Originally posted by Racink
View Post
M52 tyhjäkäynnin "notkahdus" kylmänä..
Collapse
X
-
Noniin, tänään softa päivitetty, tohon yllä olevaan hommaan ei muutosta. Tosta tyhjäkäynnin notkahduksesta ei vielä tietoo, ilmotan huomenna. Sit tehtiin se vanos testi, lukemat muuten ok, sai kuulemma olla +-5 mutta jossain kohtaa oli 7, en sit tiedä onko paha vai ei?Originally posted by _temppa View PostNiin itsellä toi ei toimi myöskään ajaessa, eli siis ei oikeen kulje mihinkää
Yks tuttu sano että kun sille vaihdettiin 530D:hen ilmamassamittari niin piti päivittää toi softa että alko toimii kunnolla, ja itse kun vaihdoin ilmamassamittarin tossa kuukaus sitte, mutta mitään softaa ei päivitetty ni ajattelin et voisko johtua siitä...:thinkE46 320d
Comment
-
Olis kiva tietää että mitä päivityksiä tuo uusi ohjelma sisältää, onko kenelläkään mitään hajua? (vähän niinkun firmware)
Voiko temppa ottaa selvää mitä tuo vanos testi käytännössä tarkoittaa?
Comment
-
Joo yritin ite jo joskus aikasemmin kysyy tosta vanostestistä et mitä siinä käytännössä tehdään, kuulemma aika suppee, laitetaan piuha kiinni sit kokeillaan jotenki eri kierrosalueilla... vähän ot mut haluisko joku lainaa mulle varmasti toimivaa ilmamassamittaria, ku tuntuu et toi minkä just ostin(motonetista) ei toimi. kokeilisin et alkaako toimimaan.E46 320d
Comment
-
Mä voisin antaa testaukseen, missä ja koska?
Itseasiassa tää testaus menee kyllä pahasti viikolle 10 koska pe. lähtö alpeille ja viikon olen sielä, mutta sen jälkeen joo onnistuu.
Comment
-
-
En valitettavasti, tänään pakkaan ja huomenna bisselle, ellet sitten ehdi huomenna päivällä testata?
Comment
-
Kauan tohon sun testiin siis menee aikaa?
Comment
-
Paljonkos Fraatti maksaa tuo tiivisteiden vaihto? Houkuttelis kyllä tehdä vain tuo softan päivitys, sillä se on kaikilla korjannut tuon tyhjäkäyntiongelman. Ja jos ihan tarkkoja ollaan, niin ei kiinnostaisi maksaa/tehdä asialle yhtään mitään kun tuo on niin naurettavan pieni ongelma
------
G31 530d
Comment
-
Joo täähän unohtu ihan kokonaan, nyt siis softa päivitetty eikä ongelma poistunut mihinkään:think paljos fraatti haluisit tosta tiivisteiden vaihdosta, laita vaikka privaa.Originally posted by suffeli View PostPaljonkos Fraatti maksaa tuo tiivisteiden vaihto? Houkuttelis kyllä tehdä vain tuo softan päivitys, sillä se on kaikilla korjannut tuon tyhjäkäyntiongelman. Ja jos ihan tarkkoja ollaan, niin ei kiinnostaisi maksaa/tehdä asialle yhtään mitään kun tuo on niin naurettavan pieni ongelma
E46 320d
Comment
-
No mikäli haluaa saturaisen käydä pudottamassa turhan takia merkkiliikkeen huoltotiskille niin siitä sitten vain..Originally posted by suffeli View PostPaljonkos Fraatti maksaa tuo tiivisteiden vaihto? Houkuttelis kyllä tehdä vain tuo softan päivitys, sillä se on kaikilla korjannut tuon tyhjäkäyntiongelman. Ja jos ihan tarkkoja ollaan, niin ei kiinnostaisi maksaa/tehdä asialle yhtään mitään kun tuo on niin naurettavan pieni ongelma
kaverin autoon nimittäin tuo päivitys laitettiin ja ~2 kk kuluttua ongelmat jatkuivat aivan entiseen malliin
Ongelmahan johtuu siitä että alkuperäisten tiivesteiden materiaali on niin heikkoa että se ei kestä olosuhteita mitkä koneessa vallitsevat ja pettävät..
Kaveri joka jenkeissä tiivisteitä myy on teettänyt laboratoriossa tutkimukset tiivisteille ja labra oli todennut että materiaali ei yksinkertaisesti kestä koneessa, lämmönkesto materiaalilla on noin 100 asteen luokkaa.. Ja kun tuollaisen vanoksen purkaa ymmärtää aivan täysin että ks tiivisteet eivät öljyä enää kunnolla pidä..F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
Eli jos marmoritiskiltä hakee tiivisteet niin saa samaa kuraa kuin alkuperäisetkin? Vai onko bmw:llä olemassa mitään paranneltua "korjaussarjaa"?Originally posted by fraatti View PostNo mikäli haluaa saturaisen käydä pudottamassa turhan takia merkkiliikkeen huoltotiskille niin siitä sitten vain..
kaverin autoon nimittäin tuo päivitys laitettiin ja ~2 kk kuluttua ongelmat jatkuivat aivan entiseen malliin
Ongelmahan johtuu siitä että alkuperäisten tiivesteiden materiaali on niin heikkoa että se ei kestä olosuhteita mitkä koneessa vallitsevat ja pettävät..
Kaveri joka jenkeissä tiivisteitä myy on teettänyt laboratoriossa tutkimukset tiivisteille ja labra oli todennut että materiaali ei yksinkertaisesti kestä koneessa, lämmönkesto materiaalilla on noin 100 asteen luokkaa.. Ja kun tuollaisen vanoksen purkaa ymmärtää aivan täysin että ks tiivisteet eivät öljyä enää kunnolla pidä..
Comment
Comment