Originally posted by Muurahainen
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Flexifuel RE85 vs. bimmeri II
Collapse
X
-
Takavetoinen on erinomainen talviauto, kunhan kuljettajalla on kädet.
325d e91 -08 M-Sport, vaimolla 118d e87 -05,
Ex. 316i e46 Sedan -00, 320i touring M-Sport -04
-
-
Originally posted by jluoma View PostOikeestaan en ole täysin varma.. kylmäkäynnistyksessä +50%? Moottorin lämmettyä vähemmän. Josta nyt johtuu mieleeni.. missähän sen boksin lämpötila-anturi on.. Pohjimmiltaan tuolta osin asennus/ohje ei ole satavarma. Eli onko tavoitteena mitata lohkon lämpötilaa, vai imuilman lämpötilaa, vai jotain siltä väliltä? Eflexfuelin lämpötila-anturin voi pujottaa useilla eritavoilla.
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostTuossa on nyt hieman muuttujia...
Ehkä minä oikeestaan olisin heivaamassa sitä boksia, mutta koitin kerran vielä.
Tai, no taidetaan siinä ohjeessa sanoa, että sijoita mahdollisimman lähelle kantta.. mutta edelleen jää variaatioita.
Nythän siis se leikkaa syöttöä liikaa kun moottori lämmennyt, eli anturi pitäisi olla nykyistä kauempana kannesta..Last edited by jluoma; 13-05-2020, 22:42.Takavetoinen on erinomainen talviauto, kunhan kuljettajalla on kädet.
325d e91 -08 M-Sport, vaimolla 118d e87 -05,
Ex. 316i e46 Sedan -00, 320i touring M-Sport -04
Comment
-
-
Originally posted by jluoma View PostJuu.. sepä se.. vanhassa autossa voi olla vaikka mitä, mutta bensalla kuitenkin kaikki toimii normaalisti..
Ehkä minä oikeestaan olisin heivaamassa sitä boksia, mutta koitin kerran vielä.
Tai, no taidetaan siinä ohjeessa sanoa, että sijoita mahdollisimman lähelle kantta.. mutta edelleen jää variaatioita.
Nythän siis se leikkaa syöttöä liikaa kun moottori lämmennyt, eli anturi pitäisi olla nykyistä kauempana kannesta..e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by kama View PostPro:lla ei ilm. kuitenkaan pysty skaalaamaan isompia suuttimia?
Itsellä meinaa on tuo perusmalli ja hankin juuri isommat suuttimet ja Renovelon Bytetunerin. Homma odottaa vaan tuohon softaan ja MS45 sielunelämään perehtymistä..
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostOletko kysynyt valmistajalta? Heillä luulisi olevan tuohon selkeä vastaus minne se kannattaa sijoittaa.E39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP)
Porsche 944 -86 (DE)
Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)
Comment
-
-
Kysyin ihan mielipiteen sieltä eflexfuel:ilta. "Paras paikka lämpötila-anturille on suuttimien vieressä/läheisyydessä, vaikuttaa vain kylmäkäynnistykseen." Eli sittenhän se on pohjimmiltaan oikein, eli vika ei tule siitä.Takavetoinen on erinomainen talviauto, kunhan kuljettajalla on kädet.
325d e91 -08 M-Sport, vaimolla 118d e87 -05,
Ex. 316i e46 Sedan -00, 320i touring M-Sport -04
Comment
-
-
Minulla on ollut työn alla tulppien vaihto. Moottorina on M54B22 ja E85:lla ajoa on nyt takana 5 tkm. Öljyt ja pa-suod vaihtelin juuri ennen E85 siirtymistä ja nyt vaihdoin taas ö.+suod.
Mutta tulpat. Olisi tuossa NGK 1283 BKR7E-11 tulppia odottamassa asennusta. Ne on ilmeisen perus tulpat, joskin pos. elektroni jollain v-uralla. Milläs kärkivälillä olisi hyvä koittaa vai mennäänkö vaan mitä paketista tulee ja katsotaan miten pelaa? En ole tätä koskaan ennen bensavehkeiden kanssa miettinyt, joten liekö nytkin turhaa? Onko näkemystä?
Comment
-
-
Originally posted by ihuhtaka View PostMinulla on ollut työn alla tulppien vaihto. Moottorina on M54B22 ja E85:lla ajoa on nyt takana 5 tkm. Öljyt ja pa-suod vaihtelin juuri ennen E85 siirtymistä ja nyt vaihdoin taas ö.+suod.
Mutta tulpat. Olisi tuossa NGK 1283 BKR7E-11 tulppia odottamassa asennusta. Ne on ilmeisen perus tulpat, joskin pos. elektroni jollain v-uralla. Milläs kärkivälillä olisi hyvä koittaa vai mennäänkö vaan mitä paketista tulee ja katsotaan miten pelaa? En ole tätä koskaan ennen bensavehkeiden kanssa miettinyt, joten liekö nytkin turhaa? Onko näkemystä?
Comment
-
-
Vähän vaikuttaisi että juuri vuoden paikoillaan ollut Walbron e85-yhteensopiva pumppu olisi jo entinen, olen siis ajellut pelkällä e85:sella. Ainakin oireet ovat ihan samanlaiset kuin vuosi takaperin, eli ihan kuin olisi kengurubensaa tankissa. Moottoritilan sulakkeenkin poltti jo.E39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP)
Porsche 944 -86 (DE)
Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)
Comment
-
-
Originally posted by Wespa View PostVähän vaikuttaisi että juuri vuoden paikoillaan ollut Walbron e85-yhteensopiva pumppu olisi jo entinen, olen siis ajellut pelkällä e85:sella. Ainakin oireet ovat ihan samanlaiset kuin vuosi takaperin, eli ihan kuin olisi kengurubensaa tankissa. Moottoritilan sulakkeenkin poltti jo.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Mulla on kyllä walbron e85 ja ei e85 kestävät pumput pelannu vuosia e85:lla. Erona vaan että ei e85 kestävät on alkaneet pitää melko tympeän kuulosta ääntä Mut pelaavat kyllä silti.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
Comment