Announcement

Collapse
No announcement yet.

M50-turbo keskustelua osista 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Urpo_rotta
    BTCF Member
    • May 2012
    • 5265
    • Pirkkala

    #16
    Originally posted by Matuh View Post
    No sen verran halvoista osista kyse että ei tule älytöntä taloudellista menetystä, kuitenkin ebaysta niin eiköhän niistä rahat saa pois jos lähtee takaisin.
    Oon maksanu tullit ja käsittely maksut sun muut mutta silti ei näy

    Täytyy vaan alkaa sitten maksamaan muutama eebeni osista enemmän, että ne varmasti saa.

    Onko millaselle kierros alueelle porukka kierrätelly B30 alakertaa? 7500-8000rpm? Tosin eipä sitä tarvi älyttömän ylös elättää jos loppuu puhti jo ennen 7000rpm

    Kyllä kai päälle 7000 olis hyvä olla kunnon dampperi ainakin
    E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
    E34 525i -90 twinturbo 427/519

    N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
    VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
    Kysy jos tarvetta

    Comment

    • Pazi88
      Moderator
      • Jan 2007
      • 11110
      • Oulu

      #17
      Originally posted by Urpo_rotta View Post
      Kyllä kai päälle 7000 olis hyvä olla kunnon dampperi ainakin
      Joo muuten alkaa pultit olla koneessa sormimomentissa hyvin äkkiä.

      Instagram, YouTube kanava
      ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva

      Comment

      • Matuh
        BTCF Member
        • Apr 2013
        • 3702
        • Kouvola

        #18
        Originally posted by Urpo_rotta View Post
        Kyllä kai päälle 7000 olis hyvä olla kunnon dampperi ainakin
        Eli kunnon läpyskän kanssa voi tarvittaessa mennä jopa lähemmäs 8k :think
        E36 328i M50B30 turbo
        Skoda vRS
        Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
        Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu

        EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91

        Comment

        • naikou
          Bimmer Enthusiast
          • Dec 2010
          • 1728
          • vihti

          #19
          Onko täällä kokemusta tuosta lensun billet kompurasiivestä hx35 ahtimessa että tuleeko merkittävää eroa herkkyyteen?
          E39 523i Turbo

          Comment

          • Supra^
            BTCF Member
            • Jul 2005
            • 5150
            • ᶛᶛᵻᶰᶛ˄

            #20
            Originally posted by naikou View Post
            Onko täällä kokemusta tuosta lensun billet kompurasiivestä hx35 ahtimessa että tuleeko merkittävää eroa herkkyyteen?
            Taitaa Pazilla olla? :think

            Omassa M50 isoveli HX40 lensun 62.45/67 siivillä, ja tuntuu kyllä pelaavan tosi nätisti verrattuna vanhaan vakio HX40 superiin (lue, ei perstuntumalta eroa heräämisessä) vaikka pakopesäkin on #18 vanhan #16 sijaan.
            Musti 8HP
            Nokivasara M47
            TeiniCoupé DCT
            E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo

            Ex:
            E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i

            Comment

            • epee
              Bimmer Rookie
              • Nov 2011
              • 57
              • etelä-savo

              #21
              Originally posted by naikou View Post
              Onko täällä kokemusta tuosta lensun billet kompurasiivestä hx35 ahtimessa että tuleeko merkittävää eroa herkkyyteen?
              Mulla olis ylimääräsenä lensun muokkaama ajamaton hx40 62.45/67 siivillä ja #12 pesällä, jos kiinnostaa

              Comment

              • Pazi88
                Moderator
                • Jan 2007
                • 11110
                • Oulu

                #22
                Originally posted by Supra^ View Post
                Taitaa Pazilla olla? :think
                HX40 mullakin

                Instagram, YouTube kanava
                ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva

                Comment

                • [Snowboarder]
                  Bimmer Enthusiast
                  • Aug 2008
                  • 2187
                  • Karstula

                  #23
                  Kysymys paineasetelmasta. M52 perään tulossa vanhanmallin m20(6kg) vauhtipyörä m52 startti kehällä. Meneekö sre765 asetelma "Bolt on" paikoilleen? Nopeasti mitattuna ainakin 240mm levy menee.
                  Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
                  Köyhä Connection - Rahasta tiukkaa kerho

                  Comment

                  • Pazi88
                    Moderator
                    • Jan 2007
                    • 11110
                    • Oulu

                    #24
                    -618 228mm kytkinlevyllä toimii m20 vauhtiksessa.

                    Instagram, YouTube kanava
                    ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva

                    Comment

                    • Urpo_rotta
                      BTCF Member
                      • May 2012
                      • 5265
                      • Pirkkala

                      #25
                      Oon ajatellu naulata kannen paikalleen joko a) vakiopulteilla tai b) 12,9 kilopulteilla.
                      Tiivisteeksi laitan todennäköisesti 1.6mm Athenan ja massaosan suihkin vht coppergasketilla.
                      Mitä raati sanoo tähän?

                      Yritän tehdä korkeepuristeisen e85 koneen jossa sen verran painetta että luovuttais 550-650hv
                      E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
                      E34 525i -90 twinturbo 427/519

                      N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
                      VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
                      Kysy jos tarvetta

                      Comment

                      • Matuh
                        BTCF Member
                        • Apr 2013
                        • 3702
                        • Kouvola

                        #26
                        Originally posted by Urpo_rotta View Post
                        Oon ajatellu naulata kannen paikalleen joko a) vakiopulteilla tai b) 12,9 kilopulteilla.
                        Tiivisteeksi laitan todennäköisesti 1.6mm Athenan ja massaosan suihkin vht coppergasketilla.
                        Mitä raati sanoo tähän?

                        Yritän tehdä korkeepuristeisen e85 koneen jossa sen verran painetta että luovuttais 550-650hv

                        Vakio bultti kyllä pitää Athenan kanssa vallan mainiosti

                        Nick Suh0 ex 323 tais luovuttaa vakiopulteilla ja Athenalla navalle jo 600hv kevyeen:think
                        E36 328i M50B30 turbo
                        Skoda vRS
                        Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
                        Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu

                        EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91

                        Comment

                        • Yrkesman
                          BTCF Member
                          • Jul 2004
                          • 45
                          • Turku

                          #27
                          Ostin vahingossa nuo 35mm INA 420004310 nostajat vaikka olis pitäny hommata ne 33mm nostajat. Osaako joku sanoa koodin (kevyille?) 33mm INA nostajille M54 koneeseen?
                          E46 328 HX40 super - Ecumaster Black

                          Comment

                          • naikou
                            Bimmer Enthusiast
                            • Dec 2010
                            • 1728
                            • vihti

                            #28
                            Minkä merkkinen apulaitehihna se kannattais tänäpäivänä olla että kestää edes vähän? Hyvää hyvyyttäni ylihuolsin turbo bemaria ja alle 100km meni moronetin myymä hihna palasiksi, huomasin että gates ei ainakaan ole laatu hihna enää vaikka ei ollu edes kiinassa valmistettu
                            E39 523i Turbo

                            Comment

                            • lazzepee
                              BTCF Member
                              • Sep 2014
                              • 30
                              • Joensuu

                              #29
                              Originally posted by Urpo_rotta View Post
                              Oon ajatellu naulata kannen paikalleen joko a) vakiopulteilla tai b) 12,9 kilopulteilla.
                              Tiivisteeksi laitan todennäköisesti 1.6mm Athenan ja massaosan suihkin vht coppergasketilla.
                              Mitä raati sanoo tähän?

                              Yritän tehdä korkeepuristeisen e85 koneen jossa sen verran painetta että luovuttais 550-650hv


                              Massaosaan loctite 3020
                              E46 323I M-sport Imolarot
                              E36 328I coupe
                              525I- 91. EX

                              Comment

                              • Urpo_rotta
                                BTCF Member
                                • May 2012
                                • 5265
                                • Pirkkala

                                #30
                                Originally posted by naikou View Post
                                Minkä merkkinen apulaitehihna se kannattais tänäpäivänä olla että kestää edes vähän? Hyvää hyvyyttäni ylihuolsin turbo bemaria ja alle 100km meni moronetin myymä hihna palasiksi, huomasin että gates ei ainakaan ole laatu hihna enää vaikka ei ollu edes kiinassa valmistettu
                                Ettei vaan olis nyt rullissa tms. Vikaa.
                                Nuo ei hajoo yleensä ikinä, vaikka olis minkä merkkinen. Lähes aina hajonneen hihnan taustalta löytyy mekaaninen vika, tai asennusvirhe
                                E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
                                E34 525i -90 twinturbo 427/519

                                N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
                                VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
                                Kysy jos tarvetta

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎