta m54 nokan paksummasta nenien välisestä osasta.
M52B28 pukkiin mulla kävi bolt-on
Leave a comment:
-
-
Originally posted by aaape View PostKysyn nyt tähän samaan syssyyn. kuuluuko imunokan päällä olla se muovi koppa muovisen venttiilikopan kanssa? Ei näyttäny olevan nii mietin että liekkö edelliseltä remontin tekijältä unohtunu..
Leave a comment:
-
-
Ainakin uudemmissa M52:ssa tuo nokkapukki on erilainen, siinä siis nostajankolo on auki muualta paitsi laakeripesien kohdalta. Liekö samanlainen myös M54:ssä?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by aaape View PostOnko muilla ollu ongelmia m54b30 imunokan sopivuuden kanssa? Mulla nokka otti pukkiin kiinni ei mahtunu pyörimään ollenkaan ennen ku vähä "koneisti" nokkaa
Kysyn nyt tähän samaan syssyyn. kuuluuko imunokan päällä olla se muovi koppa muovisen venttiilikopan kanssa? Ei näyttäny olevan nii mietin että liekkö edelliseltä remontin tekijältä unohtunu..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Remotion View PostKyllä siitä pitää ottaa pois tavaraa siitä päästä.
Oikean määrän näkee kun laittaa 2.8 nokan kierteet vastakkain mutta joitakin millejä se on muistaakseni 2-5mm.
otti siis tuohon kohti kiinni pukissa..
nuo nastat siellä ahisti...
m52 joo mut tiedä vaikka kansi joskus vaihtunu kun nokkapukitkii oli miten sattuu laitettuLast edited by aaape; 02-12-2017, 06:41.
Leave a comment:
-
-
Ihan m52 koneessa? M50 nokkapukeissa on ollu välillä ongelmaa ettei mahdu pyörimään, mut ei vielä oo tullu m52 konetta vastaan että ois ollu.
Leave a comment:
-
-
Kyllä siitä pitää ottaa pois tavaraa siitä päästä.
Oikean määrän näkee kun laittaa 2.8 nokan kierteet vastakkain mutta joitakin millejä se on muistaakseni 2-5mm.
Leave a comment:
-
-
Onko muilla ollu ongelmia m54b30 imunokan sopivuuden kanssa? Mulla nokka otti pukkiin kiinni ei mahtunu pyörimään ollenkaan ennen ku vähä "koneisti" nokkaa
Kysyn nyt tähän samaan syssyyn. kuuluuko imunokan päällä olla se muovi koppa muovisen venttiilikopan kanssa? Ei näyttäny olevan nii mietin että liekkö edelliseltä remontin tekijältä unohtunu..Last edited by aaape; 02-12-2017, 00:37.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by mige95 View PostHaluisko kukaa lainaa/myydä tota time sert 1015 työkalu sarjaa ? ei tarttis yli satkun settiä ostaa yhden homman takia. Sovitaan yv:ssä sitten loppuu.
Leave a comment:
-
-
Time sert
Haluisko kukaa lainaa/myydä tota time sert 1015 työkalu sarjaa ? ei tarttis yli satkun settiä ostaa yhden homman takia. Sovitaan yv:ssä sitten loppuu.
Leave a comment:
-
Leave a comment: