Koitan rakentaa oman topicin asennuksesta ja rekisteröintiproseduureista.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
G-Power ahdin + rekisteröinti
Collapse
X
-
Originally posted by Busch View PostMulla on samanmoinen ahdinpaketti hyllyssä odottamassa asennusta. Hommasin sen käytettyna ja sellanen mietityttää kun toi ahdin pyörii melkoisella vastuksella. Tietysti se on ratas välittäinen että jonkinmoinen vastus siinä on aina :think
Comment
-
-
Originally posted by BMW525Xda View PostVastus taitaa olla samaa luokkaa ilmastoinnin kompuran kanssa, eli hukkaa sen 5hv.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Kyllä se mekaanisen ahtimen tehohäviö on tuonkin kokoisella möykyllä kymmeniä hevosvoimia. Tuossa esim. joku juttu: http://www.dragzine.com/news/lose-po...-loss-testing/
Ei autonvalmistajat turhaan suosi turboahtamista
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Miten noissa nostetaan paineita, välitykselläkö? Vai pitääkö vaihtaa isompi ahdin?Last edited by Convertible; 19-02-2018, 13:10.F25 X3 35d
E87 118i
E46 330ti
E46 M3
E30 M3
E30 M3 Convertible
Z3 Roadster
Comment
-
-
Välityksellä joo, jos on varaa lisätä kierroksia. Se taas lisää suoraa lämmöntuottoa ja jossain kohtaa mene raja, jossa ahtimen käyttöikä alkaa lyhentyä ja häviöt ovat sitä luokkaa, että nosto ei vain enää kannata. Hihnan luisto-ongelmat voivat myös nousta ongelmaksi. Siihenkin saa kyllä lääkkeeksi karbidipyöriä ja muita ratkaisuja, mutta ei nuokaan täysin ongelmattomia ratkaisuja ole. Veikkaan, että välitykset ovat aika hyvin optimoitu kohdalle. Paremmin tulee varmaan tehoa enakkoa lisäämällä, kuin välityksiä muuttamalla.
Comment
-
-
Originally posted by Busch View PostKyllä se varmaan lähempänä tuota 30hv on. Ainakin kun omaa ahdinta käsin pyörittää niin melkoisella vastuksella se pyörii.
Tossa linkki mistä löytyy ahtimen tiedot.
http://www.asa-kompressor.com/en/pro...ger-t3/t3-313/
Tehonsa se ottaa tekemästänsä työstä eli ilman kasaan puristamisesta. Eihän käsin pyörittämällä voi päätellä asiasta mitään.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Originally posted by Juppe View PostVälityksellä joo, jos on varaa lisätä kierroksia. Se taas lisää suoraa lämmöntuottoa ja jossain kohtaa mene raja, jossa ahtimen käyttöikä alkaa lyhentyä ja häviöt ovat sitä luokkaa, että nosto ei vain enää kannata. Hihnan luisto-ongelmat voivat myös nousta ongelmaksi. Siihenkin saa kyllä lääkkeeksi karbidipyöriä ja muita ratkaisuja, mutta ei nuokaan täysin ongelmattomia ratkaisuja ole. Veikkaan, että välitykset ovat aika hyvin optimoitu kohdalle. Paremmin tulee varmaan tehoa enakkoa lisäämällä, kuin välityksiä muuttamalla.F25 X3 35d
E87 118i
E46 330ti
E46 M3
E30 M3
E30 M3 Convertible
Z3 Roadster
Comment
-
-
Originally posted by Urpo_rotta View PostTehonsa se ottaa tekemästänsä työstä eli ilman kasaan puristamisesta. Eihän käsin pyörittämällä voi päätellä asiasta mitään.
Tarkoitinkin sitä kuinka paljon enemmän toi ahdin tarvitsee voimaa pyöriäkseen verrattuna johonkin ilmastoinnin kompressoriin.
Itse ainakin yllätyin kuinka raskaasti toi ahdin pyörii.
Comment
-
-
Onkohan näitä vielä tarjolla?
G-POWER Supercharger kit EVO II 3.0K -
Basis BMW E46 3series
Basis: 330i manual transmission.
Conversion of 3.0l G-POWER engine. Output: 415hp),
0.8 bar boost pressure, consisting of: Integrated G-POWER supercharger G21 with noiseless run in series strap-drive, flow-optimizing air-intake area, G-POWER special aluminium air cooler, optimized boost pipe system, special additional control unit (G-POWER G-Tronic) without any intervention into the serial technology for ECU adjustment, G-POWER sport air filter, G-POWER rear logo. Included additional equipment: Upon request with G-POWER sport gear lever knob in polished aluminium (free of charge).
Recommendable additional equipment: Air flow optimizing G-POWER stainless steel rear silencer to reduce the impact-pressure by 30 per cent and torque increase by 15 Nm,
G-POWER speedo up to 300 km/h in black and OEM-quality with speed adjustment.
2 years guarantee without any mileage restriction (please refer to guarantee conditions, GTC's).
Output: (415 hp) 5990 r.p.m.
Max. torque: 530Nm / 3550 r.p.m.
V-Max.: 290 km/h
0-100 km/h: 4.7s
This engine conversion is only possible with adjusted G-POWER sport brake system, G-POWER spring strut suspension G3-RS and with rims starting at 18 inch size.F25 X3 35d
E87 118i
E46 330ti
E46 M3
E30 M3
E30 M3 Convertible
Z3 Roadster
Comment
-
Comment