Vanhassa topikissa tuhat postausta täynnä. Uudet keskustelut muovimoottorin ahtamisesta tänne. Edellinen topikki löytyy tuosta: https://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=382975
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M50-turbo keskustelua osista 2021
Collapse
X
-
m50 "tarvike" eaglet kiertokanget
Moro, onko muilla kokemusta ahtoja.comista tilatuista "tarvike" eagle kiertokangista? Tarkoitus oli rakentaa m50 turbo alakerta nyt viikonloppuna, mutta homma tyssäs heti alkuunsa kun wisecon/alkuperäiset männäntapit menivät vain kahteen kankeen... muissa menee ehkä millin sisään ja tyssää siihen. Tiistaina olisi tarkoitus käydä mittaamassa silmät ja laittaa viestiä aiheesta että miten toimitaan.Käyttis : BMW F20 M140
-
-
Originally posted by miksutus97 View PostMoro, onko muilla kokemusta ahtoja.comista tilatuista "tarvike" eagle kiertokangista? Tarkoitus oli rakentaa m50 turbo alakerta nyt viikonloppuna, mutta homma tyssäs heti alkuunsa kun wisecon/alkuperäiset männäntapit menivät vain kahteen kankeen... muissa menee ehkä millin sisään ja tyssää siihen. Tiistaina olisi tarkoitus käydä mittaamassa silmät ja laittaa viestiä aiheesta että miten toimitaan.vehkeet levällään...
Comment
-
-
Originally posted by anttti View PostTaitaa olla poikkeuksetta kaikissa China-kangissa perushomma, että käyttää ne koneistamon kautta ennen kasausta. Todella usein yläsilmä ahdas/jonkun muun mallinen kuin pyöreä...Musti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
-
-
M50nv
Paljonko NV koneessa olis hyvä olla venttiilinkoloilla syvyyttä, jos mäntä nousee 0,3mm dekin yli? Käytössä on todennäköisesti 2xnv imunokat tai sitten imunokkana vielä m54b30 tai sitten hiottu nv.
Ajoitus joku n. 1mm/ykk tai jotain sinnepäin.
Männät arvonnassa ja pahus AMP44 ei toimita kaikkia mäntämalleja tällä hetkellä.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Originally posted by Urpo_rotta View PostPaljonko NV koneessa olis hyvä olla venttiilinkoloilla syvyyttä, jos mäntä nousee 0,3mm dekin yli? Käytössä on todennäköisesti 2xnv imunokat tai sitten imunokkana vielä m54b30 tai sitten hiottu nv.
Ajoitus joku n. 1mm/ykk tai jotain sinnepäin.
Männät arvonnassa ja pahus AMP44 ei toimita kaikkia mäntämalleja tällä hetkellä.
Eikö kellään mitään näkemystä?
Sen kun tietäisi että miten kaukana venat on kannen tiivistepinnasta niin sitä voisi arvioida:thinkE34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Originally posted by Urpo_rotta View PostEikö kellään mitään näkemystä?
Sen kun tietäisi että miten kaukana venat on kannen tiivistepinnasta niin sitä voisi arvioida:thinkEcumaster jälleenmyynti, asennukset ja säädöt 2wd napadynossa. Myös muiden moottoriohjainten säädöt.
DP engine parts osat
Turbosystems ahtimet
E36 m50b28 Turbo 1/4mile 10.45/229 BP18
Comment
-
-
Originally posted by jokuuu View PostSuoraa sen verra et on vähintäänkin riittävästi jos sattuu nokkia vaihtelemaan tms. Onko millanen isku tulosa? Sillakin pieni merkitys paljonko mäntä menee alas vs vena aukee esim 10 ast jälkeen ykk. 5mm syvä kolo aika yleinen ja sopi kohtuu moneen miedompaan nokka pakettii. Esim dp m50b28 männissä on 6.9 imuvenan kolo syvä.
Laskin että m50b25NV vakiomäntä nousee 0.7mm dekin yli, nämä uudet nousee 0.3mm yli.
Iskuksi on tulossa 84mm eli b28 kampi.
Vakiomännissä on aika matalat kolot myöskin, luotin siihen että mahtuu, ja jos ei mahdu niin sitten täytyy vähän syventää.
6,9mm syvä venankolo on kyllä jo oikeesti syvä:thinkE34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Originally posted by Urpo_rotta View PostMännät lähti tänään tilaukseen, niissä on vain 2mm ja 1,5mm syvät venttiilinkolot.
Laskin että m50b25NV vakiomäntä nousee 0.7mm dekin yli, nämä uudet nousee 0.3mm yli.
Iskuksi on tulossa 84mm eli b28 kampi.
Vakiomännissä on aika matalat kolot myöskin, luotin siihen että mahtuu, ja jos ei mahdu niin sitten täytyy vähän syventää.
6,9mm syvä venankolo on kyllä jo oikeesti syvä:think
Vakionokilla varmasti ei mitää ongelmaa oo noiden tulevien kolojen kanssa. Vaikka käyttäs m54b25nokkaa ja vanosta kun liike rajottuu 40asteesta 25asteeseen m50 sinkkuvanoksella. Joo 6.9 kolo on oikeesti jo syvä mutta tuleepa se mäntä 0.8 yli dekinki.Ecumaster jälleenmyynti, asennukset ja säädöt 2wd napadynossa. Myös muiden moottoriohjainten säädöt.
DP engine parts osat
Turbosystems ahtimet
E36 m50b28 Turbo 1/4mile 10.45/229 BP18
Comment
-
-
Maxspeeding kanget hakusassa, joka paikassa toimitus HongKongista, taitaa Brexit olla tehny tehtävänsä, hintakin noususuhdanteessa ku postimaksuja tulee kymppitolkulla.
Löytyykö näitä vielä Euroopasta?
Edit. 140mm kanget siis hakusassaLast edited by Urpo_rotta; 03-03-2021, 10:03.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
E39 540i -96 Ajamisen iloa
E34 540i -94 Hitsaamisen iloa
E53 4.4i -01 Varaosien tilaamisen iloa
Audi A6 Avant 4.2 -99 Tavarankuljetin
Comment
-
-
Originally posted by Urpo_rotta View PostMaxspeeding kanget hakusassa, joka paikassa toimitus HongKongista, taitaa Brexit olla tehny tehtävänsä, hintakin noususuhdanteessa ku postimaksuja tulee kymppitolkulla.
Löytyykö näitä vielä euroopasta?
Moni firma noista kiinalaisistakin pyörittää kamat euroopan kautta esim saksasta.E36 328i M50B30 turbo
Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91
Comment
-
-
Originally posted by Matuh View PostJoo eikä varmaan tuu ikinä. Posti kusee... 3vk kahta pientä osaa venaillu vaikka luovutus maksun 2.90€ maksoin myös.
Moni firma noista kiinalaisistakin pyörittää kamat euroopan kautta esim saksasta.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Tuon kangen kohdalla ei lue, että toimitus Hongkongista, mutta ovat mulle 5mm liian lyhyet.
Taas jos maxpeeding.de sivulla lyö hakuun 140mm kangen, seisoo siinä että toimitus tuolta Hongkongista. Siellä, tai mannerkiinassa ne varmaan tehdään joten sikäli loogista.
Eikai se auta ku lyödä tilaukseen ja toivoo, että ei mene puoleenkesään asti saapuminenE34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostBrexitin takia kyllä kaikki nyt kusee. Tässä kohta kuukauden oottanu pakettia UK:sta ja tuulissakin viipy viikon, kun en hoksannu koko käsittelynaksua maksaa Mut maksimikaahailujen saksan varastosta tuli alle viikossa ja luonnollisesti ilman tullauspelleilyä.
Oon maksanu tullit ja käsittely maksut sun muut mutta silti ei näy
Täytyy vaan alkaa sitten maksamaan muutama eebeni osista enemmän, että ne varmasti saa.
Onko millaselle kierros alueelle porukka kierrätelly B30 alakertaa? 7500-8000rpm? Tosin eipä sitä tarvi älyttömän ylös elättää jos loppuu puhti jo ennen 7000rpmE36 328i M50B30 turbo
Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91
Comment
-
Comment