Ompa hyvä ettet kerennyt vielä konetta purkaa :think
M62b44 misfiring 1,2 ja 3 cylinder(toimii, mutta vikaa ei löytynyt)
Collapse
X
-
Ja luultavasti yhtä yllättäen alkaa ajan x päästä taas kiukuttelemaan, mutta mikä ihme sen softan saa sekoamaan :think325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Originally posted by Cell View PostJa luultavasti yhtä yllättäen alkaa ajan x päästä taas kiukuttelemaan, mutta mikä ihme sen softan saa sekoamaan :think
Lambdojen kanssa vielä hieman sekoilen. Joko Inpa ei näytä tai ei osata lukea kumpi puoli on viallinen.
Eli lambdoista herjaa vielä.
Comment
-
-
Kyllä noissa lamdoissa taitaa vaan vikaa olla, kannattaa tosin ennen uusien vaihtamista mitata tuleeko lämmitys jännite perille mitattaessa kannattaa pitää anturi kiinni ja myös mitata että anturissa on lämmitysvastus kunnossa.
Jos on tarvike anturit paikalla niin voi suoraan heittää menemään ja hakea orginellit tilalle.
Comment
-
-
Originally posted by Radon View PostKyllä noissa lamdoissa taitaa vaan vikaa olla, kannattaa tosin ennen uusien vaihtamista mitata tuleeko lämmitys jännite perille mitattaessa kannattaa pitää anturi kiinni ja myös mitata että anturissa on lämmitysvastus kunnossa.
Jos on tarvike anturit paikalla niin voi suoraan heittää menemään ja hakea orginellit tilalle.
Toistaiseksi ei herjannut lambdoista enään.
Toinen on tarvike lambda nyt. Mutta omastakin kokemuksesta tiedän, että ne on mitä on. Bocshin "paksurunkoinen" on aina kuitenkin hintansa väärti.
Comment
-
-
Tosiaan tarvikelambdoihin minäkin erehdyin, halpa hinta houkutteli. Liitokset oli viimeisen päälle tehty ja suojattu. Mutta ei vaan kestäneet kuin sen pari-kolme kuukautta. Sitten kone kävi kuin vanha jenkki silleen hör-hör-hörja bensa haisi. Uusi bosch tilalle ja nyt on menty yli vuosi ongelmitta.
Mutta ainakin videon perusteella kone näyttäisi käyvän tosi nätisti! M62:ssa onkin vähän fiksummin tehty imusarja verrattuna M60:een. M62:ssahan johdetaan huohotusventtiilin kautta tulevat ylimääräiset ilmat etuosaan putken kautta, eikä se varmaan pääse sotkemaan tyhjäkäyntiä niin herkästi.
Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä mitä vaikutusta olisi jos laittais M62 imusarjan kaasuläppineen M60 koneeseenLast edited by pheno; 27-11-2009, 20:41.
Comment
-
-
Oisko tästä nyt taas luettavissa että kun sait lambdan pelittämään niin adaptaatiot pärähti päälle ja sekasin meni?
Kaasuläpän asentotunnistin on ihan vaan potikka näissä, jos palkki liikkuu niin kyllä se on ok, vikakoodi jäisi varmasti jos olisi satunnaisia katkoksia.
Pitää varmaan rakennella nappi kojikseen josta saa nollattua adaptaatiot ja repiä lambdat veks325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
Comment