Ei sun tarvitse siitä huolehtia, kamat kiinni vaan, 98:a tankkiin ja päästää menemään.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
G-Power ahdin + rekisteröinti
Collapse
X
-
Hyvä tieto, kiitokset.
Kysytään vielä tekninen lisäkysymys.
Jos ahtimessa ei ole hihna paikallaan miten moottorin käyttäytyminen, toimiiko ollenkaan, heittääkö vikatilaan vai onko lähes vakiotehot käytössä ?
Meneekö ahtimen läpi ilmaa tarpeeksi sen pyörimättä jolloin autolla voi kohtuullisesti nilkuttaa pajalle.
Comment
-
-
Originally posted by BMW525Xda View PostHyvä tieto, kiitokset.
Kysytään vielä tekninen lisäkysymys.
Jos ahtimessa ei ole hihna paikallaan miten moottorin käyttäytyminen, toimiiko ollenkaan, heittääkö vikatilaan vai onko lähes vakiotehot käytössä ?
Meneekö ahtimen läpi ilmaa tarpeeksi sen pyörimättä jolloin autolla voi kohtuullisesti nilkuttaa pajalle.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Tänään tuli paketti Saksan maalta G-Powerilta. Ei vaan ollut aikaa edes avata mutta huomenna pitää tarkastaa ettei pelkkiä tiiliskiviä ole pakattu kuplamuoviin.
Toimituksesta itsestään ei voi muuta sanoa kun että UPS toimii kyllä hienosti, ennakkoilmoittivat vielä aamuyöstä säpöön että toimitus on ajallaan, kuski soitti vielä 15 min ennen kuin tuli tontille.
Comment
-
-
Eikö kaikki M54 ole vähintään EU3 moottoreita, joihin ei saa koskea samalla tavalla kuin EU2 koneisiin.
M52TU koneetkin on EU3 Poikkeuksena EUn ulkopuolelta tulleet, jotka on trafin mielestä aina EU2? Itse olen ymmärtänyt, että jos löytää jonkun 2000vm 330i esim US/Japani niin sen saa rekisteröityä EU2 ja siten voi virittää vapaammin?F25 X3 35d
E87 118i
E46 330ti
E46 M3
E30 M3
E30 M3 Convertible
Z3 Roadster
Comment
-
-
Originally posted by Convertible View PostEikö kaikki M54 ole vähintään EU3 moottoreita, joihin ei saa koskea samalla tavalla kuin EU2 koneisiin.
M52TU koneetkin on EU3 Poikkeuksena EUn ulkopuolelta tulleet, jotka on trafin mielestä aina EU2? Itse olen ymmärtänyt, että jos löytää jonkun 2000vm 330i esim US/Japani niin sen saa rekisteröityä EU2 ja siten voi virittää vapaammin?
M52tu voi olla euro2 tai 3. 98-99 on pääasiassa euro2. Mutta esim. saksantuonnit on taas yleensä euro3, koska siellä päästöluokan nostolla saa helpotuksia maksuihin. Ja kun se on kerran saksassa rekattu euro3:ksi, niin sitäpä ei enään suomessa saa kakkoseksi, vaikka oiskin tehtaalta ehkä semmoisena tullu.
Eu:n ulkopuolelta tulleet voi hyvinkin olla euro2. Paitsi ehkä usa, kun siellä lyyän kiinni kaikki mahdolliset saastelaitteet.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostTuon setin mukana käsittääkseni tulee tuv laput, millä todistetaan päästöjen olevan vaaditulla tasolla, jolloin on ihan sama mikä.euroluokka siellä on. Ilman ko. lappua euro3 onkin sit hankalempi homma.
M52tu voi olla euro2 tai 3. 98-99 on pääasiassa euro2. Mutta esim. saksantuonnit on taas yleensä euro3, koska siellä päästöluokan nostolla saa helpotuksia maksuihin. Ja kun se on kerran saksassa rekattu euro3:ksi, niin sitäpä ei enään suomessa saa kakkoseksi, vaikka oiskin tehtaalta ehkä semmoisena tullu.
Eu:n ulkopuolelta tulleet voi hyvinkin olla euro2. Paitsi ehkä usa, kun siellä lyyän kiinni kaikki mahdolliset saastelaitteet.
Siksi tuo minun 2000 vm. M52TU moottori on papereissa EU2 kun on japsituonti.F25 X3 35d
E87 118i
E46 330ti
E46 M3
E30 M3
E30 M3 Convertible
Z3 Roadster
Comment
-
-
Originally posted by Antti O View PostMites 330i tapauksessa kun tehot menee yli eikä ole si mallia mihin verrata kuten z4.. ?
Aikanaan haaveilin facelift 330cabrioon tota ahdinsarjaa, mutta kaatui tuohon että tuv lappujen teho on yli sen 20% rajan.F25 X3 35d
E87 118i
E46 330ti
E46 M3
E30 M3
E30 M3 Convertible
Z3 Roadster
Comment
-
-
Originally posted by Convertible View PostMiten jos auto on 325i esim., eikö silloin riitä tuv laput?
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Nyt on pakettia tutkittu, kaikki tuli perille ja on ehjää. Onhan se ihan laadukkaan oloinen setti. Nyt projekti etenemään, maaliskuussa muutoskatsastusyritys.
Mistä näkisin onko oma M54B30 päästöluokassa E2 vai E3 ?
Trafin tiedoissa ei mainintaa päästöluokasta.
Tarkoitus olisi penkittää auto vakiona ja ahtimella.
Päästöt vakiona ja ahtimella.
Comment
-
-
Sen näkee ey tyyppihyväksyntä numerosta: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=368259
Mut koska se on m54, niin kyseessä on aika varmasti euro3.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
Comment