Originally posted by Urpo_rotta
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M60 kysymyksiä
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Shuko View PostBensapumpun rele on konehuoneessa, siinä pelkääjänpuolisessa laatikossa, joka on neljällä ruuvilla kiinni. Siellä on elektroniikkakortteja, mutta keskellä, vähän syvemmällä on oranssi (uudemmat ovat ilmeisesti vaalean sinisiä) rele.
Itselle vika korjaantui, kun vähän putsas releen kosketinpintoja jne.e32 740iA Diamantschwarz metallic
Comment
-
-
Originally posted by eimilkki View PostAivan sattumalta törmäsin topicciin johon autoni ex. omistaja oli vastannut 8 vuotta sitten. Liekö kärsinyt samasta ongelmasta airmminkin. Releen putsailin ja taas toimii kuin unelma. Vähän on tyhmä olo että olikin noinkin yksinkertaisesta asiasta käyntihäiriöt kiinni ja aika jännä että pitkään toimi auto aina satunnaisesti ja kävi edes jotenkin vaikka rele oli selkeästi hapettunut.
Hyvä kun sait pelaamaan. Pitääpä piruuttaan itseltäkin releet yms. Käydä läpi että missä kunnossa ovat. Omakin pelaa moitteetta tällähetkellä.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Originally posted by Nikke700 View Postelikkä olis tarvetta hommata omaa 540 uutta pukistoa ku rupee olee vähä reikiä täys.
jotenka onko tietoa mistä sais kohtuu hintaa ettei tarvis alkaa itse pala palata kasailee sitä.
pakosarjalta lähtien ois hyvä jos löytys jostain.
En tiedä nyt mistäpäin olet mutta varmaankin edullisinta on teettää jollain pakoputkipajalla. Täällä etelässä esim. Tiittanen.
Comment
-
-
automaatti e34 -93 m60b30.
aamulla töihin lähtiessä tuntui ettei jaksa vetää. Sportti päällä ei nostanut kierroksia edes viiteen tonniin ja meno tuntui tahmealta ja alkoi kaasupohjassa hyytyä. Kun vähensi kaasua ni hyytyminen loppui ja kulki tasasesti eteen päi. Valoihin pysähdyin ja laitoin käsijarrun ja kaasuttelin niin alkoi kiertämään ja sen jälkeen kiihtyikin. Pääsin töihin ni haistoin ulkona jonku kitkerän hajun. Mikähän voisi olla? Itse en usko laatikon olevan pettämässä kun vaihtoi normaalisti eikä luistanut. Aika pitkälti jarruilta haisi mut ei ainakaa vanteet tuntunu lämpimältä
Comment
-
-
Originally posted by samppup View Postautomaatti e34 -93 m60b30.
aamulla töihin lähtiessä tuntui ettei jaksa vetää. Sportti päällä ei nostanut kierroksia edes viiteen tonniin ja meno tuntui tahmealta ja alkoi kaasupohjassa hyytyä. Kun vähensi kaasua ni hyytyminen loppui ja kulki tasasesti eteen päi. Valoihin pysähdyin ja laitoin käsijarrun ja kaasuttelin niin alkoi kiertämään ja sen jälkeen kiihtyikin. Pääsin töihin ni haistoin ulkona jonku kitkerän hajun. Mikähän voisi olla? Itse en usko laatikon olevan pettämässä kun vaihtoi normaalisti eikä luistanut. Aika pitkälti jarruilta haisi mut ei ainakaa vanteet tuntunu lämpimältäE34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Originally posted by Nikke700 View PostHelsingistä olen ja hinta nyt ei niin välii ole kuha ei pilvii nouse/ itse sen sinne kyllä hitsaan että ei siinä mitää mut ei vaa jaksais alkaa tekee putken pätkistä et jos löytys jotain valmista pakettia niinku m5 löytyy.
Comment
-
-
M62 monikerros/metallitiiviste
Tilasin Ebaysta M62 yläpääntiivistesarjan ja huomasin, että toisessa kannentiivisteessä oli yksi metallikerros taipunut. Ei näyttäis ulottuvan ns. liekkirenkaaseen asti...
Ihmeellistä kyllä, mutta eipä noissa näytä liekkirenkaita olevankaan. Ei ole aiempaa kokemusta näistä metallikerrostiivisteistä.
Voikohan tuota käyttää? Ei oikeen huvittais lähtee lähettelemään Saksaan takaisin.
Comment
-
-
Originally posted by Boben View PostTilasin Ebaysta M62 yläpääntiivistesarjan ja huomasin, että toisessa kannentiivisteessä oli yksi metallikerros taipunut. Ei näyttäis ulottuvan ns. liekkirenkaaseen asti...
Ihmeellistä kyllä, mutta eipä noissa näytä liekkirenkaita olevankaan. Ei ole aiempaa kokemusta näistä metallikerrostiivisteistä.
Voikohan tuota käyttää? Ei oikeen huvittais lähtee lähettelemään Saksaan takaisin.
E: kova on työ vaihdella jos tuon takia ei pelaakaan moitteettomasti.Last edited by Urpo_rotta; 05-09-2014, 22:24.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Originally posted by Boben View PostTilasin Ebaysta M62 yläpääntiivistesarjan ja huomasin, että toisessa kannentiivisteessä oli yksi metallikerros taipunut. Ei näyttäis ulottuvan ns. liekkirenkaaseen asti...
Ihmeellistä kyllä, mutta eipä noissa näytä liekkirenkaita olevankaan. Ei ole aiempaa kokemusta näistä metallikerrostiivisteistä.
Voikohan tuota käyttää? Ei oikeen huvittais lähtee lähettelemään Saksaan takaisin.€34 M5 pelastetaan museoinnilta
Comment
-
-
Originally posted by Nikke700 View Postelikkä olis tarvetta hommata omaa 540 uutta pukistoa ku rupee olee vähä reikiä täys.
jotenka onko tietoa mistä sais kohtuu hintaa ettei tarvis alkaa itse pala palata kasailee sitä.
pakosarjalta lähtien ois hyvä jos löytys jostain.Käyttis 2022 330e xDrive M sport
Projekti 1987 735i manual It’s a hybrid. It burns gas and oil
A redline a day keeps the mechanic away / 2020 KTM EXC 250 tpi 6days = 2t 4eva
http://velkakello.fi/
Ystävä myy e23,e24,e30,e34,e36 jne. esitteitä/kirjallisuutta
https://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=405486
Comment
-
-
Ongelma VV-kartiosuotimen kanssa.
Meneekö seos liian laihalle, vai sotkeeko kartiosuodatin ilmanvirtaa MAF:in kohdalla? Filtteri jäi aika lähelle maffia, johtuen tilanahtaudesta.
Kuva 1 Kuva 2
Kokeilin huvikseni BMC:n twin kartiosuodatinta ja nyt ekalla koeajolla täyskaasulla rupee ennen huiputehoa "rykimään/nykimään" ja tuntuu vedot niillä paikkeilla selvästi heikommilta. Normiajossa ei nyi, tai muutakaan erikoista, ainoastaan tuossa n. vajaan 5000rpm kohdalla tulee tuo ongelma. Äänet on erilaiset verrattuna vakiokoteloon/suodattimeen läpi kierrosalueen, ei oo semmoset "kireen" kuuloiset.
Imuilma on viileätä ja sitä varmasti riittävästi (lämpömittari putsarissa ja eristin putsarin konetilasta). Nyt imulämmöt oli kaupunkipyörittelyssä n. 10C korkeemmat kuin kuin ulkolämpö, verrattina OEM-kotelossa jossa lämmöt nousee n. 20C korkeemmaksi. (maantiellä tippuu lähelle ulkolämpöä molemmilla).
Ei uskaltanu enempää kenkiä, jos menee laihalle, tms. Varmaan viisain olisi pistää alkuperäinen suodatin/kotelo takaisin. Odotten pari päivää ja ajelen rauhallisesti, jos adaptiot korjaa tilannetta.
Ois pitäny jättää mokoma kaupan hyllylle ja pistää niilläkin rahoilla bensaa tankkiin.Last edited by bemmeri; 07-09-2014, 13:03.EVERYTHING | WORKS
Comment
-
Comment