memebuy23buy

Flexifuel RE85 vs. bimmeri II

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• zener
    replied
    Originally posted by HTK12 View Post
    Se pumppu voi ihan yhtä hyvin hajota sillä bensallakin ajaessa. Tuossakin edellä vika oli pumpun johdotuksissa, ei polttoaineessa tai pumpussa.
    Polkupyörään joutuu jo seuraavaksi vaihtaan ku jännittää pensapumppu.

Leave a comment:

• HTK12
    replied
    Originally posted by Remotion View Post
    Kyllä mä oon nyt näitä pumppujuttuja lukenut riittävästi, pistin käyttämättömän flexfuel settini myyntiin forumille. Itsellä jo oma pumppu kovilla saati että pitää jännittää vielä bensapumppua.
    Se pumppu voi ihan yhtä hyvin hajota sillä bensallakin ajaessa. Tuossakin edellä vika oli pumpun johdotuksissa, ei polttoaineessa tai pumpussa.

Leave a comment:

• Remotion
    replied
    Kyllä mä oon nyt näitä pumppujuttuja lukenut riittävästi, pistin käyttämättömän flexfuel settini myyntiin forumille. Itsellä jo oma pumppu kovilla saati että pitää jännittää vielä bensapumppua.

Leave a comment:

• zener
    replied
    Orggis pumpulla mennään täälläkin ja pelaa. Yksi ylimääräinen orggis tosin pyörii myös varalla, jos sattuu korkkaamaan. Tuskinpa tulee muuta laitettua kuin samalainne pierburg e39 kataloogista, kun nykyisestä aika jättää.

Leave a comment:

• Wespa
    replied
    Tutkin nyt kuitenkin vielä rauhassa Walbron ajan kanssa ja niinpä vain siitä on virtapuolen liitin ihan tummunut ja johtimestakin eriste sulanut hyvän matkaa. Saas nähdä onko koko pumppu entinen, mutta täytyy nyt ensi alkuun korjata nuo liitokset paremmiksi.

Edit. Jaa M3sissa ollut vähän saman tyyppistä ongelmaa Radiumin pumppusarjan kanssa, eikä kaiketi Walbrosta johtuvaa: https://thebuildjournal.com/news/you...-you-stranded/
    Last edited by Wespa; 02-06-2020, 18:10. Reason: Lisäys

Leave a comment:

• jluoma
    replied
    Käytin minäkin useamman kappaleen halpispumppuja ennen investoimista AEM:ään. Ajatus oli, että kestää minkä kestää, seuraava on jo hyllyssä odottamassa, mutta kun ei ne ihan ilmaisia ole niin mielestäni meni paskaksi liian nopeasti. Voi olla että OEM kampe toimisi moitteetta pitkäänkin, mutta sellaista en kokeillut.

Pumpun vaihto sinällään on harjoiteltu, ei ongelmaa, mutta jos pitää aina olla pumppu ja työkalut kontissa, niin se on pikkusen liikaa.
    Last edited by jluoma; 31-05-2020, 20:58.

Leave a comment:

• Wespa
    replied
    Vois laittaa kokeeks uuden orkkispumpun ja kokeilla miten kauan sillä pärjää, ainakin Porschessa on toiminut ihan hyvin.

Leave a comment:

• Pazi88
    replied
    Mulla on kyllä walbron e85 ja ei e85 kestävät pumput pelannu vuosia e85:lla. Erona vaan että ei e85 kestävät on alkaneet pitää melko tympeän kuulosta ääntä Mut pelaavat kyllä silti.

Leave a comment:

• HTK12
    replied
    Originally posted by Wespa View Post
    Vähän vaikuttaisi että juuri vuoden paikoillaan ollut Walbron e85-yhteensopiva pumppu olisi jo entinen, olen siis ajellut pelkällä e85:sella. Ainakin oireet ovat ihan samanlaiset kuin vuosi takaperin, eli ihan kuin olisi kengurubensaa tankissa. Moottoritilan sulakkeenkin poltti jo.
    Sehän oli huono kestoltaan. :think Itse olen nyt ajanut orkkis pumpulla vuoden E85:lla. Sitä ennenkin tuli jo seoksilla ajettua.

Leave a comment:

• Wespa
    replied
    Vähän vaikuttaisi että juuri vuoden paikoillaan ollut Walbron e85-yhteensopiva pumppu olisi jo entinen, olen siis ajellut pelkällä e85:sella. Ainakin oireet ovat ihan samanlaiset kuin vuosi takaperin, eli ihan kuin olisi kengurubensaa tankissa. Moottoritilan sulakkeenkin poltti jo.

Leave a comment:

• Juppe
    replied
    -----
    Last edited by Juppe; 28-10-2020, 15:39.

Leave a comment:

• jluoma
    replied
    M54B22 - NGK:n oem tulpilla, ei syytä epäillä, että niissä olisi vikaa.

Leave a comment:

• ihuhtaka
    replied
    Originally posted by Muurahainen View Post
    Ainakaan itse en ole pahemmin kärkivälejä säädellyt. Paketista vaan suoraan jos silmämääräisesti näyttää fiksulta niin hyvin on vakio koneessa pelannut.
    no näin minäkin tuumasin. Menen laittaa kii.

Leave a comment:

• Muurahainen
    replied
    Originally posted by ihuhtaka View Post
    Minulla on ollut työn alla tulppien vaihto. Moottorina on M54B22 ja E85:lla ajoa on nyt takana 5 tkm. Öljyt ja pa-suod vaihtelin juuri ennen E85 siirtymistä ja nyt vaihdoin taas ö.+suod.

Mutta tulpat. Olisi tuossa NGK 1283 BKR7E-11 tulppia odottamassa asennusta. Ne on ilmeisen perus tulpat, joskin pos. elektroni jollain v-uralla. Milläs kärkivälillä olisi hyvä koittaa vai mennäänkö vaan mitä paketista tulee ja katsotaan miten pelaa? En ole tätä koskaan ennen bensavehkeiden kanssa miettinyt, joten liekö nytkin turhaa? Onko näkemystä?
    Ainakaan itse en ole pahemmin kärkivälejä säädellyt. Paketista vaan suoraan jos silmämääräisesti näyttää fiksulta niin hyvin on vakio koneessa pelannut.

Leave a comment:

• ihuhtaka
    replied
    Minulla on ollut työn alla tulppien vaihto. Moottorina on M54B22 ja E85:lla ajoa on nyt takana 5 tkm. Öljyt ja pa-suod vaihtelin juuri ennen E85 siirtymistä ja nyt vaihdoin taas ö.+suod.

Mutta tulpat. Olisi tuossa NGK 1283 BKR7E-11 tulppia odottamassa asennusta. Ne on ilmeisen perus tulpat, joskin pos. elektroni jollain v-uralla. Milläs kärkivälillä olisi hyvä koittaa vai mennäänkö vaan mitä paketista tulee ja katsotaan miten pelaa? En ole tätä koskaan ennen bensavehkeiden kanssa miettinyt, joten liekö nytkin turhaa? Onko näkemystä?

Leave a comment:

Working...
X