Originally posted by HTK12
View Post
Flexifuel RE85 vs. bimmeri II
Collapse
X
-
Originally posted by Remotion View PostKyllä mä oon nyt näitä pumppujuttuja lukenut riittävästi, pistin käyttämättömän flexfuel settini myyntiin forumille. Itsellä jo oma pumppu kovilla saati että pitää jännittää vielä bensapumppua.
Leave a comment:
-
-
Kyllä mä oon nyt näitä pumppujuttuja lukenut riittävästi, pistin käyttämättömän flexfuel settini myyntiin forumille. Itsellä jo oma pumppu kovilla saati että pitää jännittää vielä bensapumppua.
Leave a comment:
-
-
Orggis pumpulla mennään täälläkin ja pelaa. Yksi ylimääräinen orggis tosin pyörii myös varalla, jos sattuu korkkaamaan. Tuskinpa tulee muuta laitettua kuin samalainne pierburg e39 kataloogista, kun nykyisestä aika jättää.
Leave a comment:
-
-
Tutkin nyt kuitenkin vielä rauhassa Walbron ajan kanssa ja niinpä vain siitä on virtapuolen liitin ihan tummunut ja johtimestakin eriste sulanut hyvän matkaa. Saas nähdä onko koko pumppu entinen, mutta täytyy nyt ensi alkuun korjata nuo liitokset paremmiksi.
Edit. Jaa M3sissa ollut vähän saman tyyppistä ongelmaa Radiumin pumppusarjan kanssa, eikä kaiketi Walbrosta johtuvaa: https://thebuildjournal.com/news/you...-you-stranded/
Leave a comment:
-
-
Käytin minäkin useamman kappaleen halpispumppuja ennen investoimista AEM:ään. Ajatus oli, että kestää minkä kestää, seuraava on jo hyllyssä odottamassa, mutta kun ei ne ihan ilmaisia ole niin mielestäni meni paskaksi liian nopeasti. Voi olla että OEM kampe toimisi moitteetta pitkäänkin, mutta sellaista en kokeillut.
Pumpun vaihto sinällään on harjoiteltu, ei ongelmaa, mutta jos pitää aina olla pumppu ja työkalut kontissa, niin se on pikkusen liikaa.Last edited by jluoma; 31-05-2020, 20:58.
Leave a comment:
-
-
Vois laittaa kokeeks uuden orkkispumpun ja kokeilla miten kauan sillä pärjää, ainakin Porschessa on toiminut ihan hyvin.
Leave a comment:
-
-
Mulla on kyllä walbron e85 ja ei e85 kestävät pumput pelannu vuosia e85:lla. Erona vaan että ei e85 kestävät on alkaneet pitää melko tympeän kuulosta ääntäMut pelaavat kyllä silti.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Wespa View PostVähän vaikuttaisi että juuri vuoden paikoillaan ollut Walbron e85-yhteensopiva pumppu olisi jo entinen, olen siis ajellut pelkällä e85:sella. Ainakin oireet ovat ihan samanlaiset kuin vuosi takaperin, eli ihan kuin olisi kengurubensaa tankissa. Moottoritilan sulakkeenkin poltti jo.
Leave a comment:
-
-
Vähän vaikuttaisi että juuri vuoden paikoillaan ollut Walbron e85-yhteensopiva pumppu olisi jo entinen, olen siis ajellut pelkällä e85:sella. Ainakin oireet ovat ihan samanlaiset kuin vuosi takaperin, eli ihan kuin olisi kengurubensaa tankissa. Moottoritilan sulakkeenkin poltti jo.
Leave a comment:
-
-
M54B22 - NGK:n oem tulpilla, ei syytä epäillä, että niissä olisi vikaa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ihuhtaka View PostMinulla on ollut työn alla tulppien vaihto. Moottorina on M54B22 ja E85:lla ajoa on nyt takana 5 tkm. Öljyt ja pa-suod vaihtelin juuri ennen E85 siirtymistä ja nyt vaihdoin taas ö.+suod.
Mutta tulpat. Olisi tuossa NGK 1283 BKR7E-11 tulppia odottamassa asennusta. Ne on ilmeisen perus tulpat, joskin pos. elektroni jollain v-uralla. Milläs kärkivälillä olisi hyvä koittaa vai mennäänkö vaan mitä paketista tulee ja katsotaan miten pelaa? En ole tätä koskaan ennen bensavehkeiden kanssa miettinyt, joten liekö nytkin turhaa? Onko näkemystä?
Leave a comment:
-
-
Minulla on ollut työn alla tulppien vaihto. Moottorina on M54B22 ja E85:lla ajoa on nyt takana 5 tkm. Öljyt ja pa-suod vaihtelin juuri ennen E85 siirtymistä ja nyt vaihdoin taas ö.+suod.
Mutta tulpat. Olisi tuossa NGK 1283 BKR7E-11 tulppia odottamassa asennusta. Ne on ilmeisen perus tulpat, joskin pos. elektroni jollain v-uralla. Milläs kärkivälillä olisi hyvä koittaa vai mennäänkö vaan mitä paketista tulee ja katsotaan miten pelaa? En ole tätä koskaan ennen bensavehkeiden kanssa miettinyt, joten liekö nytkin turhaa? Onko näkemystä?
Leave a comment:
-
Leave a comment: