Eilen tuli vihdoin ja viimein Vanosremppa tehty, ei se niin hankala remppa ollutkaan mitä kuvittelin.
Aika heikossa hapessa olivat vanhat o-renkaat, ei tiivistänyt yhtään ja olivat samassa tasossa kun itse mäntä.
Uudet renkaat kiinni niin johan olivat tiiviit.
Sama juttu venakopantiiviste, tulpantiivisteet ja ne 15 kumiprikkaa, ihan kivikovat, onneks oli uudet tiivisteet matkassa mukana
Itse yläkerta oli erittäin puhdas.
Kyllä huomattavasti hiljeni tyhjäkäyntiääni, mutta jotain sielä vielä kalkattaa (aika hiljanen ääni) jossain ~3000RPM kohdalla, saas nähdä miten ääni tosta muuttuu kun saan noi o-renkaat "sisäänajettua".
Nyt jo huomasin että alakierroksille tuli lisää vääntöä, ja lisää on vielä odotettavissa kun noi o-renkaat asettuvat aloilleen.
Tänään sitten samalla putsasin #6 , itse kapistus oli ehjä eikä kovin likainen, vähän putsasin sitä ja laitoin uuden o-renkaan myös siihen kiinni.
#7 piti samalla myös putsata mutta törkeessä krapulassa en jaksanut ottaa sitä irti kun ei tullut suosiolla, tiedä sitten miten kovaa se on kiinni ja missä kunnossa sen tiiviste olis ollut jne. No joku toinen kerta sitten.
Vielä kun jaksais vaihtaa separaattorin ja kaikki sen letkut niin avot
Mites muilla jotka ovat jo vaihtaneet o-renkaat vanokseen, onko tehoja/vääntöä tullut alarekisteriin lisää?
Aika heikossa hapessa olivat vanhat o-renkaat, ei tiivistänyt yhtään ja olivat samassa tasossa kun itse mäntä.
Uudet renkaat kiinni niin johan olivat tiiviit.
Sama juttu venakopantiiviste, tulpantiivisteet ja ne 15 kumiprikkaa, ihan kivikovat, onneks oli uudet tiivisteet matkassa mukana
Itse yläkerta oli erittäin puhdas.
Kyllä huomattavasti hiljeni tyhjäkäyntiääni, mutta jotain sielä vielä kalkattaa (aika hiljanen ääni) jossain ~3000RPM kohdalla, saas nähdä miten ääni tosta muuttuu kun saan noi o-renkaat "sisäänajettua".
Nyt jo huomasin että alakierroksille tuli lisää vääntöä, ja lisää on vielä odotettavissa kun noi o-renkaat asettuvat aloilleen.
Tänään sitten samalla putsasin #6 , itse kapistus oli ehjä eikä kovin likainen, vähän putsasin sitä ja laitoin uuden o-renkaan myös siihen kiinni.
#7 piti samalla myös putsata mutta törkeessä krapulassa en jaksanut ottaa sitä irti kun ei tullut suosiolla, tiedä sitten miten kovaa se on kiinni ja missä kunnossa sen tiiviste olis ollut jne. No joku toinen kerta sitten.
Vielä kun jaksais vaihtaa separaattorin ja kaikki sen letkut niin avot
Mites muilla jotka ovat jo vaihtaneet o-renkaat vanokseen, onko tehoja/vääntöä tullut alarekisteriin lisää?
Comment