Announcement

Collapse
No announcement yet.

M50-turbo keskustelua osista 2017

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • aaape
    BTCF Member
    • Aug 2009
    • 617
    • Muaninka

    M52kansi josta yhdestä pytystä menee pieni hiusmurtuma tulpanreijästä pakoventtiiliä päin. Onko vaikutusta vai meneekö hitusuu hommiksi
    e36 328i turbo (95)
    vw Caddy 1.9 (EKOdiesel)
    e30 316 (m30)(87) projekti

    EX.
    e30 318i,2Xe28 518i,e30 320 (2,5tds)(84) e34m52b28 e61 530d

    Comment

    • aaape
      BTCF Member
      • Aug 2009
      • 617
      • Muaninka

      Originally posted by afafaf View Post
      Eli kuka osais vähän hahmottaa nuista BW ahtimesta? Ei tarvis turhaan ostaa.

      Eli tarvin koko luokkaa hx 40 #16 pesällä..

      -S360 siivet 60/67 a.r 0.88 T4 singlescroll
      -S363 siivet 63/67 a.r 0.88 T4 singlescroll
      -S366 siivet 66/73 a.r 0.88 T4 singlescroll

      Mites tuo 0.88 a.r luku? Onko tuo nyt iso vai pieni pesä?kannattaako ottaa isommalla kun tuo 0.88?Tulee m50 koneen perään,ja n.500-600hv tehoille. Ja haluan että herääkin joskus��
      Käsittääkseni tuo 0.88 vastaa suunnilleen holsetin #16 pesää itse en ainakaan isompaa nuille tehoille laittaisi
      e36 328i turbo (95)
      vw Caddy 1.9 (EKOdiesel)
      e30 316 (m30)(87) projekti

      EX.
      e30 318i,2Xe28 518i,e30 320 (2,5tds)(84) e34m52b28 e61 530d

      Comment

      • Pazi88
        Moderator
        • Jan 2007
        • 11111
        • Oulu

        Originally posted by aaape View Post
        M52kansi josta yhdestä pytystä menee pieni hiusmurtuma tulpanreijästä pakoventtiiliä päin. Onko vaikutusta vai meneekö hitusuu hommiksi
        Ei pitäs vaikuttaa mihinkään, mut eihän se yhtä pitkäikäinen tule olemaan, mitä ilman hiusmurtumia oleva kansi. Mut aika normaalia löytää hiusmurtumia tulpankolosta pakoventtiiliin ihan ehjistä m5x kansista.

        Instagram, YouTube kanava
        ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva

        Comment

        • Bansku
          Bimmer Enthusiast
          • Nov 2011
          • 1493
          • Savo

          Originally posted by afafaf View Post
          Eli kuka osais vähän hahmottaa nuista BW ahtimesta? Ei tarvis turhaan ostaa.

          Eli tarvin koko luokkaa hx 40 #16 pesällä..

          -S360 siivet 60/67 a.r 0.88 T4 singlescroll
          -S363 siivet 63/67 a.r 0.88 T4 singlescroll
          -S366 siivet 66/73 a.r 0.88 T4 singlescroll

          Mites tuo 0.88 a.r luku? Onko tuo nyt iso vai pieni pesä?kannattaako ottaa isommalla kun tuo 0.88?Tulee m50 koneen perään,ja n.500-600hv tehoille. Ja haluan että herääkin joskus��
          Ota enemmälti tehuja irti ja osta lisäksi minulta ahdin, s369 1.00ar pesällä, uusi käyttämätön ja paketissa, hommaamaassa holsettia tilalle niin joutaa tuo kiertoon

          Comment

          • Supra^
            BTCF Member
            • Jul 2005
            • 5150
            • ᶛᶛᵻᶰᶛ˄

            Originally posted by Bansku View Post
            Ota enemmälti tehuja irti ja osta lisäksi minulta ahdin, s369 1.00ar pesällä, uusi käyttämätön ja paketissa, hommaamaassa holsettia tilalle niin joutaa tuo kiertoon
            Tuohan herää varmasti tosi hyvin kerta ei edes 366 eikä 364 0.91 pakopesällä meinaa herätä B28-koneessa.
            Ottaisin joko 360 tai 363, ja jos vaan saa niin twinscroll-pakopesällä, pienimmällä mahdollisella.
            Musti 8HP
            Nokivasara M47
            TeiniCoupé DCT
            E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo

            Ex:
            E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i

            Comment

            • Bansku
              Bimmer Enthusiast
              • Nov 2011
              • 1493
              • Savo

              Originally posted by Supra^ View Post
              Tuohan herää varmasti tosi hyvin kerta ei edes 366 eikä 364 0.91 pakopesällä meinaa herätä B28-koneessa.
              Ottaisin joko 360 tai 363, ja jos vaan saa niin twinscroll-pakopesällä, pienimmällä mahdollisella.
              "Ota enemmälti tehuja irti ja osta lisäksi" näinhän minä sitä tarkoitinkin että vakiokoneen kylkeen laitettava

              Comment

              • Supra^
                BTCF Member
                • Jul 2005
                • 5150
                • ᶛᶛᵻᶰᶛ˄

                Originally posted by Bansku View Post
                "Ota enemmälti tehuja irti ja osta lisäksi" näinhän minä sitä tarkoitinkin että vakiokoneen kylkeen laitettava
                Ja minä tarkoitin että pitää oikiasti laittaa reilusti tilavuutta lisää koneeseen jos haluaa mitenkään ajettavan kokoonpanon tuolla ahtimella. Heräävyyttä tässä pyydettiin, eikä tuolla ahtimella onnistu, vaikka nokat ja vanoskin olisi käytössä.
                Last edited by Supra^; 28-08-2018, 14:35.
                Musti 8HP
                Nokivasara M47
                TeiniCoupé DCT
                E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo

                Ex:
                E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i

                Comment

                • afafaf
                  Bimmer Enthusiast
                  • Nov 2004
                  • 1144
                  • Tornio

                  Originally posted by Supra^ View Post
                  Ja minä tarkoitin että pitää oikiasti laittaa reilusti tilavuutta lisää koneeseen jos haluaa mitenkään ajettavan kokoonpanon tuolla ahtimella. Heräävyyttä tässä pyydettiin, eikä tuolla ahtimella onnistu, vaikka nokat ja vanoskin olisi käytössä.
                  joo tosiaan pitää se herätä ennen ku rajotin tulee vastaan, imunokan vaihdan pakonokaksi.

                  eli s363 vai s360 0.88 pesällä? en kyllä onnistunu löytämään jaetulla pesällä 0.88..
                  Last edited by afafaf; 29-08-2018, 00:03.

                  Comment

                  • Miuge
                    Bimmer Fanatic
                    • Mar 2007
                    • 630
                    • Tampere

                    Originally posted by afafaf View Post
                    joo tosiaan pitää se herätä ennen ku rajotin tulee vastaan, imunokan vaihdan pakonokaksi.

                    eli s363 vai s360 0.88 pesällä? en kyllä onnistunu löytämään jaetulla pesällä 0.88..
                    S257 SXE pitäis myös riittää helposti tavoitteisiin ja sais laajemman käyttöalueen.
                    S300 T4 jaetut standardi pesät alkaa 0.91, AGP turbolla on pienempää 0.83 saatavilla ja varmaan joku saa täälläkin sorvattua sopivan.
                    Webshop - MRT Engineering
                    Facebook - MRT Engineering
                    Instagram - mrtengineering
                    YouTube - miugemrt

                    Comment

                    • Matuh
                      BTCF Member
                      • Apr 2013
                      • 3702
                      • Kouvola

                      Originally posted by Miuge View Post
                      S257 SXE pitäis myös riittää helposti tavoitteisiin ja sais laajemman käyttöalueen.
                      S300 T4 jaetut standardi pesät alkaa 0.91, AGP turbolla on pienempää 0.83 saatavilla ja varmaan joku saa täälläkin sorvattua sopivan.
                      257Sx-E varmasti paras ratkaisu, sikäli mikäli "käyttöaluetta" haluaa. Tolle 500-600hv teholle. Kun ei heräile.
                      E36 328i M50B30 turbo
                      Skoda vRS
                      Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
                      Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu

                      EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91

                      Comment

                      • Keme
                        Bimmer Fanatic
                        • Aug 2003
                        • 228
                        • Rannikko

                        Originally posted by Matuh View Post
                        257Sx-E varmasti paras ratkaisu, sikäli mikäli "käyttöaluetta" haluaa. Tolle 500-600hv teholle. Kun ei heräile.
                        Ei heräile? Eikös tommosen 257SXE:n luulisi olevan hereillä melkeen kokoajan?
                        JEEE JEE!

                        Comment

                        • Matuh
                          BTCF Member
                          • Apr 2013
                          • 3702
                          • Kouvola

                          Originally posted by Keme View Post
                          Ei heräile? Eikös tommosen 257SXE:n luulisi olevan hereillä melkeen kokoajan?
                          "Sarcasm" varmasti siis 257Sx-E kestää hereillä. Vertaa aikasempia post kun valitelllaan isommista
                          E36 328i M50B30 turbo
                          Skoda vRS
                          Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
                          Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu

                          EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91

                          Comment

                          • SanMiguel
                            Bimmer Enthusiast
                            • Aug 2007
                            • 1035
                            • Kirkkonummi

                            Pitäis löytää e30/m50 yhdistelmään pykälää piukemmat moottorin tukikumit. Onkos porukalla tullut tämmöisiä vastaan euroopan alueelta/jollain suomessa toimivalla rallipuljulla valikoimassa? Vai meneekö jenkkilän tilaukseen?

                            Ajatusmaailmana lähinnä kovemmat kuin vakio kumiset, muttei kuitenkaan mitään alumiinisia. Kaiketi joku polyuretaaninen vaihtoehto lienee sinne välimaastoon asettuva. Toki niitäkin saa eri kovuuksilla :think

                            Tulee downpipe ehkä pykälän verran turhan lähelle iskaritornia niin ei haittais vaikka pahimman paketin heilumisen/kiertymisen sais eliminoitua pois. Helpottais samalla muutamaa muutakin muuttujaa tässä valmistus vaiheessa.

                            Laatikkoon tulee jokatapauksessa uudet kumiset.

                            Comment

                            • Skarpa
                              Bimmer Enthusiast
                              • Oct 2007
                              • 3406
                              • Kotka

                              Originally posted by SanMiguel View Post
                              Pitäis löytää e30/m50 yhdistelmään pykälää piukemmat moottorin tukikumit. Onkos porukalla tullut tämmöisiä vastaan euroopan alueelta/jollain suomessa toimivalla rallipuljulla valikoimassa? Vai meneekö jenkkilän tilaukseen?

                              Ajatusmaailmana lähinnä kovemmat kuin vakio kumiset, muttei kuitenkaan mitään alumiinisia. Kaiketi joku polyuretaaninen vaihtoehto lienee sinne välimaastoon asettuva. Toki niitäkin saa eri kovuuksilla :think

                              Tulee downpipe ehkä pykälän verran turhan lähelle iskaritornia niin ei haittais vaikka pahimman paketin heilumisen/kiertymisen sais eliminoitua pois. Helpottais samalla muutamaa muutakin muuttujaa tässä valmistus vaiheessa.

                              Laatikkoon tulee jokatapauksessa uudet kumiset.
                              Nopealla googletuksella ainakin nämä:

                              BMW E30 - Hitsaamisen iloa

                              E30 Armo "330i"

                              Comment

                              • ooopeee
                                BTCF Member
                                • Dec 2011
                                • 2109
                                • Kouvola

                                Originally posted by SanMiguel View Post
                                Pitäis löytää e30/m50 yhdistelmään pykälää piukemmat moottorin tukikumit. Onkos porukalla tullut tämmöisiä vastaan euroopan alueelta/jollain suomessa toimivalla rallipuljulla valikoimassa? Vai meneekö jenkkilän tilaukseen?

                                Ajatusmaailmana lähinnä kovemmat kuin vakio kumiset, muttei kuitenkaan mitään alumiinisia. Kaiketi joku polyuretaaninen vaihtoehto lienee sinne välimaastoon asettuva. Toki niitäkin saa eri kovuuksilla :think

                                Tulee downpipe ehkä pykälän verran turhan lähelle iskaritornia niin ei haittais vaikka pahimman paketin heilumisen/kiertymisen sais eliminoitua pois. Helpottais samalla muutamaa muutakin muuttujaa tässä valmistus vaiheessa.

                                Laatikkoon tulee jokatapauksessa uudet kumiset.

                                Mulla ei ole e30 mutta m50 ja alumiinit vakiokumien tilalla. Ei värise tai tärise tai mitään. Kuha lootassa pitää vaan kumiset.
                                VW passat 1.9tdi 4motion
                                E36 "328" cabrio

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎