Originally posted by Antti O
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M54 huohottimen päivitys Cold country versioksi?
Collapse
X
-
-
-
Originally posted by Antti O View Post
Leave a comment:
-
-
Tilannepäivitys:
Meidän e46:n reilu öljynkulutus loppui, kun vaihdettiin tuo öljysuodattimen jalan tiiviste. Homma siis OK. Kiitos avustajille!
Leave a comment:
-
-
Muistutuksena taas tänne:
Leave a comment:
-
-
Nyt on tutkittu ja korjailtu. Öljysuodatinjalan tiiviste vaihdettu uuteen, muuta vuotaa silti siltä suunnalta. Korjaaja ehdotteli jo, että suodatinjalan valu voi olla halki, mutta onkohan liian kaukaa haettua?
EDIT: Noniin, kyllä se vuoto loppuikin tiivisteen vaihtoon. Jalan alla on valussa lokeroita, joita ei putsattu vanhasta öljystä ja ensiajolla ne puski koneen kylkeen. Putsauksen jälkeen ei enää vuotoja ilmennyt. Homma paketissa.Last edited by kt10734; 11-03-2018, 10:22.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by JiiVee92 View PostSiinä öljytikun putken alaosassa on ihan oma kanavansa, ja letkulähtö sille letkulle mitä pitkin öljy tulee separaattorilta, mitä ei saa rassattua auki muuten, kuin purkamalla putken pois. Niin ja siinä öljytikun putkessa on muuten O-rengas, mistä voi myös tulla vuotoa.
Leave a comment:
-
-
Siinä öljytikun putken alaosassa on ihan oma kanavansa, ja letkulähtö sille letkulle mitä pitkin öljy tulee separaattorilta, mitä ei saa rassattua auki muuten, kuin purkamalla putken pois. Niin ja siinä öljytikun putkessa on muuten O-rengas, mistä voi myös tulla vuotoa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by JiiVee92 View Post1) Kampiakselin stefa, eipä sinne käsittääkseni oikein muualta voi öljyä päästä.
2) Öljynsuodatinjalan tiiviste, ajoviima levittää öljyt tehokkaasti "ympäri jokapuolta" jolloin näyttää että jokapaikka vuotaa
3) Öljytikun putken alaosa tukossa jolloin separaattorilta tuleva öljy ei pääse valumaan takaisin moottoriin, ehkäpä.
4) Katso ylemmät
EDIT: Noni, en tiedä teinkö väärin, mutta puhalsin kompuralla ilmaa öljytikun putkesta sisään siten, että öljykorkki oli auki. Saas nähdä vaikuttiko mitään vai pitääkö purkaa paikkoja.Last edited by kt10734; 20-02-2018, 20:52.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by kt10734 View PostM54 320i -02:
1) Kytkimelle pääsee öljyä ja se ravistaa aluksi hieman
2) Moottori on alkanut valuttaa öljyä "jostain" aika reilusti
3) Pölläyttää sinistä lämpimälläkin kelillä jonkin verran
4) Öljyä kuluu noin 1L / 1000km
Onko tämäkin joku imusarjan irroituskeikka vai mitähän kannattaisi tehdä?
2) Öljynsuodatinjalan tiiviste, ajoviima levittää öljyt tehokkaasti "ympäri jokapuolta" jolloin näyttää että jokapaikka vuotaa
3) Öljytikun putken alaosa tukossa jolloin separaattorilta tuleva öljy ei pääse valumaan takaisin moottoriin, ehkäpä.
4) Katso ylemmät
Leave a comment:
-
-
M54 320i -02:
1) Kytkimelle pääsee öljyä ja se ravistaa aluksi hieman
2) Moottori on alkanut valuttaa öljyä "jostain" aika reilusti
3) Pölläyttää sinistä lämpimälläkin kelillä jonkin verran
4) Öljyä kuluu noin 1L / 1000km
Onko tämäkin joku imusarjan irroituskeikka vai mitähän kannattaisi tehdä?Last edited by kt10734; 20-02-2018, 20:03.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by BMW525Xda View PostPahin mahdollinen ajosykli ja lämpötilaerot.
Kondensoi todella pahasti ja kondenssi jäätää.
Lämmin talli edesauttaa kondensoitumista joka ei ehdi kuivaa.
Originally posted by Antti O View PostEi tuolla 3km matkalla kyllä öljyt lämpiä yhtään, ei ihme jos on jukurttia putkissa..
Leave a comment:
-
-
Jaa tää olikin uudemmassa korissa. Ei varmaan haittais, vaikka ne kaihtimet olis kiinni talvella koko ajan.
Leave a comment:
-
-
Löytyy ne tehtaan kaihtimet munuaisten takaa jotka ainakin vaikuttavat toimivan oikein et ei kylmällä koneella aukene.
Leave a comment:
-
-
Jos ei munuaisissa oo vielä peitelevyjä, niin kipin kapin ostamaan. Jopa eristämätön huohotin pelaa, kun nuo ovat käytössä. Oman kokemuksen perusteella tuota majoneesiä kertyy aina vähän.
Leave a comment:
-
Leave a comment: