Nyt on testiajoa suoriteltu ja voin sanoa että vapari M54b30 luonne muuttui todella hienosti. Vetoalue alkaa 1500rpm ja jatkuu tasaisen tappavana 6500rpm (tästä pitää vielä olla GP:n yhteydessä, rajoittajan piti nousta 6800rpm), isomman vaihteen syöttämisen jälkeen veto ei puudu vaan neulat mittaristossa kipittää nätisti määränpäätään kohti. Muutaman vapari V8 omistaneena sanoisin että nyt M54b30 vastaa vedoltaan ja fiiliksiltään 5.0V8 jossa 300hv/500nm. Kierrosherkkyys vaikuttaisi myös parantuneen. Äänimaailma saa suun messingille, pienissä nopeuksissa ikkunaa on pakko pitää hieman raollaan ja kuunnella 1500rpm alkavaa nättiä vislausta joka luultavasti aiheutuu imuilmasta, todella mielekäs ääni.
Ainoa ”ongelma” on että kun vedättää 6500rpm jää ilmamassamittarista vikakoodi, jos ei nosta kierroksia kuin 6000rpm ei vikakoodia tule koskaan.
Voin suositella lämpimästi tätä settiä, uskon että radalla tämä on todella maukas luonteeltaan alhaalta lähtevän väännön ja vedon johdosta.
10-
(Rakennan topicin asennuksesta kunhan saan yhden päivän aikaa töiltäni)
Ainoa ”ongelma” on että kun vedättää 6500rpm jää ilmamassamittarista vikakoodi, jos ei nosta kierroksia kuin 6000rpm ei vikakoodia tule koskaan.
Voin suositella lämpimästi tätä settiä, uskon että radalla tämä on todella maukas luonteeltaan alhaalta lähtevän väännön ja vedon johdosta.
10-
(Rakennan topicin asennuksesta kunhan saan yhden päivän aikaa töiltäni)
Comment