Announcement

Collapse
No announcement yet.

M50B25 viritys

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dexi
    Newbiemmer
    • Jun 2006
    • 7
    • Nummi-Pusula

    #91
    Originally posted by dsk View Post
    ..itselläni oli vakiokotelossa K&N paneelisuodin.. olisko se sitten se "paras" ratkaisu..??

    testien mukaaan K&N olis kaikkein viirtaavin..
    Vakiokoteloon ku on yleensä johdettu sitä raitista ilmaa enemmän tai vähemmän fiksusti, niin vakiokotelo + joku tuurilla vakiota paremmin virtaava paneeli on aina parempi ratkasu kun niin-sun-näin laitettu kartiofilsu.

    Kartiofilsu kunnon lämpöpelleillä ja raittiin ilman ohjauksella onkin asia erikseen.

    Comment

    • Janssoni
      Bimmer Fanatic
      • Jan 2007
      • 371
      • Helsinki

      #92
      Dodiin, nyt on orkkisputsari letkuineen hankittu.. :P Aika neuvotteluhintaan uudelle putsarille uudella filtterillä, 25 € ei paha..
      .



      sigpic

      Comment

      • Keimo
        Bimmer Enthusiast
        • Jul 2003
        • 2032
        • Kekkoslovakia

        #93
        90 postausta ja virityksessä päästy ilmanputsariin asti....
        Last edited by Keimo; 21-01-2007, 22:39.

        Comment

        • Bmw Master
          Bimmer Enthusiast
          • Jan 2004
          • 13155
          • Kokomo

          #94
          Originally posted by Keimo View Post
          40 postausta ja virityksessä päästy ilmanputsariin asti....
          Hyvin siis etenee

          Comment

          • Janssoni
            Bimmer Fanatic
            • Jan 2007
            • 371
            • Helsinki

            #95
            Miten niin ilmanputsariin? Peltisarjat, putkisto, lastu löytänyt jo paikalleen.. Suodattimesta vaan pölistään kun ei meinaa mikään kelpaavan..
            .



            sigpic

            Comment

            • K.S.
              Bimmer Fanatic
              • May 2006
              • 649
              • Espoo

              #96
              eli enää puuttuu viri viri 4-kärkitulpat

              Comment

              • valtti81
                Bimmer Fanatic
                • Jun 2006
                • 394
                • karvia

                #97
                viri viri

                ei voi muutaku nauraa näille idiootiille mikkä päivästä toiseen jaxaa vaan vittuilla tää!!! jos on niin pitkä aika siitä ku on viimeksi ollu opiskelijana eikä muista että sitä rahan paskaa ei välttämättä oo laittaa 2000 euroo auton viriosiin joka viikko ni suosittelen et menee vaik amikseen puoleksi vuodeksi tai jotain!!!! sori oli pakko mut vituttaa!!!
                Bemarien vikakoodien luvut ja pikkurempat 0407027620
                ex: 1x 324d 1x e36 325 sedan 2x e36 325 coupe e39 530i m-sport 01 E34 m5 91 330da 06 e90 530dat e61 535d e60 -05 m-sport nyk x5 e70 35d 08
                Älä lue historiaa, tee sitä !!

                Comment

                • Mr_Doctor
                  Bimmer Fanatic
                  • May 2006
                  • 226
                  • Parolannummi

                  #98
                  Originally posted by valtti81 View Post
                  ei voi muutaku nauraa näille idiootiille mikkä päivästä toiseen jaxaa vaan vittuilla tää!!! jos on niin pitkä aika siitä ku on viimeksi ollu opiskelijana eikä muista että sitä rahan paskaa ei välttämättä oo laittaa 2000 euroo auton viriosiin joka viikko ni suosittelen et menee vaik amikseen puoleksi vuodeksi tai jotain!!!! sori oli pakko mut vituttaa!!!
                  No onko siinäkään mitään järkeä että tuhlaa opintotuet sellasiin viritysosiin josta ei ole käytännöllisesti katsoen mitään hyötyä?

                  Comment

                  • valtti81
                    Bimmer Fanatic
                    • Jun 2006
                    • 394
                    • karvia

                    #99
                    joopa joo

                    no antaa poijan tuunata...
                    Bemarien vikakoodien luvut ja pikkurempat 0407027620
                    ex: 1x 324d 1x e36 325 sedan 2x e36 325 coupe e39 530i m-sport 01 E34 m5 91 330da 06 e90 530dat e61 535d e60 -05 m-sport nyk x5 e70 35d 08
                    Älä lue historiaa, tee sitä !!

                    Comment

                    • Mr_Doctor
                      Bimmer Fanatic
                      • May 2006
                      • 226
                      • Parolannummi

                      Originally posted by valtti81 View Post
                      no antaa poijan tuunata...
                      Niin tuo mun kommentti oli ihan yleisellä tasolla, en tässä ketään yksilöinyt. Mutta lopetetaan off topic.

                      Comment

                      • Gonzalez
                        BTCF Member
                        • Jun 2003
                        • 2632
                        • Seinäjoki

                        Mitä ihmettä täällä ihmiset marisee?!?
                        EIKÖS TÄSSÄ OLE JUURI SEN VERRAN OTETTU TÄLLÄ HETKELLÄ TUOSTA KIESISTÄ IRTI MITÄ NS.PIKKUVIRITYKSILLÄ ON OTETTAVISSAKIN?? Lastulla saa melkein jo saman mutta onhan se nyt mukava kun autossa peltisarja laulaa. Kyllä sekin tässä koneessa helposti pari hepoa tekee (kun vakiona ei ole) ja jos ei muuta niin kuskin korva tykkää, ainakin oma. Putsarin kanssa meinattiin mennä vähän hakoteille mutta siitäkin selvittiin ja viisastuttiin heti kun vähän neuvoja kyseltiin, joten mikä tässä on muka metsässä??

                        Jatka Janssoni samaan malliin vaan, näitä ihme inisijöitä riittää aina!


                        Edit: Sanayhdistelmä Pappa+peltorit editoitu pois asiayhteydestä/häiritsemästä
                        Last edited by Gonzalez; 23-01-2007, 10:42.
                        530d GT F07 2010
                        325i E30 Cabriolet 1987

                        Ex.316i E30 coupe 1987, 325i E36 sedan 1991, 325iA E36 coupe 1993, 328i E36 coupe 1995, 330dA E46 Touring M-sport 2002, 330d E46 Touring M-sport 2004, 530d E61 Touring 2004, 730dA E38 sedan 1999, 740dA E38 sedan 2000, 530dA E61 Touring M-sport 2004, 730dA E65 2004, 328i E36 coupe M-sport 1996, X5 E70 2007

                        Comment

                        • Keimo
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jul 2003
                          • 2032
                          • Kekkoslovakia

                          Off-topiccia samaan kasaan.

                          Herroilla taitaa olla joko sisälukutaito hukassa tai sitten äärimmäisen heikko itsetunto.

                          Varallisuudella eikä viritystarkoituksella ei ollut mitään tekemistä postaukseni kanssa. Ei siis ollut tarkoitus loukata ketään siltä osin.

                          Tarkoitukseni oli vaan sanoa, että otsikko lupasi paljon, mutta 90 postausta, joista suurin osa aivan sontaa, ja oli päästy ilmanputsariin asti.

                          Mielestäni tämän threadin olisi voinut avata siinä vaiheesa, kun mittaukset oli tehty, jolloin olisi voinut keskustella asiasta järkevällä pohjalla. Nyt oli vain 60 postausta ilmaputsarin väristä ja muista epäolennaisesta.

                          Huonolla itsetunnolla varustetuille piipittäjille tiedoksi, että ei siis ollut tarkoitus itkettää ketään. Olen pahoillani.

                          Threadin aloittajakaan ei ollut moksiskaan, joten hän ilmeisesti ymmärsi viestini sisällön. Yrittäkää te muut samaa.

                          Comment

                          • Gonzalez
                            BTCF Member
                            • Jun 2003
                            • 2632
                            • Seinäjoki

                            Originally posted by Keimo View Post
                            Off-topiccia samaan kasaan.
                            Eipä tuo yllä kirjoittamani kommentti ollutkaan sinulle tarkoitettu, vaan noille sinun jälkeen kirjoittaneille sillä pahasti näyttää/näytti menevän tämäkin topikki (kuten kaikki aikaisemmatkin 325:sen kutittelutopikit) "mistään ei ole hyötyä pidä 100% vakiona ja karvalakkina tai osta M3:nen" -sektorille...


                            Ps.Joku mode voisi vähän siivota jos on tekemisen puutetta...
                            530d GT F07 2010
                            325i E30 Cabriolet 1987

                            Ex.316i E30 coupe 1987, 325i E36 sedan 1991, 325iA E36 coupe 1993, 328i E36 coupe 1995, 330dA E46 Touring M-sport 2002, 330d E46 Touring M-sport 2004, 530d E61 Touring 2004, 730dA E38 sedan 1999, 740dA E38 sedan 2000, 530dA E61 Touring M-sport 2004, 730dA E65 2004, 328i E36 coupe M-sport 1996, X5 E70 2007

                            Comment

                            • saulih
                              Bimmer Fanatic
                              • Aug 2005
                              • 208
                              • Jyväskylä

                              Kaikkien kanssa samaa mieltä, joten: Kun kerran palikat on kasassa, niin voisiko seuraava postaus sisältää jo sen dynolapun?

                              Comment

                              • Janssoni
                                Bimmer Fanatic
                                • Jan 2007
                                • 371
                                • Helsinki

                                Juu, palikat alkaa olee jo hyvällä mallilla, ehkä jos paremmin virtaavan paneelin sais hommattua tohon putsariin ennen dynotusta mutta ei sekään oo niin pakollinen.. Joku puola pätkii ajottain kosteuden takii ja sitä ennen on turha saada luotettavaa tulosta dynosta, huomenna ois tarkotus parantaa noitten puolien kosteussuojausta ja vaihtaa tulpat vielä varmuuden välttämiseks.. Ja en mä ota nokkiini noista postauksista, jokaisella on mielipiteensä ( ja rahansa ) jos autot kiinnostaa ja raha on tiukilla niin toi 325 on oiva rakentelukohde, riittää siinä vakionakin ihan hyvin potku noin ensinalkuun.. Ja mikä siinä on vikana jos ihmisiä kiinnostaa onko noista pienistä paranteluista YHTÄÄN MITÄÄN iloa.. Eipä mennä sitten ihan heti tuhlaamaan rahojaan paskaan jos pelkän tehon perässä liikutaan.. A) Putkisto ei oo mikään tikkurilan poikien hirmumörinä & ikkunoitahelisyttävä kolmetuumainen koko matkalta vaan Supersprintin vähän paremmin virtaava malli jotta saa ylärekisteriin hieman miehekkyyttä B) Lastun hankin bensankulutuksen hillitsemiseks, ruuhka-ajoa joka päivä niin alakierroksille piti saada vähän lisää pontta jotta pääsee vedättää isommilla vaihteilla... Jos jotain nää postaukset häiritsee niin ostakoon sen M3:sen ja remmiahtaa sen, mulla ei oo varaa..
                                .



                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎