Originally posted by Rahu
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Rikkoutuvat imusarjan läpät - tietoa kerätään - taistelu BMW:tä vastaan
Collapse
X
-
E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
-
-
Läpät pois kesällä
Irroittelin -02 mallin e39 525 automaatista läpät lomalla ja ihan kunnossa oli. Mittarissa 245 000 km. Oli kyllä 03 leimat imusarjassa eli on joskus vaihdettu imusarja. Hommaan meni aikaa noin 4 tuntia. Sorruin sitten putsaamaan karstoja pois imusarjasta ja se vei kaksi päivää aikaa. En suosittele. Nyt olen ajanut noin 7 000 km. eikä ole ollut ongelmia. Ainoastaan lämmöt koneessa nousee hitaammin viileällä kelillä kun taukotupalämmitin ei vielä toimi automaattisesti.
Comment
-
-
Läpät poissa
Läpät nypitty tänään pois (Kiitos RAHU).
Olivat muuten ihan hyvässä kunnossa, mutta eipähän tarvitse ajaa takaraivossa jyskyttäen että milloin kilahtaa. Operaatio näytti helpolta kun osaava kaveri hoiti koko homman tunnissa. Itse katsoin vierestä ja olin koko ajan lähinnä tiellä. Mitään muutoksia ei ainakaan ajossa huomaa. Eli repikääpä ihmeessä ne läpät pois ettei vaan käy käpy!-Marco
E60, 525DA -04
Comment
-
-
Terve!
Multa lähti läpät(e60 -03, mut imusarja -06) kans tänään ja oli kuin uudet, mutta samahan ne oli poistaa!
Otin akkukaapelin irti työn ajaksi n.2h ja kun laitoin takas ja virrat päälle niin alko airbag-valo palaan, mistäköhän tämönen vois johtua!?
Oon menossa Hämeenlinnaan huomena viikoks, oisko siellä kellään nollaustyökaluja?
Comment
-
-
Täällä kans tuli vihdoin nypittyä läpät irti. Ja ihmettelen kyllä, miten ne akselit voisivat katketa! Kyllä oli ihan työtä saada ne poikki ja irti. Röhvää oli kyllä vähän pinnassa, mutta ei ihan mahdottomasti. Ja autohan on siis e61 530dA 04 dpf, jolla menty nyt 123tkm.
Samalla tuli hehkut vaihdettua, kun nelospytty oli kuulemma herjaillut pimeyttä. Tuo tulppa oli kyllä ihan eri näköinen kuin muut. Muut olivat vain käytetyn näköisiä, mutta tämä yksi oli ihan öljyinen. Normaalia hiipuneelle hehkulle?
Suuri kiitos varsinaisista poliisiohjeista kuuluu Anzafin:lle! Niiden mukaan oli helppo väsäillä, vaikka en kyllä "ihan" parissa tunnissa selvinnytkään.- - - - - - -
F10 520dA
ex E61 530dA, ex E39 530dA
Comment
-
-
Originally posted by ekiaalto View PostTässä puuttuva liite
Tarkoittaako tuo ettei 320da 2006/9 (e91) tätä ongelmaa ole esiintynyt?
Comment
-
-
Originally posted by mobility View Posthttp://www.btcf.fi/forum/attachment....8&d=1233763580
Tarkoittaako tuo ettei 320da 2006/9 (e91) tätä ongelmaa ole esiintynyt?BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Originally posted by -Tapi View PostOtin vähän aikaa sitten loppuvuoden 2006 E90 320d:sta läpät pois ja siinä ainakin oli sitä heikompaa mallia akselit vaikka autossa oli DPF:kin.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by mobility View PostArvatenkin kiinnostais tietää sitten onko tuon ikäisestä läppiä mennyt rikki?
Onko kukaan Oulussa poistattanut näitä? Mihin hintaan lähtee?BMW E31 850 CSi -93, BMW E38 735i -96
Ex: Land Rover D4 SDV6 HSE -12, VW Touareg Hybrid -10, Land Rover D4 3.0 TDV6 HSE -10, BMW E53 X5 3.0dA -04, BMW E39 530dAT -00, Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited -98, BMW E34 525i -91
Comment
-
-
Originally posted by -Tapi View PostOtin vähän aikaa sitten loppuvuoden 2006 E90 320d:sta läpät pois ja siinä ainakin oli sitä heikompaa mallia akselit vaikka autossa oli DPF:kin.
Kyllä se varmaan täyty itekin jossain nuo nyt sitten poistattaa...
Comment
-
Comment